Hvor lenge blir Rami i FFK?
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Fjedjik
Sørlie har langt fra storspilt, Han slapp inn minst ett tabbemål mot Tromsø, minst ett tabbemål mot Odd, ett tabbemål mot Sprint. Dette er svært dårlig, Rami har hatt en helt annen trygghet, han har styrt forsvaret langt bedre, selvfølgelig gir dette poengmessig uttelling. Dersom du går å innbiller deg annet må du nok tenke om igjen.
Jeg har vel ikke sagt at Sørlie har storspilt ( noe ikke Rami har gjort heller ). Selv om det kom et tabbemål mot Tromsø, så har ikke det noe innvirkning på resultatet ( vi vant ), et tabbemål mot Odd, nja ikke helt enig der. Og som jeg har nevnt i midt forrige innlegg så var det muligens kun i denne ene kampen at Rami kunne skaffet oss ekstra poeng ( hvis han i det hele tatt hadde gjort det ). Og tabbemål mot Sprint, ja hva så, vi vant den kampen også.
Selv om Rami virker tryggere som sisteskanse, så tviler jeg på at han har skaffet oss noen ekstrapoeng hittil.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Sørlie har langt fra storspilt, Han slapp inn minst ett tabbemål mot Tromsø, minst ett tabbemål mot Odd, ett tabbemål mot Sprint. Dette er svært dårlig, Rami har hatt en helt annen trygghet, han har styrt forsvaret langt bedre, selvfølgelig gir dette poengmessig uttelling. Dersom du går å innbiller deg annet må du nok tenke om igjen.
Jeg har vel ikke sagt at Sørlie har storspilt ( noe ikke Rami har gjort heller ). Selv om det kom et tabbemål mot Tromsø, så har ikke det noe innvirkning på resultatet ( vi vant ), et tabbemål mot Odd, nja ikke helt enig der. Og som jeg har nevnt i midt forrige innlegg så var det muligens kun i denne ene kampen at Rami kunne skaffet oss ekstra poeng ( hvis han i det hele tatt hadde gjort det ). Og tabbemål mot Sprint, ja hva så, vi vant den kampen også.
Selv om Rami virker tryggere som sisteskanse, så tviler jeg på at han har skaffet oss noen ekstrapoeng hittil.
Hmmm, hvis ikke ett skudd fra 25-30 meter som kommer i keepers nærmeste hjørne ikke er ett tabbemål så vet ikke jeg. Men deg om det. Saken er at med en så usikker keeper som Sørlie fører det til større usikkerhet i forsvar, faktisk blant alle som har deffensive oppgaver. Nå skal jeg ikke hevde at Sørlie er årsak til Pirojas selvmål mot Odd men det Oset ikke trygghet av forsvaret ihvertfall. Hvis ikke Rami har skaffet FFK ekstra poeng så kan man undre seg om Sørlie hadde tatt straffa til Andresen i første serierunde, Rami storspilte i den kampen, og var på rundens lag i flere aviser. Mot Viking, Start og Vif var han trygg og god. Var mange situasjoner der hvor jeg misstenker Sørlie for å ha opptrådt annerledes....
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hmmm, hvis ikke ett skudd fra 25-30 meter som kommer i keepers nærmeste hjørne ikke er ett tabbemål så vet ikke jeg. Men deg om det. Saken er at med en så usikker keeper som Sørlie fører det til større usikkerhet i forsvar, faktisk blant alle som har deffensive oppgaver. Nå skal jeg ikke hevde at Sørlie er årsak til Pirojas selvmål mot Odd men det Oset ikke trygghet av forsvaret ihvertfall. Hvis ikke Rami har skaffet FFK ekstra poeng så kan man undre seg om Sørlie hadde tatt straffa til Andresen i første serierunde, Rami storspilte i den kampen, og var på rundens lag i flere aviser. Mot Viking, Start og Vif var han trygg og god. Var mange situasjoner der hvor jeg misstenker Sørlie for å ha opptrådt annerledes....
Blir bare spekulasjoner om Sørlie hadde spilt dårligere enn Rami i de andre kampene. Hvis du ser hva jeg synes om 25-30 meters skuddet, så skrev jeg et nja. Sørlie så ikke så mye av utgangen av skuddet, og derfor vil jeg heller ikke slakte Sørlie helt på denne.
Og som jeg har skrevet tidligere så skrev jeg at Rami storspilte mot Brann. Men jeg forventer mye mer av Rami enn det han har gjort hittil. Nemlig å bringe flere poeng til oss.
Var du på Hamar forresten, spilte Rami bra der ?? Han har gjort noe rart han også innimellom.
Eller husker du langskuddet som Rami slapp inn mot Lillestrøm ( kaller du det også keepertabbe ) ??
Opprinnelig postet av FFK1903
På en annen side, vi kan ikke være en talentgründer hvis vi skal hevde oss i Tippeligaen. Det betyr at vi ikke kan selge alle spillerne bare fordi vi kan få en rikelig sum av dem. Vi trenger gode spillere i stallen for å hevde oss, ikke masse penger i banken. Det må gå an å si nei til klubber som forhører seg uten at vi trenger å fremstå som en klubb som tvilholder på spillerne også. Vi sa jo nei til VIF når de førhørte seg om Bertelsen...
Forskjell på om VIF spør eller om Chelsea spør... En av grunnene (i tillegg til det geografiske) til at Rami kom var jo for å få vist seg fram. Kommer tilbudet fra en klubb i øverste divisjon i f.eks. England, Frankrike eller Italia og vi sier nei fordi han er for viktig for oss, tror jeg det ødelegger mye mer for oss i fremtiden enn det vi kan hente fra en enkelt spiller, selv om han er så god som Rami.
2006: CL, RL, "the double"...
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Rami stod jo på TV og sa han signa for FFK fordi han ville ut i en større klubb.
Spørs hvor lenge vi beholder han, selv om han kanskje var litt høy på pæra siden han fikk 1 VM-kamp.
Opprinnelig postet av bjorn
Det hadde nok blitt 5-1 om Rami hadde ståttja, men han skal vite at føre han kommer ut i en større klubb er dem nødt til å komme med mill på bordet til FFK... så spørs det da om dem kommer med nok
Rami stod jo på TV og sa han signa for FFK fordi han ville ut i en større klubb.
Spørs hvor lenge vi beholder han, selv om han kanskje var litt høy på pæra siden han fikk 1 VM-kamp.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av keiko99
Rune alle keepere har en tabe uansett om det er Rami eller buffon (den italienske landslagskeeperen) spørsmålet er Rune om skaden ved å ha en steinar i mål er større en rami... kansje FFK ikke hadde sluppet inn så mange mot tromsø...
Men vi vant kampen mot TIL uansett, tabber eller ei.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914