Husk meg
Brukernavn
Passord

tarik

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 01 jun 06, 16:27
Stemmer kanskje det. I vært fall i følge fredrikstadfk.no

---------------------------

Ære være Eggen jr.
Roser er døde, fioler er små!
Keiko er kæss og du like så!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 01 jun 06, 16:27
Opprinnelig postet av erikjorstad
Opprinnelig postet av Culemart
Når Tarek først får ballen i målet 1 gang har en potensiell toppscorer! Hadde gutten scoret på 1/4 av sjansene ( Tror snittet ligger rundt der) hadde han allerede at 3-4 mål. Tror desverre Tarek vil vokse fra FFK om noen år å gå til en klubb i Europa. Ett av Norges største talenter etter min mening.

Heter ikke gutten Tarik og ikke Tarek ? høres også ut som de fleste i Plankehaugen roper "Tarek"... kunne vært greit å sunget navnet hans riktig når vi synger.

;-)

Alle som jeg kjenner som kjenner Tarik sier Tarek til`n. Hvorfor det er blitt sånn vet jeg ikke.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jun 06, 16:30
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Ser mye av Ole Gunnar Solakjær i den gutten.

Endelig en som har sett det samme som meg. Har sagt det en stund, men ikke truffet på noen som har vært enig:-)

Enig med deg jeg. Jeg har fulgt med gutten siden han kom til Norge, og han har vært outstanding på sine lag hele veien.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 01 jun 06, 16:39
Når Tarek først får ballen i målet 1 gang har en potensiell toppscorer! Hadde gutten scoret på 1/4 av sjansene ( Tror snittet ligger rundt der) hadde han allerede at 3-4 mål. Tror desverre Tarek vil vokse fra FFK om noen år å gå til en klubb i Europa. Ett av Norges største talenter etter min mening.

Heter ikke gutten Tarik og ikke Tarek ? høres også ut som de fleste i Plankehaugen roper "Tarek"... kunne vært greit å sunget navnet hans riktig når vi synger.

;-)

Skudd i blinde, men østfoldinger har en tendens til å putte E-er i ord som på vanlig østnorsk ville hatt I - "rekti",  "drekke" , "pesse" (i mangel av et bedre eksempel).

Ikke umulig at Tarik (Tarek) rett og slett er offer for språklig tilpasning. Et dialekt-offer altså.

---------------------------

Ære være Plankebyen

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jun 06, 16:57
Opprinnelig postet av Per Egil

;-)

Skudd i blinde, men østfoldinger har en tendens til å putte E-er i ord som på vanlig østnorsk ville hatt I - "rekti",  "drekke" , "pesse" (i mangel av et bedre eksempel).

Ikke umulig at Tarik (Tarek) rett og slett er offer for språklig tilpasning. Et dialekt-offer altså.

Du er nok inne på rekti spor her Per Egil.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914