Husk meg
Brukernavn
Passord

Sørlie til Bodø/Glimt?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 06, 19:02
til sirlion.. du kan umulig ha lest linken jeg la ut... det står følgene i fb:  Det er ennå ikke avgjort om kontrakten med FFK avsluttes i sommer, eller om Steinar Sørlie blir i klubben til sesongslutt.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jun 06, 19:10
Endret: 16 jun 06, 19:13
Opprinnelig postet av keiko99
til sirlion.. du kan umulig ha lest linken jeg la ut... det står følgene i fb:  Det er ennå ikke avgjort om kontrakten med FFK avsluttes i sommer, eller om Steinar Sørlie blir i klubben til sesongslutt.


Keiko: Den har jeg lest minst 10 ganger nå.... Nå gidder jeg ikke diskutere mer, for jeg får snart gjester.... Kommer sikkert innom en tur i kvelinga og ser men....
Jeg vet det, at det står at det er IKKE er avgjort om han drar i sommer eller om han blir her..... *irritert*

Spørsmålet mitt var: At vil FFK stille med Staw i mål mot Lyn hvis Sverige går videre.... Skulle kanskje også skrevet:
Vil FFK stille med Staw i mål mot Lyn dersom steinar drar i sommer, og sverige går videre i vm?

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 06, 21:05
til sirlion: en gang må lasse få sjangsen på nytt og skulle  det  skje  slik at Rami ikke kommer  hjem  p.g.a. at sverige  har kommet  så langt som dem  ikke bør komme  så burde vel lasse få  en mulighet  om steinar har reist, men her blir det så mye om og men at det egentlig hele greia ikke er den diskuskjon sak

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 jun 06, 01:02
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av keiko99
Rune jeg tror du tar feil


Jeg tror også Rune tar feil her.

Steinar er klar for Bodø/Glimt!! 
Det fikk jeg ihvertfall en pålitelig melding om i går.


Har ikke kommet i blad enda. Og det står ikke noe nytt i Bodø heller.
Tør du ikke å bruke ordet " vet " du heller Snæbb1?? Det tyder på at du ikke er helt sikker ??


Nei åpenbart så var jeg ikke helt sikker. En jeg var sammen med fikk en telefon, som fortalte at nå ville Steinar folate FFK. Da regnet vel både han og jeg med at det var til Bodø/glimt han skulle, men så var det altså Byåsen.

Steinar forlater vel ikke Fredrikstad før han er ferdig med sin skuespillerkarriere som kaptein Silver.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 jun 06, 01:09
Endret: 17 jun 06, 01:11
Opprinnelig postet av keiko99
til sirlion: en gang må lasse få sjangsen på nytt og skulle  det  skje  slik at Rami ikke kommer  hjem  p.g.a. at sverige  har kommet  så langt som dem  ikke bør komme  så burde vel lasse få  en mulighet  om steinar har reist, men her blir det så mye om og men at det egentlig hele greia ikke er den diskuskjon sak


Til keiko99: Så enkelt er det å svare, nå har jeg fått svar på spørsmålet mitt  Når det gjelder Steinar så forsvinner nok ikke han før etter at kapteinsrollen(Sjørøver kaptein Silver) er ferdig når jeg tenker meg om....
Blir spennende å se fremover hva som skjer med spillere inn og ut...
Håper vi blir kvitt Hornseth, Blixt og Petersen.... Ikke gode nok etter min mening...
Foresten Keiko: Ikke meninga å bli så irritert som istad, men stress + sliten = fort tenning... he he.. Hadde mye å tenke på istad når jeg skulle ha den avslutningsfesten

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 jun 06, 01:22
[quote=Rune Haugen]
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1


Jeg tror også Rune tar feil her.

Steinar er klar for Bodø/Glimt!! 
Det fikk jeg ihvertfall en pålitelig melding om i går.


Begge tok feil. Jeg stoler i hvertfall ikke på Snæbb1.


Beklager så mye Rune, at jeg missforsto den meldingen som jeg fikk, vedr. at Steinar forlater FFK. Håper ikke min feil er helt uopprettelig i dine øyne.

