Ringberg igjen
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
NÅ HOLDER DET MED RINGBERG....
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
NÅ FÅR DU FAEN TIL MEG GI DEG....HAN ER I HAMKAM OG DER BLIR HAN...INGEN ANDRE VIL HA HAN...
NÅ HOLDER DET MED RINGBERG....
Hva slags svar var det?
Heia FFK
Opprinnelig postet av bjorn
Hvor stammer de ryktene fra eller prøver du bare å være morsom ?
De stammer vel ikke fra noe annet sted enn åpningsinnlegget hans.
Opprinnelig postet av Costanza
De stammer vel ikke fra noe annet sted enn åpningsinnlegget hans.
Nja, kan vel være denne linken det referereres til
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060519/FFK/60519007/1017/AKTUELT
Jeg kjenner jeg begynner å bli mindre og mindre tolerant overfor mennesker som til enhver tid vet best, men som når alt kommer til alt faktisk ikke vet noe som helst...
God bedring Enerly
Kan ikke si noe mer enn at jeg har hørt rykter om en Ringberg retur til FFK og at jeg spør om noen andre vet noe mer om dette. Det er god grunn til å tro at det er noe i dette. Men, det skal vistnok ikke være 100% avklart.
Kan vel absolutt ikke være noe hold i dette.. Eggen & co kan vel ikke se at han er den reddende målkongen
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Kan ikke si noe mer enn at jeg har hørt rykter om en Ringberg retur til FFK og at jeg spør om noen andre vet noe mer om dette. Det er god grunn til å tro at det er noe i dette. Men, det skal vistnok ikke være 100% avklart.
Dette er samme tåkeprat som Patrioten kom med for en tid tilbake. Bare at da var det en annen ikke navngitt spiller.
Jeg stusset også når jeg hørte dette. Det kan jo være som følger(ren gjetning fra min side):
Ringberg, og familien, mistrives på Hamar. Sportslig har det ikke vært den store suksessen. Kamma kan gå med på å selge for ca samme sum som de kjøpte for. Ringberg får den lønnen han var tilbudt i FFK, som var betydelig lavere en den han har i HamKam.
Liten tvil om at Ringbergs sportslige høydepunkt var tiden i FFK.
Veldig så aggresive vi var i dag da.
Jeg stusset også når jeg hørte dette. Det kan jo være som følger(ren gjetning fra min side):
Ringberg, og familien, mistrives på Hamar. Sportslig har det ikke vært den store suksessen. Kamma kan gå med på å selge for ca samme sum som de kjøpte for. Ringberg får den lønnen han var tilbudt i FFK, som var betydelig lavere en den han har i HamKam.
Liten tvil om at Ringbergs sportslige høydepunkt var tiden i FFK.
Host opp noe nytt da, kanogvetalt ??Og ikke bare noe sprøyt som dette (tankespinn ).
Heia FFK
FFK og Leeds United
Opprinnelig postet av JonFT
Tydelig at Ringberg vekker følelser ihvertfall. Skjønner at dere er lei han, men jeg ville holdt meg for å være så bastant på at det ikke er noe hold i Ringberg ryktene, som enkelte her gir uttrykk for. Jeg har nemlig hørt de samme ryktene, men de har kommet fra HamKam hold...
Det er sikkert noen av dem som leser her inne også, og så sprer rykte seg videre.
Opprinnelig postet av JonFT
Tydelig at Ringberg vekker følelser ihvertfall. Skjønner at dere er lei han, men jeg ville holdt meg for å være så bastant på at det ikke er noe hold i Ringberg ryktene, som enkelte her gir uttrykk for. Jeg har nemlig hørt de samme ryktene, men de har kommet fra HamKam hold...
De vil vel bli kvitt Ringberg de også - dyr i drift, scorer ikke mål, og spiller ikke fra start.
Fra spøk til alvor: Hvis Ringberg er Eggens "redningsspiss" blir jeg skikkelig grinete og frustrert - siden jeg mener at Ringberg ikke er noe som helst bedre enn Toth, West, Hoås eller Wiig, for den saks skyld...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
vellkommen til 1 div FFK
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg tror like godt vi kan kjøpe lag som rykker ned jeg.. selg raio osv.. C.petersen, blixt, hornseth og ringberg
vellkommen til 1 div FFK
Du argumenterer som vanlig veldig bra keiko..........
