Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor lenge blir Rami i FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Rottespytt

Bedriftsspiller

Ble medlem: 11 jun 06

Lagt til: 11 jun 06, 00:16
Bra kamp av Rami i dag, men hvor lenge blir han egentlig i Fredrikstad???

http://www.egyptianplayers.com/Rami/articles-ramishaaban128.htm

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05

Lagt til: 11 jun 06, 00:37
Dette er vel definisjonen av gammelt nytt, artikkelen er fra 9-12-2005.

Uansett, det er vel et godt spørsmål. Han blir helt til vi får et lukrativt bud/kontrakten går ut, slik det vel er for de fleste spillere.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 11 jun 06, 01:36
da snakker vi penger og ikke lomme rusk

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 11 jun 06, 01:48
Opprinnelig postet av keiko99

Ja, vi kan handle mye for 30 mill.

La oss håpe Rami spiller en kanonmatch mot Paraguay.

FFK på toppen i 2006

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 11 jun 06, 02:36

Skal ikke Isakkson stå igjen da a??
for all del,håper Rami skal stå den matchen også 

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 11 jun 06, 06:58
Endret: 11 jun 06, 07:07
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av keiko99

Ja, vi kan handle mye for 30 mill.

La oss håpe Rami spiller en kanonmatch mot Paraguay.

Spørs om det hjelper med penger, vi har vel ikke for vane å få de store profilene til oss, om det er pengene det står på, eller om vi ikke er attraktive nok er annet spørsmål?

Isaksson ser vist bra ut på treningen sier Rami til http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,839737,00.html, som ellers var fornøyd med kampen

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 11 jun 06, 08:47
Opprinnelig postet av algern0n
Dette er vel definisjonen av gammelt nytt, artikkelen er fra 9-12-2005.

Uansett, det er vel et godt spørsmål. Han blir helt til vi får et lukrativt bud/kontrakten går ut, slik det vel er for de fleste spillere.

Ikke bare gammelt nytt nei...

http://www.egyptianplayers.com/Rami/RamiShaaban-page.htm

Heia FFK

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jun 06, 08:54
la oss ta ett eksempel... om det går mot kontrakt slutt på rami og det ser ut som han ikke vil være lenger bør vi prøve å få solgt unna han føre han kan gå gratis ?

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jun 06, 09:00
Endret: 11 jun 06, 09:03
Opprinnelig postet av GurrBass

Skal ikke Isakkson stå igjen da a??
for all del,håper Rami skal stå den matchen også 

De siste rapportene gikk ut på at "Isak" er uaktuell de to første kampene og klanskje hele gruppespillet.
Og dessuten, dersom Rami står bra, så kan det jo hende han blir foretrukket.

Forskjellen på Rami og Isak er så vidt jeg kan forstå at Rami er best på skudd fra litt distanse og Isak er best på nærskudd, eller med andre ord reaksjonsrask. I feltet blir de vurdert ca. like gode

FFK på toppen i 2006

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 11 jun 06, 09:04
  Stärkte det här dina chanser att få spela mot Paraguay?
  – Nej, är Andreas frisk och hel så kommer han att spela den matchen, så är det – med all rätt. Så skulle jag också tycka om jag var förstekeeper och missade en match på grund av hjärnskakning.
   Hur är det med honom?
  – Han tränade i dag och det ser jättebra ut.
Anders Burström
Anders Burström

Heia FFK

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 11 jun 06, 09:09
Så lenge Rami har 3 års kontrakt så er Lasse Staw 20 år når han har ett år igjen av kontrakten så da tror jeg det er bedre å bruke Staw siden han både er ung og lokal. Med andre od så kan vi selge han om vi får nok penger.

Ære være Eggen jr.
Roser er døde, fioler er små!
Keiko er kæss og du like så!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jun 06, 09:39
Endret: 11 jun 06, 09:40
Opprinnelig postet av Culemart
Så lenge Rami har 3 års kontrakt så er Lasse Staw 20 år når han har ett år igjen av kontrakten så da tror jeg det er bedre å bruke Staw siden han både er ung og lokal. Med andre od så kan vi selge han om vi får nok penger.

Riktig tenkt, slik jeg ser det også. 
Men det er jo avhengig av at Lasse Staw fortsetter sin gode utvikling og det er jo ikke alltid tilfelle med unge talenter. Eksempler på det kan man jo nevne både Martin Wiig og Dag Frode Hornseth.

Men så lenge Lasse har Jerry Knutson som trener, så tror jeg sjansene er store for at han kommer til å bli en kanonkeeper i fremtiden. Og dersom han ikke skulle slå til, så finnes det jo også en ung keeper i Kvik Halden, ved navn Bråthen, som er et minst like stort talent som Lasse Staw. 

FFK på toppen i 2006

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jun 06, 10:56
om Rami blir skadet er vi avhening av å ha en 2 keeper som kan ta plassen uten store smerter som har sjedd når vi ser hva steinar driver med

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 11 jun 06, 10:57
Håper Rami ikke tiltrekker seg oppmerksomheten fra noen store klubber. Hvorfor skal vi på død og liv selge han for å få inn penger? Vi har landslagskeeperen til Sverige i øyeblikket, en spiller som nesten blir umulig å erstatte, selv om vi skulle få 10 millioner for han. Når vi på år og dag endelig har fått en klassekeeper, så skal vi brått selge han fordi vi får penger? Penger gir ikke automatisk poeng, Shaaban gjør!

