Super-Toth
(Bra innledning, ikke?)
I den anledning vil jeg trekke frem Mihaly Toth for den måten han spiller på. Mulig var Raymond Super i dag, men jeg er ikke snauere enn at jeg sier: Javel. Da har vi to Super-spillere på banen. :)
Toth har vist over tid at han virkelig er en knallgod fotballspiller: Han er sterk, arbeidsvillig, god til å spille fri medspillere - og nå har han jaggu meg begynt å score mål også! Dagens scoring var en perle - i motsetning til målet mot Vålerenga som viste krigeren Toth.
Vi får håpe den gode, offensive, trenden fortsetter til neste kamp - men da håper jeg vi blir litt mer på hugget der bak også. Å slippe inn tre mål mot Tromsø i dag var ikke bra - Tromsø hadde vel omtrent én sjanse...
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Det er fint å se at Toht kler navnet sitt.. eller mellomnavnet Atilla..
http://www.hyperhistory.net/apwh/bios/b3atilla_p1dz.htm
Jeg har hvertfall fått en ny yndling
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Gikk skåring nr.1 via Toth, eller blir det å regne som selvmål?
Skåring nr.2 er det ikke mange som gjør etter han, med en mann i ryggen.
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Bare håpe formkurven stiger og at måla kommer på løpende bånd!!
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Opprinnelig postet av frecjoha
Gikk skåring nr.1 via Toth, eller blir det å regne som selvmål?
Skåring nr.2 er det ikke mange som gjør etter han, med en mann i ryggen.
Så den i reprise noen ganger i går - og uten touchen fra Årst hadde nok ikke ballen gått inn, så ja - det blir nok regnet som ett selvmål av Årst. Men kredit både til Tòth og Kvisvik på den corneren der - glimrende slått og glimrende møtt.
Henger meg ellers på de superlativene som allerede er brukt om Tòth - en meget bra kamp i går, kjemper som en løve og sterk som en bjønn! Håper det har løsnet for alvor nå...!
Øvre halvdel 2006 !
Opprinnelig postet av knaggen
Øvre halvdel 2006 !
Øvre 14. del 2007 ;D
2006: CL, RL, "the double"...
Moro å registrere at holdingen til Toth blant de som sitter rundt meg på hovedtribunen har forandret seg radikalt. I fjor ble han omtalt som årets bomkjøp, fullstendig talentløs o.s.v. I år derimot er det stikk motsatt, nå er han lagets beste, lokomotivet, eller som en like ved meg sa i går "Hadde alle på FFK bare vært like innsatsfylte som Piiroja og Toth hadde alt vært mye bedre.." :)
Måtte Toth hamre inn mål fremover!
FFK og Leeds United
Han har bare så utrolig flotte pasninger og flikker videre til medspillere.
Greit at han kan flikke og møte og faktisk score i ny og ne ( sjøl blind høne kan finne korn), men målfarlig spiss eller "super" spiss, njet.
Sjøsagt min mening, og med full respekt for annerledes tenkende).
Bedre å være uspiselig enn seigkæll...
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Jeg synes Toth har vært god og tror vi får mye glede av ham framover. På tide at gutten får en sang.
03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1
Toth er veldig god. Ikke minst til å gjøre medspillerne gode.
I de kampene han har vært lite synlig har det vært fordi spillerne rundt ham har vært svake.
Tror ikke vi kan satse på at Toth blir noen toppscorer, men han kommer til å få sabla mange assists
i tillegg til måla han putter.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Lasse Båtstad
Måten han kjempet seg tvers IGJENNOM to kæll før han scoret mot Enga, det lange raske løpet før han serverte en PERFEKT pasning til West med utsiden av foten i kampen mot Stabæk og selvfølgelig det flotte målet i går mot Tromsø. Ingen tvil. Kællen kan sparke fotball han.
Vin og blomster på bordet...
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Nå skal jeg helle litt kaldt vann i blodet Deres.
Jeg har også blitt imponert av Toth mot Stabæk, VIF og nå sist Tromsø. Synes også han har gjort greie bortekamper for FFK. Men jeg tar ikke av før mannen har laget et tosifret antall mål for klubben. Ja han har vært godkjent for FFK i år, men ikke til å ta av seg hatten for i forhold til West, Hoås eller fordensakskyld Ringberg når han var i FFK.
Men han skal ha for sine 3 siste hjemmekamper
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av oleberg
Jeg har også blitt imponert av Toth mot Stabæk, VIF og nå sist Tromsø. Synes også han har gjort greie bortekamper for FFK. Men jeg tar ikke av før mannen har laget et tosifret antall mål for klubben. Ja han har vært godkjent for FFK i år, men ikke til å ta av seg hatten for i forhold til West, Hoås eller fordensakskyld Ringberg når han var i FFK.
Hvis Toth fortsetter å levere målgivende pasninger og samtidig scorer jevnt og trutt bryr jeg meg fint lite om han ender på 8, 10, 12 eller fjørten mål. Selv om jeg selvsagt håper han blir toppscorer i eliten.
Er det ikke litt gammeldags å mene at spissen skal score alle målene? Ikke nødvendigvis galt å være gammeldags sånn generelt, men kanskje i denne sammenheng.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Bob Page
Og tenk, Drillo syntes han ikke var god nok...
Grunnen til at han ikke ble brukt i fjor, var vel at han ikke var i form når han ankom FFK. Så sånn sett, var han nok ikke god nok ifjor.
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.
Er ikke alle for gitt å skåre over 10 mål i TL.
-Det er min forbannede rett å skrike når jeg har kjøpt billett-
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Opprinnelig postet av frecjoha
Så skåret "Super-Toth" igjen... Morsomt
Ååååh så fortjent også! Toth har god innstilling stort sett i alle kamper og jobber og sloss. Håper vi klarer å holde scoringssnittet oppe etter ferien - da kan det bli morsomt... Men det bør vel ikke bli sånn at vi må score 3 mål i hver kamp for å få poeng...
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Nå kan Eggen konsentrere seg om forsterkning av forsvaret, spissplassen er reservert fremover
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914