Morsomt å diskutere løse rykter....
Så dersom det skulle være noe hold i dette, og gitt at vi får Ringberg til en OK penge, så er det jo ingen tvil om at han vil kunne slåss om en plass på laget. Han blir neppe like fast i 1.-elleveren som før, men som Bedreviteren sier så er Ringberg en ressurs både på og utenfor banen.
Det hele kommer jo an på prisen HamKam evt er villig til å la ham gå for, vi gidder jo ikke gi mye penger for karen.
Velkommen hjem Ringberg! :)
På tribunen bestemmer vi!!
En bedre spiss en West og Toth? Trur ikkke det. Både West og Toth er bedre enn Ringberg etter mitt syn. West kommer til å score 7-10 mål i år og kommer til å skaffe oss en del straffer. Toth kommer til å ende på samme målscore - i tillegg til 10+ assists. I tillegg har vi Hoås og og Wiig. Jeg ser ikke at Ringberg vil styrke oss nå - når vi ikke kjører rendyrket "Drillo"-fotball (dæven, der fikk jeg blandet inn Drillo her óg - nå kommer denne tråden til å ta helt grønnj___elig av. )
Ringber skal omskoleres til midstopper? Trur ABSOLUTT IKKE det: Ringberg vil i så fall bli eliteseriens tregeste midtstopper...
En ressurs etter endt karriere? Kanskje det... Men som hva da? Ballgutt-administrator? Dersom vi skal ansette enhver spiller som har vært innom oss fordi han har gjort det bra en sesong eller to - da blir det trangt i FFK-korridorene etterhvert...
Tror faktisk heller ikke Ringberg styrker laget med sine ferdigheter nå, han er jo blitt et år eldre også. Ei heller tror jeg Eggen ønsker å satse på han, igjen. Det var meget mulig Drillo som "jaget" han vekk fra FFK, men Eggen har vel også senere uttalt at han og Drillo var enige...
Jeg tviler i hvert fall på at Ringberg kommer tilbake, jeg tviler på at han kan tilføre laget noe, må i tilfelle være positivitet i spillergruppa. Eller, samspillet med West var jo til tider veldig bra. Men om han likevel skulle komme tilbake, så forsvinner det helt sikkert en spiss eller to ut fra FFK til sommeren. Vi kan ikke ha sååå mange spisser i stallen heller.
Med tanke på costaricaneren og ryktene om Ringberg, så skulle man jo nesten tro at det var West som var på vei ut. Om ikke at han er for dårlig, så kanskje fordi FFK har fått et bud på han? Ikke det at Ringberg er noe blåkopi av West men...
Sånn, da har vel jeg sett ut rykter om at West er på vei bort også, he he.
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Skjønner ikke du at dette er den nye veien til 1 div ? hva slags argumenter trenger du ?Opprinnelig postet av keiko99
Jeg tror like godt vi kan kjøpe lag som rykker ned jeg.. selg raio osv.. C.petersen, blixt, hornseth og ringberg
vellkommen til 1 div FFK
Du argumenterer som vanlig veldig bra keiko..........
still meg spørsmål da vel... så skal jeg da besvare dem
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Opprinnelig postet av SirLion
Noen stiller seg positive til det her, mens andre stiller seg negative... Hvordan kan Ringberg forsterke stallen vår? Greit, jeg ble forbanna da han forsvant ifjor jeg også... Men jeg tror ikke på dette tullet her.. Ringberg spiller i Ham Kam, han er ikke god nok for startelleveren til Kamma, og har scort to eller ett mål... Han gjorde stor suksess her i 2 divisjon, 1 divisjon og det første året i Tippeligaen... Men er historie hos meg ihvertfall
Ikke i start elleveren???? Han har vel spilt alle kampene fra start i sterk konkurranse med Kianast, Espen Olsen og en annen utlending.........
Høstsesongen vi utrolig nok reddet plassen scoret han 8 mål. Men det viktigeste av alt Ringberg er ikke en spiller som gjemmer seg hvis han mislykkes. Han vil heller prøve å rette opp feilen så fort som mulig......
