Husk meg
Brukernavn
Passord

Se her ja....her klinger det litt !!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 02 jun 06, 06:50
Sjekk det her æ....

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060602/FFK/106020019/1009

---------------------------

Heia FFK

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06

Lagt til: 02 jun 06, 10:18
Litt negativ nå kanskje, men jeg må si jeg undres LITT over Frode Kværneng`s definisjon av kvalitetsspillere ettersom han tror vi kan få 3 stk. for 6,75 mill. Er det tilbud, eller mener han totalt med denne summen + frigjorte midler etter at vi har rensket stallen med 3-4 spillere i sommer + cash klubben har i bakhånd? Må vel regne med at det er totalt?

Vin og blomster på bordet...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 02 jun 06, 10:20
Opprinnelig postet av Slabbedasken
Litt negativ nå kanskje, men jeg må si jeg undres LITT over Frode Kværneng`s definisjon av kvalitetsspillere ettersom han tror vi kan få 3 stk. for 6,75 mill. Er det tilbud, eller mener han totalt med denne summen + frigjorte midler etter at vi har rensket stallen med 3-4 spillere i sommer + cash klubben har i bakhånd? Må vel regne med at det er totalt?

Jeg vil tro at Kværneng er klar over at 2-6,75 millioner ikke er nok - og at det er andre penger i systemet. Det vil muligens bli en del penger etter Stadion-salget.

Det er ikke mulig å handle kvalitetsspillere for under 2-3 millioner, med mindre de er heldige og kommer over Bosmanspillere som heller vil ha en høy lønn og mindre sign-on fee. 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 02 jun 06, 10:47
Hva er definisjonen på kvalitetsspillere? Er det spillere som holder, eller kan komme til å holde, TL nivå eller er det landslagspillere?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 02 jun 06, 11:39
"Kvalitetspillere" kan jo være så mangt, det har vi jo fått erfare de siste 3 år.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 02 jun 06, 12:29
Opprinnelig postet av tomroar
"Kvalitetspillere" kan jo være så mangt, det har vi jo fått erfare de siste 3 år.

Hva mente du med det?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 02 jun 06, 12:59
Bertelsen er en kvalitetsspiller. Mye kostet han da???

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 02 jun 06, 14:35
Tror Bertelsen kostet 2 milliioner kroner. Men Bertelsen var ikke like god når vi kjøpte han og dessuten kjøpte vi han fra en 2 divisjonsklubb.

Ære være Eggen jr.
Roser er døde, fioler er små!
Keiko er kæss og du like så!

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 02 jun 06, 16:51
Opprinnelig postet av Culemart
Tror Bertelsen kostet 2 milliioner kroner. Men Bertelsen var ikke like god når vi kjøpte han og dessuten kjøpte vi han fra en 2 divisjonsklubb.

Bertelsen var en kvalitetsspiller i fjor, i år har han ikke vært like bunnsolid.

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 02 jun 06, 21:48
Opprinnelig postet av tomroar

Tja... Raijo, Bora, Kvisvik, Bertie, Shaaban, Toth, Bjørkøy... Er det noen av disse du ikke mener er kvalitetsspillere? 

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mai 06

Lagt til: 03 jun 06, 10:48

alle døm spillerene du nevnte er OK bortsett fra Kvisvik for han kan være opp og ned, har ikke gjort det fullt så bra som i Brann så vil ikke kalle han for ``Kvalitetspiller``

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 03 jun 06, 10:55
Opprinnelig postet av #8

alle døm spillerene du nevnte er OK bortsett fra Kvisvik for han kan være opp og ned, har ikke gjort det fullt så bra som i Brann så vil ikke kalle han for ``Kvalitetspiller``

Du har rett i at han har vært ustabil og ikke helt i slag for FFK. Men jeg tror ikke det er mange i norges land som vil hevde at Kvisvik er noe annet enn en kvalitetsspiller - men med formsvikt. 

Tiden vil vise om han klarer å trene seg opp slik at han ikke har en fysisk form som en sofapotet. :)

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mai 06

Lagt til: 03 jun 06, 11:02
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av #8

Du har rett i at han har vært ustabil og ikke helt i slag for FFK. Men jeg tror ikke det er mange i norges land som vil hevde at Kvisvik er noe annet enn en kvalitetsspiller - men med formsvikt. 

Tiden vil vise om han klarer å trene seg opp slik at han ikke har en fysisk form som en sofapotet. :)

Jeg har trua på Kvisvik at han kommer til å gjøre en bra sesong i år, men trenger litt tid på å trene seg opp litt, kansje ta vekk litt av mage ``fleske`` :P Men kampen mot Tromsø synest jeg han var fortjent til å være banes beste for han gjore det bra på den kampen

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 03 jun 06, 14:37
I følge Kværneng er det ikke snakk om å kjøpe inn tre kvalites spillere i år, men til neste år , da er det snakk om spillere i landslagsklassen, i år blir det forsterkninger men ikke av slik karakterer, hørte jeg han si til Radio Fredikstad.

FFK er villige til selge, eller prosenter av de beste spillerne sine til investorer som er villige til å  kjøpe spillere til klubben, det skal være en gullgrot, slik at de kan få noe igjen for pengene sine,men dette gjelder først til neste år.

Tarik, Simen og Raio kan være aktuelle spillere som FFK kan friste investorene med

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 03 jun 06, 20:55
Opprinnelig postet av Patrioten
I følge Kværneng er det ikke snakk om å kjøpe inn tre kvalites spillere i år, men til neste år , da er det snakk om spillere i landslagsklassen, i år blir det forsterkninger men ikke av slik karakterer, hørte jeg han si til Radio Fredikstad.

FFK er villige til selge, eller prosenter av de beste spillerne sine til investorer som er villige til å  kjøpe spillere til klubben, det skal være en gullgrot, slik at de kan få noe igjen for pengene sine,men dette gjelder først til neste år.

Tarik, Simen og Raio kan være aktuelle spillere som FFK kan friste investorene med

Hmm.  Interessant variant. For det er slik at vi faktisk har et par-tre spillere som kan bli mye verdt ved seinere overganger...  Jeg håper uansett ikke vi handler inn noen som ikke kan gå rett inn i troppen og forsterke laget nå i sommer - da kan vi like gjerne la være...  Mener jeg. :)

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 05 jun 06, 11:36
Opprinnelig postet av Culemart

Det var vel nettopp dette FFK så. Han hadde potenisalet, men fikk det ikke ut i Haugesund. Det samme hadde vel Grindheim, Samuelsen og Larsen som også rykket ned med Haugesund!!!!

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914