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 11 jun 06, 11:17
Endret: 11 jun 06, 11:17
Opprinnelig postet av FFK1903
Håper Rami ikke tiltrekker seg oppmerksomheten fra noen store klubber. Hvorfor skal vi på død og liv selge han for å få inn penger? Vi har landslagskeeperen til Sverige i øyeblikket, en spiller som nesten blir umulig å erstatte, selv om vi skulle få 10 millioner for han. Når vi på år og dag endelig har fått en klassekeeper, så skal vi brått selge han fordi vi får penger? Penger gir ikke automatisk poeng, Shaaban gjør!

Det er vel ikke bare penger, men også for at FFK fortsatt skal være attraktivt som et springbrett. Dersom vi tviholder på ham, og det kommer ut så blir det vel vanskeligere å tiltrekke seg spillere som har høyere ambisjoner enn tippeligaen. Håper han blir så lenge som mulig, men får han et bra tilbud fra en større klubb i europa, og vil videre tror jeg det er lurt å la ham gå og bruke pengene vi får fornuftig. Men jeg er helt enig at vi ikke skal selge ham bare for pengenes del, og håper han velger å bli så lenge som mulig, for tilbudene kommer garantert!

2006: CL, RL, "the double"...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 11 jun 06, 11:28

Siste setningen din : Shaaban gjør. Har han skaffet oss så mye ekstrapoeng i år ?? Jeg trodde han skulle være den som kunne bringe flere poeng på tabellen, men det synes jeg ikke han har gjort hittil. Han sto bra mot Brann, men etter det synes jeg han har vært en høyst ordinær keeper. Så jeg er nok ikke så imponert over han som enkelte her inne er.

Og komme her å si han spilte bra mot Trinidad. Hva hadde han å gjøre i den kampen da ?? Bør vel ikke spille bra hvis man er arbeidsledig.

FFK1903

Moderator

Lagt til: 11 jun 06, 13:27
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Siste setningen din : Shaaban gjør. Har han skaffet oss så mye ekstrapoeng i år ?? Jeg trodde han skulle være den som kunne bringe flere poeng på tabellen, men det synes jeg ikke han har gjort hittil. Han sto bra mot Brann, men etter det synes jeg han har vært en høyst ordinær keeper. Så jeg er nok ikke så imponert over han som enkelte her inne er.

Og komme her å si han spilte bra mot Trinidad. Hva hadde han å gjøre i den kampen da ?? Bør vel ikke spille bra hvis man er arbeidsledig.

Tja, det kommer selvsagt helt an på hva man sammenligner med. Hadde vi hatt Sørlie i mål hele sesongen, er jeg sikker på at vi hadde hatt mindre poeng. At han er tatt ut i den svenske landslagstroppen tilsier vel at han ikke har gjort seg bort i Tippeligaen, snarere tvert imot.

Selv om han kanskje ikke har hatt mange kamper hvor han har storspilt, så har han en mye mindre tabbekvote enn Sørlie, så dermed kom min konklusjon om ekstrapoeng.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 11 jun 06, 13:29
Når du ser på hva vi har av alternativer på keeper-fronten så har han gjort det....
Se forøvring -Mitt største øyeblikk på fotballbanen

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com

FFK1903

Moderator

Lagt til: 11 jun 06, 13:31
Opprinnelig postet av DrDRE

Det er vel ikke bare penger, men også for at FFK fortsatt skal være attraktivt som et springbrett. Dersom vi tviholder på ham, og det kommer ut så blir det vel vanskeligere å tiltrekke seg spillere som har høyere ambisjoner enn tippeligaen. Håper han blir så lenge som mulig, men får han et bra tilbud fra en større klubb i europa, og vil videre tror jeg det er lurt å la ham gå og bruke pengene vi får fornuftig. Men jeg er helt enig at vi ikke skal selge ham bare for pengenes del, og håper han velger å bli så lenge som mulig, for tilbudene kommer garantert!

Nå var det i grunn holdningen til folk her inne jeg siktet til. Altså at det ser ut som flesteparten ønsker at han gjør det bra, fordi vi da kan selge han. Som jeg først skrev, jeg håper han ikke tiltrekker seg oppmerksomheten fra noen store klubber, ergo, jeg håper ikke FFK får noen bud på han slik at de er nødt til å slippe han. Jeg har ikke sagt at vi skal tviholde på han.

På en annen side, vi kan ikke være en talentgründer hvis vi skal hevde oss i Tippeligaen. Det betyr at vi ikke kan selge alle spillerne bare fordi vi kan få en rikelig sum av dem. Vi trenger gode spillere i stallen for å hevde oss, ikke masse penger i banken. Det må gå an å si nei til klubber som forhører seg uten at vi trenger å fremstå som en klubb som tvilholder på spillerne også. Vi sa jo nei til VIF når de førhørte seg om Bertelsen...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 11 jun 06, 14:57
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Tja, det kommer selvsagt helt an på hva man sammenligner med. Hadde vi hatt Sørlie i mål hele sesongen, er jeg sikker på at vi hadde hatt mindre poeng. At han er tatt ut i den svenske landslagstroppen tilsier vel at han ikke har gjort seg bort i Tippeligaen, snarere tvert imot.

Selv om han kanskje ikke har hatt mange kamper hvor han har storspilt, så har han en mye mindre tabbekvote enn Sørlie, så dermed kom min konklusjon om ekstrapoeng.

Selv om ikke Sørlie har storspilt, så har vi heller ikke mista så mye poeng så det gjør noe med han i mål. Med Rami i mål så hadde vi tapa mot Sandefjord uansett. Mulig at vi kunne tatt 3 p. i Skien med han i mål, men er ikke sikker på det heller.
At dere tror at vi hadde tatt mindre poeng med Sørlie i mål er tatt helt ut i det blå, for så bra har ikke Rami stått.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914