Husk meg
Brukernavn
Passord

Er dette noe smart da Eggen ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 10 jun 06, 00:01
Etter å ha lest dette: Barnehagementalitet fra Mjelde så lurer jeg litt på om hva eggen egentlig mener

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 10 jun 06, 01:23
Må stille et spørsmålstegn til Eggen...

Har han lite og gjøre om dagen, eller må han legge seg opp i hva andre gjør?
Synes han ikke skal bry seg om hva som skjer i Brann, men heller tenke hva han skal gjøre med sitt eget lag.

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 10 jun 06, 01:34
Opprinnelig postet av frecjoha
Må stille et spørsmålstegn til Eggen...

Har han lite og gjøre om dagen, eller må han legge seg opp i hva andre gjør?
Synes han ikke skal bry seg om hva som skjer i Brann, men heller tenke hva han skal gjøre med sitt eget lag.
kansje han er missunnelig på brann treneren for at han for det til så mye bedre...

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 10 jun 06, 02:58
Jeg er ganske enig med eggen her jeg, merker bare fra jobben at hvis en slapper av litt ekstra i ferien, og ikke jobber på huset eller med andre ting hele ferien, så blir man faktisk mere utvilt, og i bedre form når ferien er slutt, mener ikke at spillerne skal glemme alt som heter trening i ferien, men rett og slett kose seg de dagene de har til rådighet, så når treningene og kampene begynner igjen er man friske og utvilte, dessuten tror jeg samtlige av dagens TL spillere er såpass proffe at de ikke henger på puben til langt på natt og gir helt faen i formen i ferien! De er da voksne menesker mer eller mindre alle sammen, og voksne menesker har som regel sund fornuft!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 10 jun 06, 06:36
Denne linken ligger ute Keiko, følger du ikke med a, husk vi har en samleside for linker.

frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 10 jun 06, 07:51
Endret: 10 jun 06, 07:51
Eggen og som mange andre i landet har en mening om denne saken, men dette er noe som ikke angår han og kan overlate disse beskymringene til Brann tilhengere.

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 10 jun 06, 08:20
Endret: 10 jun 06, 08:22
Kanskje han bare skulle sjekke om Nettavisen og TV2 fortsatt boikotter FFK?

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 10 jun 06, 08:23
Her er det garantert media som gjør om litt på story`n...
Eggen driter vel i brann....

Heia FFK

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 10 jun 06, 08:55
Opprinnelig postet av Patrioten
Denne linken ligger ute Keiko, følger du ikke med a, husk vi har en samleside for linker.
alt må ikke ligge der vett du..

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 10 jun 06, 09:19
Jeg er helt enig med Eggen her. De er tross alt profesjonelle spillere alle sammen. Regner med at de er så serøse at de holder formen gjennom ferien.

Fredd

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914