Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvisvik i boyband

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04

Lagt til: 14 jun 06, 09:48
Endret: 14 jun 06, 09:51
Utrolig hva Kvisvik får ut av fotballspillet sitt. Nå er han igang med et boyband og nå!! 

Kvisvik i Boyband

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 14 jun 06, 18:58
Dette vil bli sommerens hit
Prøver så godt jeg kan,men klarer liksom ikke å se for meg Kvisvik i et boyband!! hehe..

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

Rottespytt

Bedriftsspiller

Ble medlem: 11 jun 06

Lagt til: 14 jun 06, 23:23
Hihihihii...legg ut linken når vi får se video`n da

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 15 jun 06, 11:56
Hadde det ikke vært bedre å konsentrere seg om å spille fotball ??

Abby

A-lagspiller

Lagt til: 15 jun 06, 12:37
La nå mannen ha det litt gøy da. Det er tross alt ferie! Sommer, sol og boyband... Hadde vært gøy å sett opptrednen på Tusenfryd i juli ja... hehe Er ikke kamp dagen etter heller, så det passer jo bra. La oss håpe på at han har noe annet å tenke på enn å bli "hjemløs" når Shaaban kommer hjem fra VM. hihihi

Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.

Abby

A-lagspiller

Lagt til: 15 jun 06, 12:47
Men siden det er TV2 denne musikkvideoen blir laget for, så er det kanskje et tegn på at de har lagt vekk stridsøksa da, siden Kvisvik er med på det hele....

Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.

becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05

Lagt til: 15 jun 06, 16:09
hva er det med at alle tror kvisvik og tv2 er "uvenner"?
han har da kontakt med dem hele tiden...

Abby

A-lagspiller

Lagt til: 15 jun 06, 16:13
Opprinnelig postet av becks723
Nei, kan det ha noe med å gjøre at TV2 har skrevet mye piss om Kvisvik, noe som gjorde at han og Plankehaugen lurte TV2 trill rundt og gjorde TV2 rimlig forbanna slik at de trua med å boikotte hele FFK....

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 18 jun 06, 16:34
Hva er fotballtennis?

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 18 jun 06, 16:37
Endret: 18 jun 06, 16:45
Opprinnelig postet av Scout
Hva er fotballtennis?

Det er fotball over tennisnett. Eller volleyball om du vil, bare med beina og at man bruker en fotball.

Dagfinn Enerly var for øvrig veldig god i fotballtennis. Han spilte vel til og med for det norske landslaget i VM i fotballtennis for noen år siden...

Men la oss holde oss til tema nå

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 18 jun 06, 17:34
Opprinnelig postet av Abby
Nei, kan det ha noe med å gjøre at TV2 har skrevet mye piss om Kvisvik, noe som gjorde at han og Plankehaugen lurte TV2 trill rundt og gjorde TV2 rimlig forbanna slik at de trua med å boikotte hele FFK....

Hmmm, ødelegger vel tråden nå, men når har TV2 regelrett truet å boikotte FFK? For meg har dekningen av FFK vært den samme hele tiden.

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til: 18 jun 06, 22:07
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Abby

Hmmm, ødelegger vel tråden nå, men når har TV2 regelrett truet å boikotte FFK? For meg har dekningen av FFK vært den samme hele tiden.

Tv2 har jo gått ut med Kåre Valebrok i spissen og sagt at dette var et artig påfund ... ikke uvenner med tv2 tror jeg hehe

Er det noen som klarer det er det du D

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 19 jun 06, 17:24
den sangen var  bra den.... hmm ble litt overrasket at den egentlig var  så bra.... morro det.. tv2 skrøt jo av den også...

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05

Lagt til: 19 jun 06, 17:28
Opprinnelig postet av keiko99
den sangen var  bra den.... hmm ble litt overrasket at den egentlig var  så bra.... morro det.. tv2 skrøt jo av den også...

Blir vel ikke akkurat en stor hit, men morsomt var det  haha, kul video!

God bedring, Dagfinn=)

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 19 jun 06, 17:34

bra???

hehe, vi har tydligvis meget stor forskjell i musikk smak keiko99... hehe, jeg synes sangen var tragisk... 

men nok om det, hva er dette for noe egentlig?? er det en sang gruppe som de har startet via tv2? planer om flere sanger og videoer?? skal dette gis ut på plate eller noe??

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 jun 06, 18:10
Endret: 19 jun 06, 18:11
Eh... det er kanskje ikke meningen at dette skal være bra eller dårlig. Det er en parodi hvor TV2 har tatt initiativet og spurt noen fotballspillere om de ville være med. Synes spillerne viser herlig selvironi, og at det ferdige produktet knapt viker i kvalitet fra de internasjonale boybandene som spilte inn milliarder av penger, er jo selve poenget. Ikke ulikt hvordan Espen Eckbo i sin tid konstruerte Boyzvoice.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 19 jun 06, 18:51
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

bra???

hehe, vi har tydligvis meget stor forskjell i musikk smak keiko99... hehe, jeg synes sangen var tragisk... 

men nok om det, hva er dette for noe egentlig?? er det en sang gruppe som de har startet via tv2? planer om flere sanger og videoer?? skal dette gis ut på plate eller noe??
ja husk smaken er som baken delt på 2

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 19 jun 06, 20:36
Opprinnelig postet av Costanza
Eh... det er kanskje ikke meningen at dette skal være bra eller dårlig. Det er en parodi hvor TV2 har tatt initiativet og spurt noen fotballspillere om de ville være med. Synes spillerne viser herlig selvironi, og at det ferdige produktet knapt viker i kvalitet fra de internasjonale boybandene som spilte inn milliarder av penger, er jo selve poenget. Ikke ulikt hvordan Espen Eckbo i sin tid konstruerte Boyzvoice.

nå likte jeg aldri eckbo og boyzvoice heller da, så da er det kanskje greit.. hehe...

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 19 jun 06, 21:01
noe sted man kan finne sangen/videoklipp av den?

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 19 jun 06, 22:05
Opprinnelig postet av pss
noe sted man kan finne sangen/videoklipp av den?

HER kan du få sett den.. Bra laga

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914