Ny spiller!!
Så får vi se om det stemmer!! Han har jo vært skada en stund, så spørs nok hvordan form han er i, men kommer han tilbake i godt gammelt slag, kan jo dette bli en VELDIG bra tilvekst!!
---------------------------
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Hvor har du dette fra Bulle?
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Vet ikke helt om dette er hva jeg håpa på.. Ville helst sett disse forsvarsspillerne først..
Er ikke Zane fra Australia og da utenfor EU??
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Bløir juling på`n når jeg kommer hjem!
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Opprinnelig postet av troy
I hvilken klubb holder han til nå a? Er han i lillestrøm enda?
HALLO!!
Det er da 2-3 år siden han var der..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Fredd
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
er dette hans hjemmeside ? http://www.answers.com/topic/clayton-zane
Nei Keiko, det der er han andre Clayton Zane, fotballspilleren som fikk fugleinfluensa og begynte en karriere som papegøye på sirkus. Trodde du og kona så på Arnardo, han er nemlig med der...
Ble egentlig litt glad når det viste seg å være en spøk, for jeg selv om han var grisegod i LSK, så har ikke imponert etter dette, og var heller ikke god nok for Lyn.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914