Karadas
Er ikke han og Kvisvik bortimot bestiser? Liten mulighet for at Super kunne overtalt ham til noen sesonger i FFK.....?
Er vel bare ønsketenkning dette her, men da ville vi fått en spiller som virkelig kunne herjet i Tippeligaen, både som spiss og som midtstopper...
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av keiko99
karadas og kvisvik direr litt å vedder sammen, men jeg tror igjen at vi har ikke sjangs til å skaffe han....
kanskje de kan vedde om Karadas tørr å komme til FFK eller ikke... Med ett hus eller noe som innsatts
RBK har mange..
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Heia FFK
Heia FFK
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvorfor nevne Karadas ?? Er jo ikke sjans i havet å få tak i han. Hvor mye måtte vi ha gitt for han ?? 15-20 mill ?? Vær litt realistiske for en gangs skyld da.
er vel lov til å drømme litt da...
kan jo også være at benfica blir lei av å betale ut lønning til en spiller som de antagligvis ikke kommer til å bruke, og heller vil prøve å begrense tapet ved å senke prislappen litt, har skjedd før det.
Opprinnelig postet av TheDude
Hvorfor nevne Karadas ?? Er jo ikke sjans i havet å få tak i han. Hvor mye måtte vi ha gitt for han ?? 15-20 mill ?? Vær litt realistiske for en gangs skyld da.
er vel lov til å drømme litt da...
kan jo også være at benfica blir lei av å betale ut lønning til en spiller som de antagligvis ikke kommer til å bruke, og heller vil prøve å begrense tapet ved å senke prislappen litt, har skjedd før det.
Ja selvfølgelig kan man drømme. Jeg drømmer at FFK henter Henry jeg.
"Snakker om å se splinten i sin brors øye men ikke bjelken i sitt eget"
Opprinnelig postet av Easterndrilling
Liten oppdatering på økonomifronten til FFK. I følge mine kontakter, finnes det ikke midler til slike kjøp per dags dato. Mye avhenger av selget av gamle stadionanelgget. For øyeblikket er nok primæroppgaven for klubben å reise penger til den løpende drift. Dette betyr da som dere skjønner at slike spillerkjøp som nevnt i denne tråden er helt uaktuelle. Skjønner faktisk ikke poenget engang med å diskutere en spiller som Karadas med en markedsverdi opp mot 20 mill.
Det er vel ikke noe nytt at FFK ikke har penger, det er jo investorene som eventullelt som skal stå for kjøpene, altså investorpoolen, er det noen som vet hvordan stå er der og emisjonen til klubben.
- Vi har et godt håp om å få inn opp mot de 6,7 millionene som er maksimum for aksjeemisjonen, sier Frode Kværneng, styreleder i FFK Sport ASA. To millioner kroner er det allerede stilt garantier for.
Kværneng sier at fristen for tegning av aksjer er forlenget til 10. juni.
– Det må jobbes litt til, og på styremøte torsdag ble det bestemt å forlenge fristen, forteller Kværneng.
Når det gjelder spillerinvesteringspoolen som FFK håper kan skaffe midler til spillekjøp, ligger avtaleteksten om dette til behandling i Norges Fotballforbund.
Liten oppdatering på økonomifronten til FFK. I følge mine kontakter, finnes det ikke midler til slike kjøp per dags dato. Mye avhenger av selget av gamle stadionanelgget. For øyeblikket er nok primæroppgaven for klubben å reise penger til den løpende drift. Dette betyr da som dere skjønner at slike spillerkjøp som nevnt i denne tråden er helt uaktuelle. Skjønner faktisk ikke poenget engang med å diskutere en spiller som Karadas med en markedsverdi opp mot 20 mill.
Og derfor er det ingen grunn til å drømme om slike spillere. Trekk heller frem spillere i riktig prisklasse, ellers så er det bare tåpelig, i likhet med at jeg trekker frem Henry. Hvilket lag er det som ikke ville hatt han ( skjønner poenget nå eller ?? ) ??
Og derfor er det ingen grunn til å drømme om slike spillere. Trekk heller frem spillere i riktig prisklasse, ellers så er det bare tåpelig, i likhet med at jeg trekker frem Henry. Hvilket lag er det som ikke ville hatt han ( skjønner poenget nå eller ?? ) ??
har aldri påstått at det er veldig sannsynlig at ffk henter karadas, men det finnes også en mulighet som heter utleie da....
hadde det inntrykket av at dette var et forum hvor man kunne poste det man ønsket, og mange synes faktisk at overgangsrykter er veldig spennende selv om det knapt nok er et rykte....Men her som andre steder finnes det jo selvfølgelig grinebitere som kun ser det negative i ting
Heia Fredrikstad!
Midtre halvdel 2006 ;)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914