Noen stiller seg positive til det her, mens andre stiller seg negative... Hvordan kan Ringberg forsterke stallen vår? Greit, jeg ble forbanna da han forsvant ifjor jeg også... Men jeg tror ikke på dette tullet her.. Ringberg spiller i Ham Kam, han er ikke god nok for startelleveren til Kamma, og har scort to eller ett mål... Han gjorde stor suksess her i 2 divisjon, 1 divisjon og det første året i Tippeligaen... Men er historie hos meg ihvertfall
Ikke i start elleveren???? Han har vel spilt alle kampene fra start i sterk konkurranse med Kianast, Espen Olsen og en annen utlending.........Høstsesongen vi utrolig nok reddet plassen scoret han 8 mål. Men det viktigeste av alt Ringberg er ikke en spiller som gjemmer seg hvis han mislykkes. Han vil heller prøve å rette opp feilen så fort som mulig......
Det er sant ja.. hehe min statestikk som var feil...
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 26 mai 06, 20:28
Endret: 26 mai 06, 20:29
Ikke i start elleveren???? Han har vel spilt alle kampene fra start i sterk konkurranse med Kianast, Espen Olsen og en annen utlending.........
Du har nesten rett. Ringberg har spilt de alle unntatt en kamp fra start. Han har to mål og null assist, men har ofte hatt lagets dårligste eller nest dårligste karakter på VGs spillerbørs.
Ham-Kam - Viking (fra start, byttet ut mot Kienast i 58. minutt)
Sandefjord - Ham-Kam (benken, byttet inn etter 53 min) Mål
Ham-Kam - Fredrikstad (fra start, spilte hele kampen)
Tromsø - Ham-Kam (fra start, byttet ut etter 77 min)
Ham-Kam - Lillestrøm (fra start, hele kampen)
Odd Grenland - Ham-Kam (fra start, hele kampen)
Ham-Kam - Start (fra start, hele kampen) Mål
Lyn - Ham-Kam (fra start, hele kampen)
Ham-Kam - Vålerenga (fra start, hele kampen)
Slik er ståa i FFK:
Mihaily Toth har 1 mål og 3 assists.
Bjørkøy har 3 mål og 0 assists.
Brenne har 1 mål og 1 assist.
Opprinnelig postet av Abby
Hadde det vært opp til meg så hadde han aldri blitt solgt. Men jeg forstår godt at han ikke kommer tilbake. Det hadde ikke jeg gjort heller om jeg hadde vært han....da er jeg meget glad for at du ikke kunne forhindre det... Du vet at fotball værden er brutal..
La han være historie for FFK og la oss benytte energien om å se framover.
Da er det etter min mening viktigere å diskutere / krangle/ bli enige om hvilke forsterkninger og grep som kan bringe FFK videre.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Har faktisk hørt litt rykter om det selv og det stammer ikke fra FB. Men har valgt å ikke skrive om det herinne. Tviler på om Ham Kam selger. Men vi kunne fått en leder, en spiss bedre enn dem vi har, og en som faktisk kan omskoleres til midtstopper neste år. Han er også en ressurs FFK kan ha brukt for etter endt karriere.............. Ringberg er også god til å gjøre andre gode.....
Her har du et godt poeng. Har stusset over hvordan han skulle kunne forsterke laget pr i dag. Jeg mener de aller fleste offensive spillerene til FFK er bedre enn Ringberg.
Han spilte midtstopper i Sverige før han kom hit. Han kan omskoleres til å bli den forsvarssjefen FFK trenger. Mulig du har et poeng her!
Har faktisk hørt litt rykter om det selv og det stammer ikke fra FB. Men har valgt å ikke skrive om det herinne. Tviler på om Ham Kam selger. Men vi kunne fått en leder, en spiss bedre enn dem vi har, og en som faktisk kan omskoleres til midtstopper neste år. Han er også en ressurs FFK kan ha brukt for etter endt karriere.............. Ringberg er også god til å gjøre andre gode.....
Her har du et godt poeng. Har stusset over hvordan han skulle kunne forsterke laget pr i dag. Jeg mener de aller fleste offensive spillerene til FFK er bedre enn Ringberg.
Han spilte midtstopper i Sverige før han kom hit. Han kan omskoleres til å bli den forsvarssjefen FFK trenger. Mulig du har et poeng her!
