Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK viser interese for Lillestrømspiller

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jun 06, 18:35
Endret: 01 jun 06, 18:37
Hvem tror dere tipset Harry om denne spilleren, jo sendte han mail, hvor jeg skrev at Lillestrøm hadde så mange spisser før han og vips så ble de interesert, gøy at tipsene mine blir brukt

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 jun 06, 18:54
Du får sende han et tips om Tommy Høiland på Bryne mens du er i gang Patrioten, men du får holde igjen litt, han ble jo påkjørt og er ute resten av sesongen...

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 01 jun 06, 21:23
Endret: 01 jun 06, 21:24
synes jan åge fjørtoft er en stor snobb som tror han uwe og lsk er så mye bedre en andre!!!!    er faktisk ikke lenge siden de hadde kun invistorene de å!! å hadde det ikke vert for den utlanske dekkselgeren od de folka der hadde lsk fortsatt vært et bunnlag!!! noen som vet hvor stor del av stadio salget som blir satt av til spiller kjøp??? synes det hører fristene ut med olsen jeg!! selg macdold og bruk olsen og kjøp høyere becken!!!!     er enig at vi burde kjøpe tommy høiland!! er en svært talentfull spiller!!! kan ikke nisje på bryne være et aktuelt kjøp er en lik spiller type som olsen!! men er sikkert MYE billigere!!!

---------------------------

Lasse Båtstad


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 01 jun 06, 23:57
SELGE Mc Donald??? Erru gærn? Det er en spiller som vi vil få mye mer glede av i fremtiden enn de fleste andre vi har, i tillegg til at han antakelig vil kunne gå for en relativt pen sum med penger etter hvert! Han må for all del bli!
Selger ikke ham på bekostning av en ung nordlending!

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 03 jun 06, 02:42
Opprinnelig postet av Brukernavn
Opprinnelig postet av keiko99
olavsen.. mener du at brenne har spilt så bra ?   Da er du nesten alene om det


Nei han er ikke nesten alene om det, enten så syns du det alene, eller så er det fler....jeg syns også han spiller bra og ikke bør benkes. (ikke at det gjør noen forskjell da..)


Dere som mener han ikke bør benkes kan vel umulig ha sett de siste kampene, spesielt Tromsø kampen. Gutten er jo rett og slett uvenner med ballen om dagen. Kan det skyldes den trange shortsen;)

Tror han hadde hatt godt av å starte en kamp på benken jeg..kvisvik hadde jo godt av det så vi..

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 03 jun 06, 07:26
Personlig tror jeg Kvisvik hadde godt av å komme seg i match form etter skade. Tror ikke spillere automatisk blir bedre av å bli satt av laget som mange her tror. Spillere trenger tillit og matchtrening, i tillegg til litt press fra "benken". Det med å benke noen for middels innsats er en farlig bransje å drive i, det vil bare spre uttrygghet i laget. De kampene Brenne har vært dårlig har vel stort sett hele laget slitt, altså er det ett kollektivt problem og ikke noe Brenne problem. 

Jeg vil vel kalle det en borte-utfordring. En utfordring vi skal ta denne uken!

---------------------------

Frode
- FFK nr. 4 i tippeligan 06


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 jun 06, 07:37
Opprinnelig postet av Frode

Jeg vil vel kalle det en borte-utfordring. En utfordring vi skal ta denne uken!


Aah, den innstillingen liker vi!   Jeg skal prøve å komme meg på kamp jeg også! Har lyst til å se FFK vinne borte mot Odd, nemlig.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340