Stadionsangen
Skjønner det at fredrikstadgutter våre veier er tradisjon osv osv... Har ikke noe imot at de spiller den når lagene kommer inn på banen,for det syns jeg bare er bra! men jeg syns FFK skal bytte sang når laget scorer mål. Det skaper mer trøkk og stemning tror jeg.. Hvis dere har hørt hvilken sang f.eks Rosenborg spiller når laget scorer, så gir det deg litt mer "kick-følelse". Det samme gjelder på Viking Stadion.
Kanskje ikke i år, men neste år på den nye banen , så får vi en ny sang når laget scorer? Det blir litt for mye syns jeg med den fredrikstad gutter våre veier fem ganger etter hverandre som igår..
Noen som er enig?
---------------------------
FFK i tykt og tynt, på FMV!
SYNG FOR HÆLVETE!!! Medlem av FFF!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Opprinnelig postet av frekkrik
Jeg tror heller tvert imot at den sangen for os til å juble enda mer og gir enda mer følelser når vi scorer jeg da... Dessuten er det en tradisjon! Å fordi om ikke alle andre gjør det så kan vel vi?? Dritt lei at vi hele tiden skal prøve å gjøre eller ikke gjøre som alle andre lag!
Heehe.handler ikke akkurat om å herme da.. Men å prøve å få stemningen litt høyere og bedre ved scoringer.. handler ikke om å herme, men å fornye oss.. Den Fredrikstad-gutter passer ikke inn ved scoringer spør du meg... Men kanskje dette blir gjort noe med neste år når vi kommer ut på FMV
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Blir glad til langt inn i sjela jeg hører den sangen
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
Opprinnelig postet av Bob Page
Jeg syns den sangen får opp glede ved scoring ganske mye. Jeg synger av full hals i gledesrus hver gang. Vel synging og synging, skråling er vel det rette utrykket.....
Helt enig! Den får absolutt opp volumet enda mer, siden man gjerne prøver å overdøve lyden fra høytalerne! Å den varer i 15 sek eller?
Nei, la oss få høre sangen vår når vi har scoret!
Har sett på diverse andre forum at de ikke liker hjemmelag som spiller musikk etter scoring, så vet ikke om derfor dere ikke liker den jeg, fordi andre lag ikke liker den, isåfall er det bare ENDA en god grunn til å spille den
Any given sunday
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Fredrikstadgutter er det ingen feil på. Tradisjoner er viktig
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914