Han spillte midtstopper i Sverige, ja. Men han ble siden omskloert til, og spillte spiss i to sesonger før han ankom FFK. Keiko nå må du slutte med pisspreiket ditt om Ringberg, vis litt mer vett. Aksepterer fullt ut at du ikke vil ha Ringberg tilbake, men vis litt mer forståelse og ydmykhet når du omtaler FFK sin desidert viktigste spiller de siste 20 åra. Det har du mye å vinne på.
Rød.... hvit... og patriot!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Keiko99 svarer: Piss prat.. du er i ferd med å bevege deg ut i ett område du snart ikke har mere erfaring.. se selv hva du sier om Ramberg.. djpete sier følgene om ramberg: Fortjener Ramberg plassen?
Alvorlig talt. Er det et svakhetstegn for Vår midtbane at Hansi starter hver kamp? For all del, han gjør seg vel ikke bort, men han har vel til gode å vise noe mer enn et middels nivå? Både Simen, Bjørkøy, Kvisvik, Tarik og West har en eller annen slags spisskompetanse, etter min mening er ikke Ramberg annet enn en middels 1. divisjonsspiller? Gjør sjelden store feil, men samtidig varter han sjelden opp med de store prestasjonene. Sammenliknet med f.eks Risholt, som til tider presterte landslagsnivå, men også lavmål. Hvem av spillerne ville DU foretrukket? En gjenomsnittlig ok spiller, eller en spiller som veksler mellom artist og Dumbo uten magiske flygerevner?
Etter min mening er det et svakhetstegn at Hansi platser fast på vår midtbane...
Da snakker vi kansje om at her er det noe som jeg ikke forstår.. Du forsvarer ringberg helt opp som han skulle være Wayne Rooney eller noe, mens ramberg som beviser at han er for god for FFK, men siden Ramberg er en ekte fredrikstad gutt så blir gutter i klubben han tilhører....
blir jeg hatet av dette hat meg..
For å trekke tråden litt inn igjen. Jeg kan ikke se for meg Ringberg som midtstopper. Vi trenger en med god fart der, det er definitivt ikke Ringberg. Var leit når han dro, men når han først gjorde det, så får vi klare å leve uten, men fortsatt huske han for alle de utrolige gode minnene han har gitt oss.
Opprinnelig postet av FFK1903
He he he. Keiko - djpete 1-0, blir en spennende andreomgang dette.var litt offside når jeg skåra, men mål er mål.... 2 omgang kommer snart
For å trekke tråden litt inn igjen. Jeg kan ikke se for meg Ringberg som midtstopper. Vi trenger en med god fart der, det er definitivt ikke Ringberg. Var leit når han dro, men når han først gjorde det, så får vi klare å leve uten, men fortsatt huske han for alle de utrolige gode minnene han har gitt oss.
og keiko, siden du bare slenger dritt og gjentar det samme hele tiden, kan du ikke bare holde deg unna debatten?? tror alle har fått med seg din mening nå..
og som du selv sier i ditt neste innlegg så var målet ditt offiside og ble korrekt annulert, djpete scorer i det påflølgende angrep
0-1!
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av Culemart
Er ganske stor forskjell på det djpete og du sier her da keiko.. djpete kommer faktisk med en begrunnelse, det her jeg til gode å se fra deg..du jeg kommer med mine agrumenter og jeg slenger ikke mere dritt en det du føler. jeg har rett til å svare når innlegg blir retta mot meg.. Gult kort for filming av mål
og keiko, siden du bare slenger dritt og gjentar det samme hele tiden, kan du ikke bare holde deg unna debatten?? tror alle har fått med seg din mening nå..
og som du selv sier i ditt neste innlegg så var målet ditt offiside og ble korrekt annulert, djpete scorer i det påflølgende angrep
0-1!
djpete sier: Keiko nå må du slutte med pisspreiket ditt om Ringberg, vis litt mer vett. Aksepterer fullt ut at du ikke vil ha Ringberg tilbake, men vis litt mer forståelse og ydmykhet når du omtaler FFK sin desidert viktigste spiller de siste 20 åra. Det har du mye å vinne på.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Keiko99 svarer: Piss prat.. du er i ferd med å bevege deg ut i ett område du snart ikke har mere erfaring.. se selv hva du sier om Ramberg.. djpete sier følgene om ramberg: Fortjener Ramberg plassen?
