Gudbrand Ensrud
---------------------------
På tribunen bestemmer vi!!
Virker som en hissigpropp, iallefall.... 9 gule og ett rødt på 32 kamper er friskt...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Virker som en hissigpropp, iallefall.... 9 gule og ett rødt på 32 kamper er friskt...
Vitner om engasjement
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Skal vi ikke ha kvalitet da ?? Han er ikke stort bedre enn de vi har fra før.
Har du inngående kjennskap til Ensruds kvaliteter, så kom med det.
Ere mulig!
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
i 2004 ble John Anders Bjørkøy årets spilles i Hønefoss med Ensrud som nummer to. Så det betyr at de kjenner hverandre fra tiden i Hønefoss.
Han har forrøvrig erfaring fra Lillestrøm og Lyn.
Han var aktuell for oss for 1 1/2 år siden, men toppdivisjonen i Østerike.
Gudbrand Ensrud kunne spilt under Uwe Rösler på Åråsen, men romerikingen valgte en klubb fra Lillestrøm-trenerens gamle hjemland i stedet.
– Hvordan er nivået på nivå 3 i Tyskland?
– Et sted mellom Tippeligaen og 1. divisjon i Norge. Som i England går det mye på innsats og fysikk når du kommer litt ned i systemet. Jeg visste lite om hva jeg gikk til, men tok sjansen etter å ha snakket blant annet med Thomas Gill sier Gudbrand til RomeriksBlad.
Opprinnelig postet av bønna
I likhet med Christian Berg mener du ?? Disse spillerne har ikke en dritt å vise til. Ensrud har kun spilt på det jevne opp igjennom åras løp. At han havna som nr. 2 bak Bjørkøy i Hønefoss forteller ingen verdens ting. Høres liksom ut som at Bjørkøy er en stjernespiller. Bjørkøy er en middelmådighet i Tippeligaen.
Hva mener du men inngående kjennskap til kvaliteter ?? Hodestyrke, taklingssterk, er det sånt du mener ?? Spiller ingenting dette så lenge du ikke viser noe outstandingtakter.
I likhet med Christian Berg mener du ?? Disse spillerne har ikke en dritt å vise til. Ensrud har kun spilt på det jevne opp igjennom åras løp. At han havna som nr. 2 bak Bjørkøy i Hønefoss forteller ingen verdens ting. Høres liksom ut som at Bjørkøy er en stjernespiller. Bjørkøy er en middelmådighet i Tippeligaen.
At Christian Berg ikke helt har slått til er vel alle enige i men å si at Bjørkøy er middelmådighet i tippeligaen er helt på jordet! Bjørkøy er en av FFKs beste og viktigste spillere. Har enda til gode å se Bjørkøy gjøre en sikkelig dårlig kamp.
Ære være Eggen jr.
Roser er døde, fioler er små!
Keiko er kæss og du like så!
Opprinnelig postet av bønna
Hva mener du men inngående kjennskap til kvaliteter ?? Hodestyrke, taklingssterk, er det sånt du mener ?? Spiller ingenting dette så lenge du ikke viser noe outstandingtakter.
Hva mener du med dette Rune?
Bjørkøy har spilt godt ifjor og i år, jeg er fornøyd med Bjørkøy jeg...
God bedring Dagfinn Enerly
Har du inngående kjennskap til Ensruds kvaliteter, så kom med det.[/quote]
Hva mener du men inngående kjennskap til kvaliteter ?? Hodestyrke, taklingssterk, er det sånt du mener ?? Spiller ingenting dette så lenge du ikke viser noe outstandingtakter.[/quote]
Hva mener du med dette Rune?
Bjørkøy har spilt godt ifjor og i år, jeg er fornøyd med Bjørkøy jeg...[/quote]
Jeg sammenligner med resten av spillerne i TL, og Bjørkøy hever seg ikke over den gemene hop. At han er blant de beste i FFK er en annen sak.
Skal vi ikke ha kvalitet da ?? Han er ikke stort bedre enn de vi har fra før.Tenkte det samme... Håper de ikke gir han kontrakt før han har vært på prøve... Ønsker ikke mer stallfyll nå.
Men... Jeg er ikke enig i det du sier om Bjørkøy...
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Opprinnelig postet av frecjoha
Skal vi ikke ha kvalitet da ?? Han er ikke stort bedre enn de vi har fra før.Tenkte det samme... Håper de ikke gir han kontrakt før han har vært på prøve... Ønsker ikke mer stallfyll nå.
Men... Jeg er ikke enig i det du sier om Bjørkøy...
Synes du virkelig at Bjørkøy er av de bedre i TL ??
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914