Nå får jeg nok ikke sove i natt, Rune.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 17 jun 06, 01:37
keiko.. Blir litt oppgitt over deg. Jeg tenker da på både Ringberg og Sørlie. Begge disse har gjort veldig mye for klubben de siste årene. Ikke at jeg er no særlig stor fan av noen av de, men de fortjener fortsatt respekt osv.. Det virker som at hvis en spiller ikke lenger har kontrakt med FFK så kan han gå å henge seg?? Historie er historie.. greit nok, men vi hadde jo mest sannsynlig ikke vært der vi er i dag hadde det ikke vært for Ringberg og Sørlie... Både Ringberg og Sørlie er veldig fine personer som jeg ønsker alt godt.

Hvis f.eks Brenne hadde blitt solgt til Tyskland og vi hadde møtt samme lag i UEFA cup så virker det fortsatt riktig å "heie" på Brenne selvom man selvsagt håper på FFK seier.. Å endre menig fra å elske til og hate virker veldig lett for deg.... Det er iallefall min menig.

Ønsker Steinardo lykke til videre og takk "får" alt...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jun 06, 08:30
Opprinnelig postet av Kongerapærn
keiko.. Blir litt oppgitt over deg. Jeg tenker da på både Ringberg og Sørlie. Begge disse har gjort veldig mye for klubben de siste årene. Ikke at jeg er no særlig stor fan av noen av de, men de fortjener fortsatt respekt osv.. Det virker som at hvis en spiller ikke lenger har kontrakt med FFK så kan han gå å henge seg?? Historie er historie.. greit nok, men vi hadde jo mest sannsynlig ikke vært der vi er i dag hadde det ikke vært for Ringberg og Sørlie... Både Ringberg og Sørlie er veldig fine personer som jeg ønsker alt godt.

Hvis f.eks Brenne hadde blitt solgt til Tyskland og vi hadde møtt samme lag i UEFA cup så virker det fortsatt riktig å "heie" på Brenne selvom man selvsagt håper på FFK seier.. Å endre menig fra å elske til og hate virker veldig lett for deg.... Det er iallefall min menig.

Ønsker Steinardo lykke til videre og takk "får" alt...

Bare bli oppgitt du... jeg velger selv  min personlighet...  bare ikke led diskuskjonen på meg....

Uansett lykke til steinar... på en fleip vil jeg si: Byåsen kan neppe fått dvd opptak av ditt slette spill mot odd

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jun 06, 09:02

Forsøkte Steinar Sørli

– Vi prøver alt, sier trener Ola Brenden. – Er i dialog med flere norske eliteserieklubber, og vi sjekker markedet i Sverige og Danmark. Vi hadde faktisk gode muligheter på Fredrikstads Steinar Sørlie, men han valgte Byåsen, der han fikk ordnet ny jobb, sier Brenden sier han til Hamar Arbeiderblad


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 jun 06, 09:37



Steinar er klar for Bodø/Glimt!! 
Det fikk jeg ihvertfall en pålitelig melding om i går.[/quote]

Begge tok feil. Jeg stoler i hvertfall ikke på Snæbb1.[/quote]

Beklager så mye Rune, at jeg missforsto den meldingen som jeg fikk, vedr. at Steinar forlater FFK. Håper ikke min feil er helt uopprettelig i dine øyne.

Nå får jeg nok ikke sove i natt, Rune. [/quote]

Kan nok ikke stole på rykter en får på mobilen. Så det er best å ikke være så bastant heretter. Komme med !!!!! bak å greier. Lønner seg ikke det se.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 jun 06, 09:53
Opprinnelig postet av Rune Haugen



Kan nok ikke stole på rykter en får på mobilen. Så det er best å ikke være så bastant heretter. Komme med !!!!! bak å greier. Lønner seg ikke det se.


Det kommer jo litt ann på hvem man får melding fra da, Rune. I dette tilfelle var det jeg som misoppfattet meldingen.

Kilden var god nok.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 17 jun 06, 13:59
Endret: 17 jun 06, 13:59
Så Steinar skal til Byåsen, ja! Jeg ønsker deg alt godt, og lykke til i Byåsen Steinar! Takk for alt (det gode) du ga oss!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340