Alvorlig talt. Er det et svakhetstegn for Vår midtbane at Hansi starter hver kamp? For all del, han gjør seg vel ikke bort, men han har vel til gode å vise noe mer enn et middels nivå? Både Simen, Bjørkøy, Kvisvik, Tarik og West har en eller annen slags spisskompetanse, etter min mening er ikke Ramberg annet enn en middels 1. divisjonsspiller? Gjør sjelden store feil, men samtidig varter han sjelden opp med de store prestasjonene. Sammenliknet med f.eks Risholt, som til tider presterte landslagsnivå, men også lavmål. Hvem av spillerne ville DU foretrukket? En gjenomsnittlig ok spiller, eller en spiller som veksler mellom artist og Dumbo uten magiske flygerevner?
Etter min mening er det et svakhetstegn at Hansi platser fast på vår midtbane...
Da snakker vi kansje om at her er det noe som jeg ikke forstår.. Du forsvarer ringberg helt opp som han skulle være Wayne Rooney eller noe, mens ramberg som beviser at han er for god for FFK, men siden Ramberg er en ekte fredrikstad gutt så blir gutter i klubben han tilhører....
blir jeg hatet av dette hat meg..
Jeg stiller et spørsmål ved om det er et svakhetstegn at en spiller starter, eller ikke. Ønsket en debatt for å høre andre sine synspunkter. Det er ganske stor forskjell på det, og å stort sett slakte en spiller som har vært vår desiderte målkonge i alle sesonger frem til Drillo kom. Virker som om Ringberg har gjort deg noe vondt, og det har han vel ikke?
Du forsvarer ringberg helt opp som han skulle være Wayne Rooney eller noeDette er feil Keiko. Ja Ringberg vil for alltid ha en plass i mitt FFK hjerte, men er ellers ganske lei av diskusjonen rundt han. Men en diskusjon rundt savnet av en målgjører er jeg med på, uten at jeg noengang har ropt på en retur fra Hamar.
Ramberg har i kampene etter mitt innlegg vært blant banens beste, kanskje han leste innlegget og det gikk en faen i han.:-) Det gleder meg veldig at Ramberg har hevet seg og fremstått som meget god, og jeg har ikke noe problem med å se at mine argumenter mot, og betegnelser av Ramberg, har vist seg feil i det siste.
PS. AT du leder 1-0 i en diskusjon må i såfall være verd å feire, kanskje med 3 poeng på mandag
Rød.... hvit... og patriot!
Så skal jeg lære deg en ting.. Når en spiller som ringberg ikke er god nok for FFK som jeg og drillo er helt enig i så var det beste å bli kvitt han for det vi fikk av kr en å la han gå gratis... Så om det er drillo sin feil eller eggen.. ja det ser ut til i nyheter at eggen ville ha bort Ringberg like mye som drillo, men for meg spiller det liten rolle hvem som sitter med ansvaret for at Ringberg gikk.. Dette var det beste For laget FFK uansett.. Ringberg er ingen giftig spiss noe mere.. han var, men jeg å var en dyktig venstre ving spiller. Har jeg noe i mot ringberg: Ja så lenge han gikk til en konkurerende klubb har jeg det, men ikke for at jeg tror han løfter klubben, men jeg hadde heller sett han i en klubb i en klubb i sverige.
FFK og Leeds United
Ringberg var ikke på benken idag en gang... og står ikke noe sted at han er skadet, så han er nok fryst ut tenker jeg... eller blir sett på for dårlig... han får ingen lett jobb med å komme inn heller, for i 3 - 0 seieren til hamkam scoret kienast to mål og haraldsen ett
På Teveee sa de at Ringberg var skadet. Men det er ikke sååå ofte at TV-journalistene vet hva de snakker om, da. :))))
Opprinnelig postet av denialsander
Ringberg var ikke på benken idag en gang... og står ikke noe sted at han er skadet, så han er nok fryst ut tenker jeg... eller blir sett på for dårlig... han får ingen lett jobb med å komme inn heller, for i 3 - 0 seieren til hamkam scoret kienast to mål og haraldsen ett
På Teveee sa de at Ringberg var skadet. Men det er ikke sååå ofte at TV-journalistene vet hva de snakker om, da. :))))
Uansett om han er skadet eller ikke, så tar han ikke plassen fra noen av de som spillte dagens kamp mot Rosenborg.
Ringberg var ikke god nok for FFK da han dro og er heller ikke god nok for Ham-Kam pr. dags dato.
