Husk meg
Brukernavn
Passord

To tre nye forsvarsspillere

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 08 jun 06, 08:15
Jeg håper på midtstopper, og en som kan samle forsvaret vårt litt mer. Det er for mange grove forsvarsfeil, og målforskjellen våres er vel ikke akkurat å skryte av som du sier.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 08 jun 06, 11:42
Endret: 08 jun 06, 11:44
Er ikke bare forsvaret sin feil at det renner inn mål. Hvor er midtbanen hen ?? Er de noen gang med hjem og rydder opp ??
Det er fader i meg sjeldent. De gjør mildt sagt en ræva jobb defensivt. Og det har jeg påpeka flere ganger.
Så det er nok ikke bare forsvarsspillere vi trenger. Vi trenger jaggu bedre spillere over hele fjøla hvis vi skal ta større skritt fremover.

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05

Lagt til: 08 jun 06, 11:50
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er ikke bare forsvaret sin feil at det renner inn mål. Hvor er midtbanen hen ?? Er de noen gang med hjem og rydder opp ??
Det er fader i meg sjeldent. De gjør mildt sagt en ræva jobb defensivt. Og det har jeg påpeka flere ganger.
Så det er nok ikke bare forsvarsspillere vi trenger. Vi trenger jaggu bedre spillere over hele fjøla hvis vi skal ta større skritt fremover.

Det er blandt annet derfor vi trenger Jona opp på midtbanen, og ikke som back. Han er en av sliterene som jobber begge veier.

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jun 06, 12:00
Opprinnelig postet av innvandrer
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Det er blandt annet derfor vi trenger Jona opp på midtbanen, og ikke som back. Han er en av sliterene som jobber begge veier.

Jeg synes ikke Jonna er bra med hjemover heller ( når han spiller på midten ). Lunker hjemover som de andre.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jun 06, 15:37
Endret: 08 jun 06, 21:40

Forsterkninger på gang til FFK

SKIEN: Odd - Fredrikstad 3-3. Fredrikstad-trener Knut Torbjørn Eggen er i ferd med å sikre seg nye fjes.

Etter å ha sett laget sitt slippe inn tre mål, for andre gang på rad, sa Eggen at han ønsket større konkurranse i det bakre ledd.

- Vi jobber med å få inn noen nye spillere i forsvar. Det er ikke gunstig å måtte bruke midtbanespillere på backplass når det kniper, forklarte han.

- Det jobbes konkret med en to-tre stykker, og jeg er nokså sikker på at vi får noen klare i løpet av kort tid.

Hvem det dreier seg om ville han derimot ikke si noe om.

- Jeg vil ikke ut med navn før det er i boks.

I følge denne så er det ikke lenge før vi får se noen nye fjes.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 08 jun 06, 20:09
Gleder meg som en unge...

Heia FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914