tv2
Lasse Båtstad
Ble medlem: 10 mai 05
Lagt til: 06 jun 06, 00:51
Endret: 06 jun 06, 00:52
---------------------------
Lasse Båtstad
mens de snakket om Ødegaard i et kvarter igjen, som spilte en annonym kamp... fantastisk hvordan de prioriterer...
men ikke så imponert over det defensive - og det er strengt tatt ikke jeg heller...
http://fotball.adressa.no/eliteserien/article57883.ece
Øvre halvdel 2006 !
Man kunne nesten mistenke TV2 for fortsatt å være sure etter fleipen til Kvisvik. De har jaffal brukt minimalt med tid på FFK i sin oppsummering de siste rundene. Matta bekrefter jo bare gang på gang at hans kvaliteter som fotballspiller overhodet ikke gjenspeiler seg i kunnskap om fotball. Mannen har rett og slett ikke peil. Legger fraværet av Odds vanlige stopperduo til grunn for at FFK kommer tilbake i kampen. Hallo, begge de var jo ute av kampen før det var gått 15 min, og fikk på den måten påvirke særs lite, både før og etter pause. De som var på banen var de som var på banen, og det er det man må se på, når det gjelder begge lag. Vi måtte greie oss uten vår vante forsvarsfirer, vår stødigste keeper, og Jonna som terrier på midten.
math
Opprinnelig postet av math
Man kunne nesten mistenke TV2 for fortsatt å være sure etter fleipen til Kvisvik. De har jaffal brukt minimalt med tid på FFK i sin oppsummering de siste rundene. Matta bekrefter jo bare gang på gang at hans kvaliteter som fotballspiller overhodet ikke gjenspeiler seg i kunnskap om fotball. Mannen har rett og slett ikke peil. Legger fraværet av Odds vanlige stopperduo til grunn for at FFK kommer tilbake i kampen. Hallo, begge de var jo ute av kampen før det var gått 15 min, og fikk på den måten påvirke særs lite, både før og etter pause. De som var på banen var de som var på banen, og det er det man må se på, når det gjelder begge lag. Vi måtte greie oss uten vår vante forsvarsfirer, vår stødigste keeper, og Jonna som terrier på midten.
Hvis Odd hadde hatt sine faste midtstoppere hadde de ikke sluppet oss til så lett som de gjorde i andre omgang... Det var vel poenget i innslaget.
De kunne like gjerne ha vinklet det som at Odd var drittheldige i 1. omgang og ledet med 3-0, men valgte å fokusere på Odd som raknet i 2. omgang.
Enkelte her inne ser TV2-sendingene som fanden leser bibelen...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Det var ikke poenget mitt. Var mer det at det blir for dumt å legge hovedfokuset på vurderinga av en fotballkamp på for mye hvissomattedersomatte. Ta utgangspunkt i selve kampens faktiske fakta istedet. Bryr meg egentlig ikke så mye om hva TV2 gjør og mener, og at Matta suger som "ekspert" og kommentator har jeg ment lenge. Bent Eriksen er en fin fyr dog. Litt Ivar Hoff, men med en større andel saklighet.
math
Opprinnelig postet av aavdst
Raymond Kvisvik har blitt intervjuet to kamper på rad nå, av TV2. Så jeg deler ikke synet på at TV2 boikotter FFK. Jeg heller også til den teorien at de lagene som er mest interessante for nasjonen i sin helhet (topp/bunn og profiler) får mest oppmerksomhet. Vi er vel på linje med flere lag som deler denne nøytrale posisjonen i tippeligaen, og som ikke får mest tid/spalteplass uten at det har skjedd noe ekstra-ordinært.
Nå burde jo hocky-resultatene 5-3 og 3-3 (samt en super-opphentning) være nok til å lukte på "ekstra-ordinært"-hendelsene, vel?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Ære være Fredrikstad
http://www.fxt.no/tippeligaen/rundenslag/article654532.ece
Så nå at Steffen Hagen står oppført som fredrikstad spiller
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
haha vi har fått ny spiller
God bedring Dagfinn Enerly
Fredd
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
aftenposten presterte forøvrig å skrive at odd styrte hele 1 omgang i går og leda fortjent... ho ho. hvilken kamp så de?
Var det ikke ordet overkjørte de brukte?
Også presterte de å skrive at Sørlie var sjanseløs på det første målet. Det var vel å ta litt hardt i, skulle nesten tro de hadde sett en annen kamp.
FFK på toppen i 2006
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Det er vel litt merkelig at de plutselig begynner denne nye stilen rett etter Kvisvik-hevnen over Ernst.
