Husk meg
Brukernavn
Passord

3 runde cupen

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til: 12 jun 06, 12:34
Endret: 12 jun 06, 12:34
da er det satt opp 

3 runde 

blir kongsvinger - FFK

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D

kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03

Lagt til: 12 jun 06, 12:40
og moss møter ham-kam... kanskje vi slipper det spøkelset også :)

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04

Lagt til: 12 jun 06, 13:15
Et spørsmål: Hvorfor må vi dra til Kongsvinger, mens andre tippeligalag har hjemmebane?

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 12 jun 06, 13:21
Endret: 12 jun 06, 13:22
Opprinnelig postet av Oslo
Et spørsmål: Hvorfor må vi dra til Kongsvinger, mens andre tippeligalag har hjemmebane?

Det er vel ikke helt riktig, er vel flere enn oss som må spille på bortebane; Vålerenga, lillestrøm, odd, start, tromsø er de andre laga som skal ha bortekamper

Men hvis vi spiller borte den runden her er sjansen desto større for å få hjemmekamp i 4 runde, og er vel bedre å ha hjemmekamper utover når vi møter bedre lag i cupen?

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 12 jun 06, 14:02
Opprinnelig postet av A9$h

Det er vel ikke helt riktig, er vel flere enn oss som må spille på bortebane; Vålerenga, lillestrøm, odd, start, tromsø er de andre laga som skal ha bortekamper

Men hvis vi spiller borte den runden her er sjansen desto større for å få hjemmekamp i 4 runde, og er vel bedre å ha hjemmekamper utover når vi møter bedre lag i cupen?

Om jeg ikke tar helt feil, så blir det vel trukket fra fjerde runde og utover, så da har det vel ikke noe å si hvem som hadde hjemmebane i 3.runde.

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!

roller

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 jun 06

Lagt til: 12 jun 06, 14:04
Heisann! Vi tar å gjerne en ny hjemmekamp i 4. runde

Uansett! Velkommen til Gjemselund å en forhåpentligvis spennende å underholdene kamp.

EN SKOG! ETT LAG!
FORZA VINGER!

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 12 jun 06, 14:04
Oppsettet trekkes, mens hjemmelag bortelag blir satt opp etter trekninga

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 12 jun 06, 14:06
My bad...

Uansett, typisk oss å ryke for kongsvinger.

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 12 jun 06, 14:28
Var det i tredje runde i fjor vi ble slått ut av Stabæk, og i samme runde vi ble slått ut av Moss året før?

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 12 jun 06, 14:33
Ja det var det. Men denna gangen trur jeg vi har god mulighet til å gå videre!

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 12 jun 06, 14:33
4 runde tapte vi mot Stabæk. Nå blir det nok hjemme kamp i fjerde runde for man spiller trolig ikke 4 kamper på rad borte i cupen. Men først må vi slå kongsvinger da!

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 12 jun 06, 14:53
[quote=Kristian B]
Opprinnelig postet av A9$h

Om jeg ikke tar helt feil, så blir det vel trukket fra fjerde runde og utover, så da har det vel ikke noe å si hvem som hadde hjemmebane i 3.runde.

4. runde blir trukket, og da skulle FFK ligge veldig godt ann til å få hjemmekamp. 

Den eneste grunnen til at FFK ikke skal få hjemmekamp i denne runden må være den at motstanderen vi da møter også har spillt alle de tre første rundene borte og at de i tillegg samlet har hatt lengre reisetid enn FFK i disse rundene.

Det sier seg selv at med bla. den lange turen til Kongsvinger i 3. runde, så er vel sjansene for bortekamp i 4. runde ganske microskopiske.

Men vi skal jo vinne over Kongsvinger først, et lag som vi tidligere har hatt problemer med der oppe.

FFK på toppen i 2006

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 12 jun 06, 15:47
Opprinnelig postet av FFK1903
Var det i tredje runde i fjor vi ble slått ut av Stabæk, og i samme runde vi ble slått ut av Moss året før?

4.runde ut mot Stabæk i fjor.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 06, 15:49
Endret: 12 jun 06, 15:50
[

Om jeg ikke tar helt feil, så blir det vel trukket fra fjerde runde og utover, så da har det vel ikke noe å si hvem som hadde hjemmebane i 3.runde.[/quote]

4. runde blir trukket, og da skulle FFK ligge veldig godt ann til å få hjemmekamp. 

Den eneste grunnen til at FFK ikke skal få hjemmekamp i denne runden må være den at motstanderen vi da møter også har spillt alle de tre første rundene borte og at de i tillegg samlet har hatt lengre reisetid enn FFK i disse rundene.

Det sier seg selv at med bla. den lange turen til Kongsvinger i 3. runde, så er vel sjansene for bortekamp i 4. runde ganske microskopiske.

