Husk meg
Brukernavn
Passord

sandefjord-spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 28 mai 06, 11:07
Endret: 28 mai 06, 11:07
det er jo mange gode spillere på sandefjord, tommy knarvik er en spiller som minner meg veldig om simen brenne(kan vel være ærstatteren det) samuel isaksen er en alsidig ving som dukker opp der det skjer! ble også imponert over unggutten kjell andre thu som spilte sin første kamp fra start(1minutt tirligere spill i tippeligaen) andreas tegstrøm er det ingen ting mer og si om... alle vet hva han står for! men den spissen som imponerte var unggutten olav tuelo johannesen som bare er 22år gammel, sist men ikke minst vil jeg dra fram espen bugge pettersen som var mannen som gjorde at vi ikke fikk med oss poeng fra sandefjord kampen!! en ung og virkelig god keeper!! jeg mener at alle de spillerne her ville ha forsterket laget altså ikke noe stallfyll!!!

---------------------------

Lasse Båtstad


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 mai 06, 11:28
Olav Tuelo Johannesen er en spennende spiller, men det er på tide han kommer skikkelig ut av skallet nå, og ikke for alltid får merkelappen `talent` som Braaten slet med før han nå endelig har fått et visst gjennombrudd.

De andre spillerne ville i hvert fall jeg ha ventet med å signere til de presterer over tid. De spiller fortsatt på en liten rus etter opprykket, som enkelte av Startspillerne gjorde i fjor, og se hvordan de er i år. En spiller som Marius Johnsen som var stor i fjor er bare en skygge av seg selv. Alex Valencia, Doffen og tildels Strømstad har overhodet ikke levert samme standard som i fjor. De levde i hele fjor på en slags rus av å spille i øverste divisjon. Neste år kan bli en antiklimaks for de spillerne du nevner nå... Da er det bedre at dem blir på Sandefjord og gjør det dårlig der

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 28 mai 06, 11:45
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
jeg mener at alle de spillerne her ville ha forsterket laget altså ikke noe stallfyll!!!


Det håper jeg for guds skyld de ikke gjør.. Jeg mener FFK er mye sterkere enn sandefjord, og denne Tegstrøm, har det vel butta litt imot.. Har vel ikke scora mål på 4-5 kamper..  Bugge pettersen ville nok ikke danke ur Rami heller..
De andre kan jeg ikke utale meg noe sæarlig om, men tviler på at alle her forsterker laget nevneverdig..

Er du litt skapSandefjorder

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 mai 06, 11:57
Olav Tuelo Johannessen og Ole Tobiasen er vel de to Sandefjord-spillerne jeg kanskje ville sett i FFK. Kanskje også Tegström, men usikker på om han vil holde oppe scoringsintensiteten sin utover i sesongen.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 28 mai 06, 12:40
Tuelo Johannessen har jeg likt helt siden FFK spilte mot Sandefjord i 1.divisjon. Har alltid blitt omtalt som et stort talent - men har liksom aldrig slått 100% til. Mulig et miljøskifte er hva han trenger. Kanskje til Fredrikstad

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 28 mai 06, 13:59
Endret: 28 mai 06, 13:59
mener jeg har sett at tuello johannesen har spilt for ffk, på junior laget eller noe?? er det noe som stemmer?? eller er det bare noe jeg har tatt ut av luften?

---------------------------

Lasse Båtstad


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 mai 06, 14:11
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
mener jeg har sett at tuello johannesen har spilt for ffk, på junior laget eller noe?? er det noe som stemmer?? eller er det bare noe jeg har tatt ut av luften?

Det stemmer nok ikke.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 28 mai 06, 20:04
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
mener jeg har sett at tuello johannesen har spilt for ffk, på junior laget eller noe?? er det noe som stemmer?? eller er det bare noe jeg har tatt ut av luften?

Det stemmer nok ikke.


Er det ikke Bugge pettersen som var en snartur i FFK når vi spilte i 2. divisjon.. mulig jeg husker feil..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


SF-Lars

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 28 mai 06, 20:53
Men Tegan putter ikveld! Greit at wergis ikke er en ekte spåkone. :)  


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 28 mai 06, 22:04
stemmer det!! det var bugge pettersen som spilte i ffk!!!

---------------------------

Lasse Båtstad


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 28 mai 06, 22:14
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
stemmer det!! det var bugge pettersen som spilte i ffk!!!


Tror ikke han spilte noe.. mener hvertfall at det var en keeper på prøve eller no..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 28 mai 06, 22:17
Endret: 28 mai 06, 22:41

havnet feil

---------------------------

jeg har`n!!!!!!!!!!!!!! så smatt den mellom bena på`n


SF-Lars

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 29 mai 06, 05:28
Det jeg er glad for er at dere kan ta hvem som helst fra  oss, og det blir ikke mer enn en liten forsterkning. Det kollektive er det som har gitt oss poeng hittil i år, og vi har ingen stjernespillere eller spillere med ferdigheter godt over snittet i årets eliteserie. Det vi har er en svært klok trener og 110% innsats.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 mai 06, 10:15
Opprinnelig postet av SF-Lars
Det jeg er glad for er at dere kan ta hvem som helst fra  oss, og det blir ikke mer enn en liten forsterkning. Det kollektive er det som har gitt oss poeng hittil i år, og vi har ingen stjernespillere eller spillere med ferdigheter godt over snittet i årets eliteserie. Det vi har er en svært klok trener og 110% innsats.


Aahh, det høres ut som en god oppskrift.  Du må opp på et så sinnsykt høyt nivå på enkeltspillere dersom de skal "vinne kampene" og at det ikke er kollektivet som vinner. 

De kampene FFK har jobbet og fungert som et lag har vi stort sett tatt poeng også - med unntak nettopp mot Sandefjord, der jeg synes begge lag hadde en middels - men ikke dårlig - dag på jobb. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


SF-Lars

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 29 mai 06, 10:29
Oppskriften er enkel den, problemet er å gjennomføre den i praksis. :)

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 30 mai 06, 08:51
Velvel, skal ikke si at Fjorn ikke har gode spillere, for det har dem. Spes. nevnte keeper Bugge Pettersen og spissen Tegstrøm. Men Tuelo? Nja, veit ikke helt. Har liksom vært lovende talent siden Tom Nordlie var i klubben. Han bør vel slå igjennom med et brak om det skal skje noe snart. Knarvik er en stabil spiller som har fått en ny vår, men å sammenligne han med vår tekniske løpsmaskin Brenne blir helt feil. Med tanke på hva slags rask en viss landslagstrener Hareide har mønstra på midtbanen i det siste, så kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor Simen ikke får prøve seg: Løpssterk, teknisk og målfarlig. Jaja, men det er en annen diskusjon.

---------------------------

math



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340