Det er barnslig av Tv2 som ikke engang tjener noe på det.
Tv2 kan minne om en usikker tenåring som tyr til vold når han blir usikker etter å ha gjort noe dumt som man ikke har baller til å innrømme. Det er skikkelig pinlig.
Journalistikken har gått rett vest og nådd et nytt lavmål med ekle og pydige intervjuer, graver opp i dritt, og vil ha trenere sparket og krisemaksimerer muligheten for nedrykk. Det er ikke rart man spiller så defensivt og kynisk her til lands slik Media fokuserer.
3 ting tror jeg ville bidratt til et hyggeligere fotballnorge:
- 16 lag i Tippeligaen
- At spillende lag som FFK, Odd, start, stabæk, Brann og tildels RBK kommer høyt på tabellen. Kamma kan rykke ned.
- Nrk får alle fotballrettigheter og gir et like bredt produkt som Tv2, men da uten å selge kriseoverskrifter i øst og vest.
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
aftenposten presterte forøvrig å skrive at odd styrte hele 1 omgang i går og leda fortjent... ho ho. hvilken kamp så de?
Også presterte de å skrive at Sørlie var sjanseløs på det første målet. Det var vel å ta litt hardt i, skulle nesten tro de hadde sett en annen kamp.
Så det skuddet på tv. Han ser ikke utgangen, og ballen går hårfint mellom 2 spillere slik at Steinar ikke ser ballen før den er i mål nesten. Steinar er ikke god nok, det er jeg enig i. Jeg må innrømme at det var vanskelig å innrømme før jeg så hvordan det ble med en god keeper i mål (shaaban/myhre). Uansett vil jeg ikke gi steinar skylden for det første målet i går.
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Så det skuddet på tv. Han ser ikke utgangen, og ballen går hårfint mellom 2 spillere slik at Steinar ikke ser ballen før den er i mål nesten. Steinar er ikke god nok, det er jeg enig i. Jeg må innrømme at det var vanskelig å innrømme før jeg så hvordan det ble med en god keeper i mål (shaaban/myhre). Uansett vil jeg ikke gi steinar skylden for det første målet i går.
Er enig med deg ang. første målet. Han har ikke nubbesjans til å ta det målet ( det må være refleks hvis du skal ta den ).
Men på stillingen 0-0 er Sørlie ute og sykler flere ganger.
Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.
Opprinnelig postet av Propellen
Er det bare jeg som har lagt merke til at TV2 ikke er flinke til å dekke de lagene som ligger midt på tabellen? De dekker de som er i toppen, og de som er i bunnen.... Ikke at jeg skal ta TV2 i forsvar her, men det er jo faktisk slik...
Vil tro det stemmer bra, og det er jo i grunn ganske naturlig spør du meg. Middelshavsfarere er vel neppe interessante. Da er det vel mer naturlig at bunn- og toppsjiktet får det meste av oppmerksomheten ettersom det er der dramatikken ligger.
Opprinnelig postet av FFK1903
Er det bare jeg som har lagt merke til at TV2 ikke er flinke til å dekke de lagene som ligger midt på tabellen? De dekker de som er i toppen, og de som er i bunnen.... Ikke at jeg skal ta TV2 i forsvar her, men det er jo faktisk slik...
Vil tro det stemmer bra, og det er jo i grunn ganske naturlig spør du meg. Middelshavsfarere er vel neppe interessante. Da er det vel mer naturlig at bunn- og toppsjiktet får det meste av oppmerksomheten ettersom det er der dramatikken ligger.
Man kan jo si det sånn at alle fra nr.3 til siste laget ligger i bunnstriden. Og derfor burde de i hvertfall få noenlunde lik behandling.
Da dekker de jo kun Brann og Lillestrøm i toppen og Tromsø i bånn, for resten av lagene ligger jo midt på tabellen, eller hva?
FFK på toppen i 2006
http://www.fxt.no/cupen/article656161.ece
Her har nettavisen nevnt alle laga i tippeligaen og hvordan deres kamper endte i cupen. MEN de har "glemt" ETT lag. Og ikke overraskene så var det FFK. Nesten utrolig at det er mulig....
TV2s neglisjering av FFK må helt sikkert henge sammen med at de gikk på Kvisviks spøk. Kan ikke skjønne annet. Men den dagen jeg ærlig talt tar en så tabloid kanal seriøst, tja, den dagen kommer aldri.
- sammen for Sarpsborg
God bedring Dagfinn Enerly
KTE klarer ihvertfall å få litt oppmerksomhet
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914