Men vi skal jo vinne over Kongsvinger først, et lag som vi tidligere har hatt problemer med der oppe.[/quote]

Jeg frykter denne kampen. Vi har ikke pleid å hatt det lett der oppe som du nevner. Så denne matchen tar jeg ikke for gitt, og ikke med den borteformen vi har.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 12 jun 06, 17:49
Perfekt med bortebane........ Skal vi til Ullevål, er det greit med hjemmebane litt ut i Cupen........ Slår vi ikke Kongsvinger borte fortjener vi ikke bedre. Her er det Ullevål tur til Høsten som gjelder, ikke 3 eller 4 runde, og da er det best med bortebane nå.........

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 06, 17:50
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Perfekt med bortebane........ Skal vi til Ullevål, er det greit med hjemmebane litt ut i Cupen........ Slår vi ikke Kongsvinger borte fortjener vi ikke bedre. Her er det Ullevål tur til Høsten som gjelder, ikke 3 eller 4 runde, og da er det best med bortebane nå.........

Hvis vi kan få 2 strake hjemmekamper etter denne så.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 12 jun 06, 17:54
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hvis vi kan få 2 strake hjemmekamper etter denne så.

Hvor mange kamper er det igjen før finalen? Er ikke 4 runde det samme som 1/8 finale? Altså 3 kamper til?(pluss kampen på Kongsvinger da)

Ære være Eggen jr.
Roser er døde, fioler er små!
Keiko er kæss og du like så!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 12 jun 06, 17:58
Endret: 12 jun 06, 17:58
Vi kan da få hjemme i 8 delsfinalen og Kvartfinalen........ Semifinalen tror jeg spilles på nøytral Stadion......

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 06, 20:07
Endret: 12 jun 06, 20:08
Vi kan da få hjemme i 8 delsfinalen og Kvartfinalen........ Semifinalen tror jeg spilles på nøytral Stadion......

Semifinalen spilles vel best av hjemme + borte hvis jeg ikke husker feil. Eller, det har  i hvertfall vært det før.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 12 jun 06, 20:47
Trur det er vanlig kamp i  semifinalen, altså et lag som har hjemmekamp.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 12 jun 06, 21:06
Semifinalen spilles vel best av hjemme + borte hvis jeg ikke husker feil. Eller, det har  i hvertfall vært det før.

Var kun et år dette var gjeldende. Husker Hødd og Rosenborg møttes, RBK vant første kampen på Høddvoll med 5-0 eller noe, returkampen på Lerkendal ble ikke akkurat fullsatt. Så det ble omgjort etter kun et forsøk.

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 12 jun 06, 21:19
Semifinalen spilles på banen til det laget som trekkes først ut av "hatten" til NFF.

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 13 jun 06, 11:28
Endret: 13 jun 06, 14:59
Jeg frykter denne kampen. Vi har ikke pleid å hatt det lett der oppe som du nevner. Så denne matchen tar jeg ikke for gitt, og ikke med den borteformen vi har.

Ja, denne kampen kan nok bli like vanskelig som en hvilken som helst "vanlig" bortekamp. 

Kongsvinger har enda ikke tapt hjemme i år og har en lur trener i Vegard Skoghem, så her må det full skjerping til.

Det eneste som kanskje taler til FFK`s forde, som et spillende lag, er at gressmatta på Gjemselund nesten er som på et biljarsbord.

FFK på toppen i 2006

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 13 jun 06, 11:53
Endret: 13 jun 06, 15:00
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Ja, denne kampen kan nok bli like vanskelig som en hvilken som helst "vanlig" bortekamp. 

Kongsvinger har enda ikke tapt hjemme i år og har en lur trener i Vegard Skoghem, så her må det full skjerping til.

Det eneste som kanskje taler til FFK`s forde, som et spillende lag, er at gressmatta på Gjemselund nesten er som på et biljarsbord.

om gress matta ser ut som kamma si ja da frykter jeg for at vi ikke kommer lenger en 3 runde, for vi sliter med å vinne borte... kun 2 kamper er vunnet borte og det er 2 cup kamper

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 13 jun 06, 12:30
Endret: 13 jun 06, 15:00
Opprinnelig postet av keiko99

om gress matta ser ut som kamma si ja da frykter jeg for at vi ikke kommer lenger en 3 runde, for vi sliter med å vinne borte... kun 2 kamper er vunnet borte og det er 2 cup kamper

Bra statistikk i cupen borte, 2 seire, da vinner vi sikkert denne også.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 13 jun 06, 13:14

Jeg har enda ikke hørt om noe lag som har kommet til 3. runde uten å vinne 1 og 2. runde, Rune.

FFK på toppen i 2006

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 13 jun 06, 13:16

Jeg har enda ikke hørt om noe lag som har kommet til 3. runde uten å vinne 1 og 2. runde, Rune.

Men det er vel ikke alle som har spilt begge kampene borte.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 13 jun 06, 14:54

Da skjønner du kanskje smilefjeset mitt også.

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914