Ringberg igjen
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
NÅ HOLDER DET MED RINGBERG....
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
NÅ FÅR DU FAEN TIL MEG GI DEG....HAN ER I HAMKAM OG DER BLIR HAN...INGEN ANDRE VIL HA HAN...
NÅ HOLDER DET MED RINGBERG....
Hva slags svar var det?
Opprinnelig postet av bjorn
Hvor stammer de ryktene fra eller prøver du bare å være morsom ?
De stammer vel ikke fra noe annet sted enn åpningsinnlegget hans.
Opprinnelig postet av Costanza
De stammer vel ikke fra noe annet sted enn åpningsinnlegget hans.
Nja, kan vel være denne linken det referereres til
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060519/FFK/60519007/1017/AKTUELT
Jeg kjenner jeg begynner å bli mindre og mindre tolerant overfor mennesker som til enhver tid vet best, men som når alt kommer til alt faktisk ikke vet noe som helst...
God bedring Enerly
Kan ikke si noe mer enn at jeg har hørt rykter om en Ringberg retur til FFK og at jeg spør om noen andre vet noe mer om dette. Det er god grunn til å tro at det er noe i dette. Men, det skal vistnok ikke være 100% avklart.
Kan vel absolutt ikke være noe hold i dette.. Eggen & co kan vel ikke se at han er den reddende målkongen
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Kan ikke si noe mer enn at jeg har hørt rykter om en Ringberg retur til FFK og at jeg spør om noen andre vet noe mer om dette. Det er god grunn til å tro at det er noe i dette. Men, det skal vistnok ikke være 100% avklart.
Dette er samme tåkeprat som Patrioten kom med for en tid tilbake. Bare at da var det en annen ikke navngitt spiller.
Jeg stusset også når jeg hørte dette. Det kan jo være som følger(ren gjetning fra min side):
Ringberg, og familien, mistrives på Hamar. Sportslig har det ikke vært den store suksessen. Kamma kan gå med på å selge for ca samme sum som de kjøpte for. Ringberg får den lønnen han var tilbudt i FFK, som var betydelig lavere en den han har i HamKam.
Liten tvil om at Ringbergs sportslige høydepunkt var tiden i FFK.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Veldig så aggresive vi var i dag da.
Jeg stusset også når jeg hørte dette. Det kan jo være som følger(ren gjetning fra min side):
Ringberg, og familien, mistrives på Hamar. Sportslig har det ikke vært den store suksessen. Kamma kan gå med på å selge for ca samme sum som de kjøpte for. Ringberg får den lønnen han var tilbudt i FFK, som var betydelig lavere en den han har i HamKam.
Liten tvil om at Ringbergs sportslige høydepunkt var tiden i FFK.
Host opp noe nytt da, kanogvetalt ??Og ikke bare noe sprøyt som dette (tankespinn ).
Heia FFK
FFK og Leeds United
Opprinnelig postet av JonFT
Tydelig at Ringberg vekker følelser ihvertfall. Skjønner at dere er lei han, men jeg ville holdt meg for å være så bastant på at det ikke er noe hold i Ringberg ryktene, som enkelte her gir uttrykk for. Jeg har nemlig hørt de samme ryktene, men de har kommet fra HamKam hold...
Det er sikkert noen av dem som leser her inne også, og så sprer rykte seg videre.
Opprinnelig postet av JonFT
Tydelig at Ringberg vekker følelser ihvertfall. Skjønner at dere er lei han, men jeg ville holdt meg for å være så bastant på at det ikke er noe hold i Ringberg ryktene, som enkelte her gir uttrykk for. Jeg har nemlig hørt de samme ryktene, men de har kommet fra HamKam hold...
De vil vel bli kvitt Ringberg de også - dyr i drift, scorer ikke mål, og spiller ikke fra start.
Fra spøk til alvor: Hvis Ringberg er Eggens "redningsspiss" blir jeg skikkelig grinete og frustrert - siden jeg mener at Ringberg ikke er noe som helst bedre enn Toth, West, Hoås eller Wiig, for den saks skyld...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
vellkommen til 1 div FFK
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg tror like godt vi kan kjøpe lag som rykker ned jeg.. selg raio osv.. C.petersen, blixt, hornseth og ringberg
vellkommen til 1 div FFK
Du argumenterer som vanlig veldig bra keiko..........
På tribunen bestemmer vi!!
God bedring Dagfinn Enerly
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914