To tre nye forsvarsspillere
Her er artikkelen: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060606/FFK/106060016/1009
Hvem forsvinner ut? Hvor vil han hente forsterkninger hen? Midtstopper, høyreback og venstre?
hva tror dere folkens?
---------------------------
God bedring Dagfinn Enerly
Blixt, Petersen, Røn, Hornseth, Garro og kanskje Wiig er nok de som kan være aktuelle enten til salg eller utlån. Men det avhenger av om spillerne vil bort og om det er klubber som melder sin interesse.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Ut fra FFK: Blixt, Hornseth, C.peters, Bora, Røn og garro.. Håper steinar reiser vekk
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Super-sub??
Øvre halvdel 2006 !
Opprinnelig postet av knaggen
Synes ikke Peters bør skjemmes over innsatsen i går. Veldig synd det ikke ble stang inn på knallperla fra 18 m i går...
Super-sub??
Jeg håper Peters blir. Han har vist gode takter hver eneste kamp han har fått innhopp i - og er en veldig sterk og anvendelig spiller.
I går så vi at han også har avslutningsegenskaper - men heller ikke han hadde marginene på sin side i gårsdagens førsteomgang.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Forventer noen minuser for dette inlegget også.
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Per Egil
Hvem er det som legger inn alle minusene? Én ting er å synes ett innlegg er dårlig, men alle sammen?
Jeg legger inn minus på alt jeg ser - bare for å være sikker
* med ironiknappen inne*
Øvre halvdel 2006 !
Opprinnelig postet av Per Egil
Hvem er det som legger inn alle minusene? Én ting er å synes ett innlegg er dårlig, men alle sammen?
Er vel på tide å fjerne disse knappene da. Sånn som nå fungerer det i hvertfall ikke.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er vel på tide å fjerne disse knappene da. Sånn som nå fungerer det i hvertfall ikke.
Er det noen som bryr seg om plusser og minusser uansett, da?
Opprinnelig postet av denialsander
Hvorfor skal vi ha dem her da ?? Da kan vel moderatorene fjerne dem igjen da, hvis det går an ?? Sånn som nå er det bare et irritasjonsmoment.
Hvorfor skal vi ha dem her da ?? Da kan vel moderatorene fjerne dem igjen da, hvis det går an ?? Sånn som nå er det bare et irritasjonsmoment.
Øy, så mange minuser fortjener jeg vel ikke.
Sjefskodærn
Opprinnelig postet av marle
Er nok noen (eller en) morsomme mennesker som har funnet ut av hvordan man kan stemme flere ganger på et innlegg.. Enig i at den ikke har noe mening i seg slik den er nå..
Går det ann å få fjerna + og -knappene igjen da ??
Er nok noen (eller en) morsomme mennesker som har funnet ut av hvordan man kan stemme flere ganger på et innlegg.. Enig i at den ikke har noe mening i seg slik den er nå..
Kan dere sjekke i basen hvem det er som "spamer" med minuser? Kanskje de kan utelukkes på en eller anne måte.. Prøvde meg litt fram selv, og det var ikke vanskelig å finne ut hvordan man kan gi stemme flere ganger.
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.
Opprinnelig postet av innvandrer
Kan dere sjekke i basen hvem det er som "spamer" med minuser? Kanskje de kan utelukkes på en eller anne måte.. Prøvde meg litt fram selv, og det var ikke vanskelig å finne ut hvordan man kan gi stemme flere ganger.
Det var vel helst en god gammeldags bug, vel? Det var jo minus 10 på alle innlegg i alle fora. :)
Takk skal dere ha.
Christian Petersen
Follo Fotball kommer til å bruke sommerpausen til å hente inn forsterkninger. FFK-spiller og Skigutt Christian Petersen skal i samtaler med Erland Johnsen i aller nærmeste fremtid.
–Ingen ting er avgjort når det gjelder Christian, men utgangspunktet er at vi vil ha ham. Men da må han ville 100 prosent selv også, understreker Erland. Det jobbes i tillegg på utenlandsmarkedet med aktuelle spillere.
–Vi har følere ute på spillere i både England og Danmark, forteller Follo-treneren.
Adeccoligaen tar nå sommerpause, mens Follo spiller cupkampen mot Strindheim på torsdag før de kan ta ferie.
link til hele saken, mest om moss-follo
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914