Husk meg
Brukernavn
Passord

3 runde cupen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 12 jun 06, 21:06
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Semifinalen spilles vel best av hjemme + borte hvis jeg ikke husker feil. Eller, det har  i hvertfall vært det før.

Var kun et år dette var gjeldende. Husker Hødd og Rosenborg møttes, RBK vant første kampen på Høddvoll med 5-0 eller noe, returkampen på Lerkendal ble ikke akkurat fullsatt. Så det ble omgjort etter kun et forsøk.

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 12 jun 06, 21:19
Semifinalen spilles på banen til det laget som trekkes først ut av "hatten" til NFF.

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 13 jun 06, 11:28
Endret: 13 jun 06, 14:59
Jeg frykter denne kampen. Vi har ikke pleid å hatt det lett der oppe som du nevner. Så denne matchen tar jeg ikke for gitt, og ikke med den borteformen vi har.

Ja, denne kampen kan nok bli like vanskelig som en hvilken som helst "vanlig" bortekamp. 

Kongsvinger har enda ikke tapt hjemme i år og har en lur trener i Vegard Skoghem, så her må det full skjerping til.

Det eneste som kanskje taler til FFK`s forde, som et spillende lag, er at gressmatta på Gjemselund nesten er som på et biljarsbord.

FFK på toppen i 2006

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 13 jun 06, 11:53
Endret: 13 jun 06, 15:00
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jeg frykter denne kampen. Vi har ikke pleid å hatt det lett der oppe som du nevner. Så denne matchen tar jeg ikke for gitt, og ikke med den borteformen vi har.

Ja, denne kampen kan nok bli like vanskelig som en hvilken som helst "vanlig" bortekamp. 

Kongsvinger har enda ikke tapt hjemme i år og har en lur trener i Vegard Skoghem, så her må det full skjerping til.

Det eneste som kanskje taler til FFK`s forde, som et spillende lag, er at gressmatta på Gjemselund nesten er som på et biljarsbord.

om gress matta ser ut som kamma si ja da frykter jeg for at vi ikke kommer lenger en 3 runde, for vi sliter med å vinne borte... kun 2 kamper er vunnet borte og det er 2 cup kamper

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 13 jun 06, 12:30
Endret: 13 jun 06, 15:00
Opprinnelig postet av keiko99

om gress matta ser ut som kamma si ja da frykter jeg for at vi ikke kommer lenger en 3 runde, for vi sliter med å vinne borte... kun 2 kamper er vunnet borte og det er 2 cup kamper

Bra statistikk i cupen borte, 2 seire, da vinner vi sikkert denne også.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 13 jun 06, 13:14

Jeg har enda ikke hørt om noe lag som har kommet til 3. runde uten å vinne 1 og 2. runde, Rune.

FFK på toppen i 2006

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 13 jun 06, 13:16

Jeg har enda ikke hørt om noe lag som har kommet til 3. runde uten å vinne 1 og 2. runde, Rune.

Men det er vel ikke alle som har spilt begge kampene borte.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 13 jun 06, 14:54

Da skjønner du kanskje smilefjeset mitt også.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914