Og til dere som gjerne vil ha ham tilbake i FFK: hvem skal ha ta plassen fra i dagens FFK lag?
Ringberg hadde en flott opptur i FFK, som både var god for FFK og ham selv, men hans tilhengere må snart forstå at den epoken er slutt nå og høyst sannsynlig er den også det for Ringberg, som tippeligaspiller i Norge.
FFK på toppen i 2006
Ringber blir i Hamar for faen!!!
han blir rettert på det var dekkene til bilen, men han blir der.....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Snæbb1: Jeg støtter deg.. så skal vi se da om noen kan svare
hvordan ville dere som mener at ringberg bør komme..sette opp deres lag med ringberg
det er ca 2-3 uker siden.
Opprinnelig postet av tomroar
Jeg har hørt at Ringberg har vært i møte med ledelsen i FFK, da gjaldt det ikke som angriper men spill som midtstopper.
Hjelpes meg...
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
sett opp laget med ringberg så jeg for se her
enerly var jo høyre forsvarer unner eggen så det forundrer meg ikke ett spytt.....
sett opp laget med ringberg så jeg for se her
1. Shabaan
2. Czwartek
3. Bertelsen
4. Bora
5. Raio
6. Bjørkøy
7. Tarik
8. Brenne
11. Kvisvik
9. West
10. Ringberg
eller:
1. Shabaan
2. Czwartek
3. Bertelsen
4. Ringberg
5. Raio
6. Bjørkøy
7. Tarik
8. Brenne
11. Kvisvik
9. West
10. Toth
Som du ser her så har Ringberg tidligere spilt forsvar http://www.gais.se/Fotboll/gais.nsf/0/AB117861FC45F360C1256F16003A63BA?OpenDocument
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av oleberg
1. Shabaan
2. Czwartek
3. Bertelsen
4. Ringberg
5. Raio
6. Bjørkøy
7. Tarik
8. Brenne
11. Kvisvik
9. West
10. Toth
Som du ser her så har Ringberg tidligere spilt forsvar http://www.gais.se/Fotboll/gais.nsf/0/AB117861FC45F360C1256F16003A63BA?OpenDocument
Syns ikke den lagoppstillingen der passer helt assa.. Noe som ikke helt stemmer..
Gud hvor stygt bilde av Ringberg
Opprinnelig postet av wergis
1. Shabaan
2. Czwartek
3. Bertelsen
4. Ringberg
5. Raio
6. Bjørkøy
7. Tarik
8. Brenne
11. Kvisvik
9. West
10. Toth
Syns ikke den lagoppstillingen der passer helt assa.. Noe som ikke helt stemmer..
Enig i både 1 og 2 kommentaren din. Men Ringberg har spilt midtstopper tidligere.
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av wergis
1. Shabaan
2. Czwartek
3. Bertelsen
4. Ringberg
5. Raio
6. Bjørkøy
7. Tarik
8. Brenne
11. Kvisvik
9. West
10. Toth
Enig i både 1 og 2 kommentaren din. Men Ringberg har spilt midtstopper tidligere.
Han skal vel komme som reservekeeper.
Hvorfor i all verden mener du at Ringberg er tallentløs?? Kællen har scoret 76 mål på 102 kamper for FFK! Kaller du det tallentløst? I så fall ber jeg om at du viser til en spiller med bedre statistikk!!
Skjønner ikke poenget med å kritisere Ringberg om du ikke har noe konstruktivt å komme med.. Blir bare dumt å kalle folk tallentløse uten og kunne si hvorfor!
Ære være Eggen jr.
du bedre meg for en fantastisk fyr.. manchetser united trenger sikkert han... culmart hvorfor.. kan du se å forstå at ringberg er ikke god nok lenger..Hvorfor i all verden mener du at Ringberg er tallentløs?? Kællen har scoret 76 mål på 102 kamper for FFK! Kaller du det tallentløst? I så fall ber jeg om at du viser til en spiller med bedre statistikk!!
Skjønner ikke poenget med å kritisere Ringberg om du ikke har noe konstruktivt å komme med.. Blir bare dumt å kalle folk tallentløse uten og kunne si hvorfor!
du bedre meg for en fantastisk fyr.. manchetser united trenger sikkert han... culmart hvorfor.. kan du se å forstå at ringberg er ikke god nok lenger..Hvorfor i all verden mener du at Ringberg er tallentløs?? Kællen har scoret 76 mål på 102 kamper for FFK! Kaller du det tallentløst? I så fall ber jeg om at du viser til en spiller med bedre statistikk!!
