FFK-Stadion solgt i løpet av uken
Fant kjøper av fotballstadion
Fredrikstad FKs stadion blir antakeligvis solgt i løpet av uken.
Rønnestad har tidligere antydet at kjøpesummen kan ende på rundt 30 millioner.
- Vi har en budgiver som vi ønsker å si ja til, men det er for tidlig å si noe mer nå. Vi regner med å ha en avgjørelse klar i løpet av en ukes tid, og det har vært flere interessenter i bildet, supplerer FFK-styreleder Bjørn Jensen til http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article658384.ece
---------------------------
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.
Opprinnelig postet av Propellen
Neida, den skal være med til nye stadion, men kun som museumsgjennstand. Der skal det resultatet fra siste kamp på gml stadion stå til evig tid.....
la oss inderlig håpe at det ikke er tap resultat på den tavla til evig tid... hehehe
satser på at den sier:
FFK 3
RBK1
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.
Opprinnelig postet av Patrioten
Skuffende at FB ikke har et ord om dette i dagens blad, nyheten kommet ut i går ettermiddag, da burde de hatt tid til å sjekke dette.
FB ligger alltid langt bak de fleste andre aviser med nyheter! slagordet dems er: "først med det siste", jeg ville nok godt for: "sist med det som var nytt igår"
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Patrioten
Skuffende at FB ikke har et ord om dette i dagens blad, nyheten kommet ut i går ettermiddag, da burde de hatt tid til å sjekke dette.
FB ligger alltid langt bak de fleste andre aviser med nyheter! slagordet dems er: "først med det siste", jeg ville nok godt for: "sist med det som var nytt igår"
FB: Sist med det første - og aldri med det beste!
Dæng! Jeg skulle vært tekstforfatter i et overbetalt reklamebyrå.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Svein
Med den nye TV-avtalen kommer det aldri 16.000 på en ffk-kamp... Folk "Ze bra "hjemme... og FFK får penga sine den veien.
Hvis ikke folk viser at de kommer, så bør vi heller ikke utvide. Da får vi heller nøye oss med 12.200. Helst hadde jeg sett at det var stappa fullt hele tiden, for da forsvarer dette en utvidelse. Som Hasselgård sa, utvidelse kan skje om 3-4 år, men bare hvis publikummet viser at det fortjener det. Og da er det ikke nok å komme med et gjennomsnitt på 10.000, for da trenger vi ikke mer enn 12.200.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914