tarik
noen som vet om han fikk spille i dagen u 21 landskamp, norge vant forøvrig 1-0 mot spania!!! konge,og atter en gang vil jeg dra fram tuello jonnesen som skåra kampens eneste mål!!! kjøp han! det vil være et mer realistik mål en KARADAS!!!!!
---------------------------
Lasse Båtstad
SYNG FOR HÆLVETE!!! Medlem av FFF!
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118243
Lasse Båtstad
Ellers var Bertelsen så å si feilfri den tiden han spilte. Kanskje Norges beste. Håper ikke skaden var alvorlig. Heldigvis så det ikke sånn ut.
Lasse Båtstad
Tuelo Johannessen hadde vært en fin tilvekst ja. Har hatt stor tro på ham siden 2004 da han gjorde et utrolig bra innhopp for Sandefjord på Stadion i 1. divisjon. Drillo omtalte han jo også som det største talentet på G19-landslaget da han trente det. Men det spørs nok om han ikke blir for dyr. Vi får heller dyrke Tarik Elyounoussi som pr. i dag faktisk er langt mer spennende tatt i betraktning sin unge alder og at han allerede er fast i Tippeligaen og presterer solid!
-Det er min forbannede rett å skrike når jeg har kjøpt billett-
Ære være Eggen jr.
Roser er døde, fioler er små!
Keiko er kæss og du like så!
Opprinnelig postet av Culemart
Tror desverre Tarek vil vokse fra FFK om noen år å gå til en klubb i Europa.
$$$$$
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Han kommer til å nå langt, kanskje lengst av alle norske som har vært i utlandet.
Wow... Slapp av nå... Klart han kan nå langt, men det der er vel i drøyeste laget?
Dere som så kampen,...var det målgivende passning av Tarik ???
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Opprinnelig postet av Brukernavn
Står i linken til VG...
Etter en spansk keepertabbe spilte Elyounoussi ballen pent inn foran mål hvor Tuelo Johannesen ventet.
Videre står det at det ble mål, så svaret er ja.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Ja det var målgivende. og så hadde han en fin sjanse som han nikket i tverrligger.. Ja bare den første skåringen kommer og den berømte ketchup flaska begynner å renne... da tror jeg det blir morsåmt å være ffk-er
Aah, det tror jeg også! I følge Dagbladet (tror jeg det var) har Tarik hatt 22 avslutninger hittil i år. Jeg synes han var mer konsentrert i avslutningene mot TIL enn tidligere, så det er nok bare et tidsspørsmål om når det løsner.
Jeg er selvsagt optimist og tror det løsner mot Odd. Vi fortsetter den gode trenden og scorer minst to mål. :)
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Brukernavn
Jajamenn. Litt klabb og babb hvor en klarering fra en stopper spretter via en spiller mot dødlinja til venstre for mål sett fra målmann. Tarik henter opp, slår ballen skrått bakover ca 45 grader utover i perfekt bue, og så møtes pasningen av Tuelo Johannesen som treffer grusomt dårlig, men det er nødt til å bli mål.
Når jeg ser hvor mye Tarik får gjort i løpet av ti minutter i denne kampen blir jeg engstelig for at han blir plukka opp av en stor klubb, og at vi ikke får så mye glede av ham som vi kunne fått...
Den dagen Tarik begynner å score stiger hans markedsverdi med tusenvis av prosent. Og det er bra/dårlig for oss i FFK, for å si det sånn.
Jeg håper inderlig at FFK-ledelsen anser Tarik som sin kronjuvel og at han blir forvaltet deretter.
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
noen som vet om han fikk spille i dagen u 21 landskamp, norge vant forøvrig 1-0 mot spania!!! konge,og atter en gang vil jeg dra fram tuello jonnesen som skåra kampens eneste mål!!! kjøp han! det vil være et mer realistik mål en KARADAS!!!!!
Hva skal vi med Tuelo ?
Skal vi ha hente flere spillere, må vi ha en som garantert scorer. Itte no stallfyll.
Tarik spillte veldig bra i de 10 minuttene han var på banen. Gleder meg til at han
begynner å score mål. Det er bare et tidsspørsmål.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Ser mye av Ole Gunnar Solakjær i den gutten.
Endelig en som har sett det samme som meg. Har sagt det en stund, men ikke truffet på noen som har vært enig:-)
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av Culemart
Når Tarek først får ballen i målet 1 gang har en potensiell toppscorer! Hadde gutten scoret på 1/4 av sjansene ( Tror snittet ligger rundt der) hadde han allerede at 3-4 mål. Tror desverre Tarek vil vokse fra FFK om noen år å gå til en klubb i Europa. Ett av Norges største talenter etter min mening.
Heter ikke gutten Tarik og ikke Tarek ? høres også ut som de fleste i Plankehaugen roper "Tarek"... kunne vært greit å sunget navnet hans riktig når vi synger.
;-)
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914