For det første, hvorfor teller din mening mer enn min? (du mener han ikke er god, og du tror at jeg mener han er god nok)
For det andre har jeg ikke sagt at Ringberg er god nok for FFK men selv om han ikker god nok for FFK pr dags dato så er han vel ikke tallentløs for det? Uansett hvilket klubb Ringberg spiller for, selv bønda fra hamar, så burde alle, og da mener jeg alle FFKsupportere respektere Ringberg for det han har gjort!
Uten Ringberg hadde vi neppe rykket opp to år på rad og jeg tror heller ikke vi hadde vært i TL i dag.
Ære være Eggen jr.
Heia FFK
kjære culemart.. vi lever i en værden som kalles 2006... Folk er forskellige.. hadde Ringerg reist hjem så skulle jeg vært en av dine alle, men han reiser til en kokurende klubb og da bryr det meg svært lite hva ringberg har gjort for FFK.. ordet tallent løs er mere en irritaksjon over blonde huer som går rundt å hedrer ringberg som det skulle være vår nasjonal dag... Ringberg er ikke god nok i dag eller fremtiden.. snart er han for gammel også
Så det blir mindre imponerende å score så mye, og å bety så mye, når han gikk til en konkurrerende klubb enn hvis han hadde satt snuten østover til søta bror?!? Ikke at han gikk frivillig heller...
ringberg er historie. Bjørn Borgen,Snæbbus,Arne Heie , Reidar Lund er også historie. Alle har fått sin velfortjente
hylles. Nå må vi videre.
Men uansett så synes jeg at du bør forsøke å diskutere saklig og ikke bare slenge ut ord som "talentløs" o.l.
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av eliot
ringberg er historie. Bjørn Borgen,Snæbbus,Arne Heie , Reidar Lund er også historie. Alle har fått sin velfortjente
hylles. Nå må vi videre.
Helt enig. Alle disse spillerene er historie, men har de noen gang blitt kalt talentløse eller blitt slengt dritt til etter at de har lagt opp? Ikke som jeg vet i hvert fall.
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av tomroar
Jeg har hørt at Ringberg har vært i møte med ledelsen i FFK, da gjaldt det ikke som angriper men spill som midtstopper.
Husk at Ringberg opprinnelig var midtstopper.
Han ble vel omskolert til spiss før han kom til FFK.
Når det er sagt så håper jeg ikke det har noe med virkeligheten å gjøre at han skal til FFK for å spille midtstopper. Tross alt så trengs det jo litt hurtighet i bena der også.
FFK på toppen i 2006
kjære culemart.. vi lever i en værden som kalles 2006... Folk er forskellige.. hadde Ringerg reist hjem så skulle jeg vært en av dine alle, men han reiser til en kokurende klubb og da bryr det meg svært lite hva ringberg har gjort for FFK.. ordet tallent løs er mere en irritaksjon over blonde huer som går rundt å hedrer ringberg som det skulle være vår nasjonal dag... Ringberg er ikke god nok i dag eller fremtiden.. snart er han for gammel også
Keiko, kan ikke folk få mene hva de vil? Om de vil hylle Ringberg bør de få lov til det...
Jeg savna Ringberg ifjor når han forsvant, men iår er han ikke savna hos meg, siden vi har Toth og Tarik og West... Alle vet hvor sterk og god Toth er etter VIF kampen... Tror ikke Ringberg er god nok til å presse ut han.
Men jeg syntes at folk, skal få mene akkurat hva de vil om denne saken
Men du skal vite at jeg er enig i at Ringberg ikke er god nok nå, og at han dro til Ham Kam var dårlig gjort, men Eggen/Drillo ville nok at han skulle gå til ham kam, kanskje han ikke var en yndling lenger hos fansen? =/, men vil folk mene at han er god nok så er han det for dem...
Keiko, kan ikke folk få mene hva de vil? Om de vil hylle Ringberg bør de få lov til det...
