Rami - T Myhre
Et appro i forhold til Rami, kontra T Myhre, med Thomas i buret fikk vi to seirer og et tap, hvor han slapp inn fire mål.
Hvem synes dere er den beste keeperen uti fra de tre kampene Thomas spilte her?
FFK - Lyn 2-1
Viking - FFK 2-1
FFK - Rosenborg 5-1
Opprinnelig postet av Patrioten
Et appro i forhold til Rami, kontra T Myhre, med Thomas i buret fikk vi to seirer og et tap, hvor han slapp inn fire mål.
Hvem synes dere er den beste keeperen uti fra de tre kampene Thomas spilte her?FFK - Lyn 2-1
Viking - FFK 2-1
FFK - Rosenborg 5-1
Myhre uten tvil. Det er jo spørs hvilke kamper vi skal sammenligne Rami på også da. Alle ?? Hvis vi tar gjennomsnitt av alle kampene Rami har stått opp mot de 3 kampene Myhre sto så velger jeg klart Myhre.
Tenker da på heltsinntrykket, hvis det går an etter tre kamper.
Rami har vel spilt tre bra kamper og det var mot
Brann 1-1
Viking 1-1
Vålerenga 2-1
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg er også enig med deg Rune, synes Thomas gjorde det bedre, de kampene han spilte her.
Tenker da på heltsinntrykket, hvis det går an etter tre kamper.
Rami har vel spilt tre bra kamper og det var mot
Brann 1-1
Viking 1-1
Vålerenga 2-1
Brann ( storspill )
Viking ( stødig )
VIF ( stødig )
Resten av kampene ( så der )
Han spiller i VM folkens og som den eneste i tippeligaen...
Etter omstendighetene med skader og ting har han vært meget bra...og han kommer bare til og bli bedre og bedre....
vent og se....grinrær
---------------------------
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Skal ikke begynne og klage på Rami nå og eller???
Han spiller i VM folkens og som den eneste i tippeligaen...
Er ikke Essediri også i VM? Eller tenker du på keepere nå?
Han spiller i VM folkens
Det hadde Myhre også gjort, hadde Norge bare klart å kvalifisere seg.
Ikke bare som andre keeper, men som førte keeper.
Men når det er sakt, er jeg meget fornøyd med Rami.
Er glad vi har han, ettersom vi ikke har Myhre.
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Heia FFK
Opprinnelig postet av frecjoha
Han spiller i VM folkens
Selvfølgelig er jeg glad for at vi har Rami. Men det jeg har poengtert , er at hittil så har ikke han skaffet oss de mange +poenga vi håpa på. Hvis han hadde stått som en gud, så hadde vi ligget på øvre halvdel.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av frecjoha
Han spiller i VM folkens
Selvfølgelig er jeg glad for at vi har Rami. Men det jeg har poengtert , er at hittil så har ikke han skaffet oss de mange +poenga vi håpa på. Hvis han hadde stått som en gud, så hadde vi ligget på øvre halvdel.
Hadde han stått som en gud hadde vi vært øverst på tabellen, og hadde tanta mi vært mann hadde ho vært onkel.
2006: CL, RL, "the double"...
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 11 jun 06, 22:34
Endret: 11 jun 06, 22:38
hei hurra for nisseluer nedover øya! våkn opp å se dere rundt folkens!
Vi har landslags keeperen til sverige i mål for FFK! Men selv ikke han er gud som du kaller det rune haugen, nevn EN keeper som står som en gud i samtlige kamper i en sesong!
myhre var her på "liksom" kontrakt, han hadde så sterke følelser for FFK at han forsvant etter 3 eller 4 seriekamper, ja der har vi guden vår rune! Håper jeg aldri får se myhre i FFK drakt igjen!
desuten, er ikke keeperens jobb å skaffe klubben ekstra poeng, det er det samtlige av lagets 11 spillere som skal sørge for!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
<snip>
Vi har landslags keeperen til sverige i mål for FFK! Men selv ikke han er gud som du kaller det rune haugen, nevn EN keeper som står som en gud i samtlige kamper i en sesong!
myhre var her på "liksom" kontrakt, han hadde så sterke følelser for FFK at han forsvant etter 3 eller 4 seriekamper, ja der har vi guden vår rune! Håper jeg aldri får se myhre i FFK drakt igjen!
Jeg må innrømme at jeg langt på vei er enig her, gett.
Det var kun de aller mest naive av oss som virkelig innerst inne trodde at Myhre kom til å bli i noen utstrekning. Men hans korte opptreden er vel noe av grunnen til at han har fått den mytiske heltestatusen.
Shaaban er god, joda, men først og fremst: Han har nå kontrakt med FFK om å spille god fotball, noe han forsøker å gjøre, og det er det som teller for meg. Jeg synes spekulasjoner som sammenlikninga mellom Shaaban og Myhre ikke engang har akademisk interesse, siden den gang da osv.
Shaaban er god nok for FFK, helt klart. Jeg vil gå så langt som å si at han er en av landets beste keepere. Det er sikkert noen som mener at vi burde ha en enda bedre keeper, men det blir liksom litt... ...virkelighetsfjernt, siden FFK bare er et fotball-lag i et litt befolkningsrikt område. Verdens-stjerner kommer aldri til å spille i FFK til tross for det folk tror om FFK.
Østfoldinger har bena på jorda, men her inne ser det neiggu ikke sånn ut, IMØ.
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
neida folkens, egentlig er rami en middelmådighet i TL, en keeper som egentlig er for dårlig til å spille noe annet sted en i svensk 4 divisjon men som med litt flaks kapret keeper plassen på det svenske vm landslaget, det er klart at myhre er en bedre keeper en rami, myhre spiller jo på det norske landslaget, og de gjør det jo knall i VM! (for dere som ikke har kapasitet nok til å skjønne det, dette var ironi)
hei hurra for nisseluer nedover øya! våkn opp å se dere rundt folkens!
desuten, er ikke keeperens jobb å skaffe klubben ekstra poeng, det er det samtlige av lagets 11 spillere som skal sørge for!
Men han har ikke hatt så mange matchvinnerredninger så det gjør noe. Var det ikke det vi håpa på når Rami kom da ??
Jeg nekter ikke for at vi har en god keeper jeg, hvis du tror det. Jeg også mener at han er en av de beste i TL.
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
Opprinnelig postet av Husgutt
skulle ikke forundre meg om det første målet til sandefjord hadde blitt avverget, nettopp fordi rami er god til å bruke kjeften.. han hadde ikke vært så sløv at han ikke hadde fått med seg det innøvde frisparktrekket x 2..
Spekulasjoner.
Opprinnelig postet av Bob Page
Hm. Jeg trodde vi tapte de kampene det... Uansett så er Rami en gud i forhold til hva vi har av alternativer. Hadde Sørlie stått i mål mot VIF hadde det vært klanen som kunne festet i gledesrus 16 mai og ikke vi...
Og samme med deg. Spekulasjoner her også.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg tror ingen av målene til Odd hadde gått inn på Rami. Situasjonen med Piroja ville vært ungått fordi han hadde stolt på keeper.
Du tror ja.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914