To tre nye forsvarsspillere
---------------------------
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
Det er fader i meg sjeldent. De gjør mildt sagt en ræva jobb defensivt. Og det har jeg påpeka flere ganger.
Så det er nok ikke bare forsvarsspillere vi trenger. Vi trenger jaggu bedre spillere over hele fjøla hvis vi skal ta større skritt fremover.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er ikke bare forsvaret sin feil at det renner inn mål. Hvor er midtbanen hen ?? Er de noen gang med hjem og rydder opp ??
Det er fader i meg sjeldent. De gjør mildt sagt en ræva jobb defensivt. Og det har jeg påpeka flere ganger.
Så det er nok ikke bare forsvarsspillere vi trenger. Vi trenger jaggu bedre spillere over hele fjøla hvis vi skal ta større skritt fremover.
Det er blandt annet derfor vi trenger Jona opp på midtbanen, og ikke som back. Han er en av sliterene som jobber begge veier.
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.
Opprinnelig postet av innvandrer
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er ikke bare forsvaret sin feil at det renner inn mål. Hvor er midtbanen hen ?? Er de noen gang med hjem og rydder opp ??
Det er blandt annet derfor vi trenger Jona opp på midtbanen, og ikke som back. Han er en av sliterene som jobber begge veier.
Jeg synes ikke Jonna er bra med hjemover heller ( når han spiller på midten ). Lunker hjemover som de andre.
Forsterkninger på gang til FFK
SKIEN: Odd - Fredrikstad 3-3. Fredrikstad-trener Knut Torbjørn Eggen er i ferd med å sikre seg nye fjes.
Etter å ha sett laget sitt slippe inn tre mål, for andre gang på rad, sa Eggen at han ønsket større konkurranse i det bakre ledd.
- Vi jobber med å få inn noen nye spillere i forsvar. Det er ikke gunstig å måtte bruke midtbanespillere på backplass når det kniper, forklarte han.
- Det jobbes konkret med en to-tre stykker, og jeg er nokså sikker på at vi får noen klare i løpet av kort tid.
Hvem det dreier seg om ville han derimot ikke si noe om.
- Jeg vil ikke ut med navn før det er i boks.
I følge denne så er det ikke lenge før vi får se noen nye fjes.
Heia FFK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914