Jeg savna Ringberg ifjor når han forsvant, men iår er han ikke savna hos meg, siden vi har Toth og Tarik og West... Alle vet hvor sterk og god Toth er etter VIF kampen... Tror ikke Ringberg er god nok til å presse ut han.
Men jeg syntes at folk, skal få mene akkurat hva de vil om denne saken
Men du skal vite at jeg er enig i at Ringberg ikke er god nok nå, og at han dro til Ham Kam var dårlig gjort, men Eggen/Drillo ville nok at han skulle gå til ham kam, kanskje han ikke var en yndling lenger hos fansen? =/, men vil folk mene at han er god nok så er han det for dem...
Og nå får jeg enda større problemer med å se hvem Ringberg skal presse ut på spissplasser ihvertfall...
Og nå får jeg enda større problemer med å se hvem Ringberg skal presse ut på spissplasser ihvertfall...
Helt enig! ikke noen av spissene blir presset ut hvis de fortsetter som de gjorde mot tromsø idag, bare tarik får satt en ball i nettmaskene nå så er han igang også, håper bare dagens kamp var vendepunktet for målscoring i FFK; deilig å score 5 mål i en kamp!!!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
jeg har lst til å si en ting om historie her... Ringberg skal altså fredes, men andre spillere ja da det greit... ett godt eksempel er Tore Pederesen... der glemmer dere fort at gutten er med i historien
Tore P., store P., ta oss hjem..... Til et visst sted, nemlig TL.
jeg har lst til å si en ting om historie her... Ringberg skal altså fredes, men andre spillere ja da det greit... ett godt eksempel er Tore Pederesen... der glemmer dere fort at gutten er med i historien
Hvem faen har glemt Tore P. !?!? Ikke jeg ihvertfall...
Ære være Eggen jr.
Har ikke sagt at Ringberg skal fredes men folk bør ikke slenge dritt til han! Og Tore Pedersen var etter min mening ikke like viktig for FFK som det Ringberg var men god var`n! Tror heller ikke at det er så mange som har glemt han men som jeg sa, han var neppe like viktig som Ringberg.du har ringberg syn.... gå til opptikker fort deg føre du ser grønt og hvit ja ja ringberg var seff værdens viktigste...(ironi)
du har ringberg syn.... gå til opptikker fort deg føre du ser grønt og hvit ja ja ringberg var seff værdens viktigste...(ironi)
Kan du vise til innlegget der jeg sier at Ringberg er verdens viktigste spiller?? Og er det noen som trenger briller her så er deg deig keiko når du tar en titt på gamle klipp og statistikker fra 1 og 2 divisjon...
Ære være Eggen jr.
Ære være Eggen jr.
Har da aldri sagt at ikke alle er viktige, men noen spillere er viktigere enn andre og om du ikke klarer å se det så viser det hvor lite fotball du kan. Ingen i verden som tviler på at Tore P. var en viktigere spiller en Vebjørn H. Og det burde heller ikke være noen tvil om at Ringberg var den viktigste grunnen sammen med KTE til at FFK rykket opp to år på rad.Du sier bare: Uten Ringberg hadde vi neppe rykket opp to år på rad og jeg tror heller ikke vi hadde vært i TL i dag.
hvor ble det av dem andre der f.eks. så ta du å smiler litt da
Du sier bare: Uten Ringberg hadde vi neppe rykket opp to år på rad og jeg tror heller ikke vi hadde vært i TL i dag.
Kan ikke si jeg skjønte mye av det der
Ære være Eggen jr.
Du sier bare: Uten Ringberg hadde vi neppe rykket opp to år på rad og jeg tror heller ikke vi hadde vært i TL i dag.
Ikke jeg heller.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ikke jeg heller.
ikke jeg heller
SYNG FOR HÆLVETE!!! Medlem av FFF!
hvor ble det av dem andre der f.eks. så ta du å smiler litt da [/quote]
Kan ikke si jeg skjønte mye av det der[/quote]
Ikke jeg heller.[/quote]
ikke jeg heller[/quote]
ikke jeg heller
Keiko99, din våte drøm, Professoren, gikk jo også til en konkurerende klubb. Hvorfor fortsetter du å hedre den talentløse gamlingen?
Opprinnelig postet av Pelle
Keiko99, din våte drøm, Professoren, gikk jo også til en konkurerende klubb. Hvorfor fortsetter du å hedre den talentløse gamlingen?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914