Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg igjen

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 30 mai 06, 18:27
Opprinnelig postet av Culemart
Har ikke sagt at Ringberg skal fredes men folk bør ikke slenge dritt til han! Og Tore Pedersen var etter min mening ikke like viktig for FFK som det Ringberg var men god var`n! Tror heller ikke at det er så mange som har glemt han men som jeg sa, han var neppe like viktig som Ringberg.
du har ringberg syn.... gå til opptikker fort deg føre du ser grønt og hvit   ja ja ringberg var seff værdens viktigste...(ironi)

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 30 mai 06, 19:23
Gå til optiker ja........ Det var rette ræva som fes nå........

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 30 mai 06, 19:33
Opprinnelig postet av keiko99
du har ringberg syn.... gå til opptikker fort deg føre du ser grønt og hvit   ja ja ringberg var seff værdens viktigste...(ironi)

Kan du vise til innlegget der jeg sier at Ringberg er verdens viktigste spiller?? Og er det noen som trenger briller her så er deg deig keiko når du tar en titt på gamle klipp og statistikker fra 1 og 2 divisjon...

Ære være Eggen jr.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 06, 19:57
heia culemart som er grønn og hvit og ikke skjønte fleip..   ensete du sier er at ringberg var mye viktigere en tore.p.  alle var viktige til og med vedbjørn hagen eller tore.p.

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Culemart

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 06, 20:41
Har da aldri sagt at ikke alle er viktige, men noen spillere er viktigere enn andre og om du ikke klarer å se det så viser det hvor lite fotball du kan. Ingen i verden som tviler på at Tore P. var en viktigere spiller en Vebjørn H. Og det burde heller ikke være noen tvil om at Ringberg var den viktigste grunnen sammen med KTE til at FFK rykket opp to år på rad.

Ære være Eggen jr.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 06, 20:44
Har da aldri sagt at ikke alle er viktige, men noen spillere er viktigere enn andre og om du ikke klarer å se det så viser det hvor lite fotball du kan. Ingen i verden som tviler på at Tore P. var en viktigere spiller en Vebjørn H. Og det burde heller ikke være noen tvil om at Ringberg var den viktigste grunnen sammen med KTE til at FFK rykket opp to år på rad.
Du sier bare: Uten Ringberg hadde vi neppe rykket opp to år på rad og jeg tror heller ikke vi hadde vært i TL i dag.
hvor ble det av dem andre der f.eks. så ta du å smiler litt da

Culemart

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 06, 20:49
Du sier bare: Uten Ringberg hadde vi neppe rykket opp to år på rad og jeg tror heller ikke vi hadde vært i TL i dag.

Kan ikke si jeg skjønte mye av det der

Ære være Eggen jr.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 30 mai 06, 21:37

Ikke jeg heller.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 30 mai 06, 22:18
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Ikke jeg heller.

ikke jeg heller

SYNG FOR HÆLVETE!!! Medlem av FFF!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 30 mai 06, 23:11
quote=keiko99]Du sier bare: Uten Ringberg hadde vi neppe rykket opp to år på rad og jeg tror heller ikke vi hadde vært i TL i dag.
hvor ble det av dem andre der f.eks. så ta du å smiler litt da [/quote]

Kan ikke si jeg skjønte mye av det der[/quote]

Ikke jeg heller.[/quote]

ikke jeg heller[/quote]

ikke jeg heller

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 30 mai 06, 23:32
kjære culemart..  vi lever i en værden som kalles 2006... Folk er forskellige.. hadde Ringerg reist hjem så skulle jeg vært en av dine alle, men han reiser til en kokurende klubb og da bryr det meg svært lite hva ringberg har gjort for FFK.. ordet tallent løs er mere en irritaksjon over blonde huer som går rundt å hedrer ringberg som det skulle være vår nasjonal dag... Ringberg er ikke god nok i dag eller fremtiden.. snart er han for gammel også

Keiko99, din våte drøm, Professoren, gikk jo også til en konkurerende klubb. Hvorfor fortsetter du å hedre den talentløse gamlingen?

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 30 mai 06, 23:39
Opprinnelig postet av Pelle
kjære culemart..  vi lever i en værden som kalles 2006... Folk er forskellige.. hadde Ringerg reist hjem så skulle jeg vært en av dine alle, men han reiser til en kokurende klubb og da bryr det meg svært lite hva ringberg har gjort for FFK.. ordet tallent løs er mere en irritaksjon over blonde huer som går rundt å hedrer ringberg som det skulle være vår nasjonal dag... Ringberg er ikke god nok i dag eller fremtiden.. snart er han for gammel også

Keiko99, din våte drøm, Professoren, gikk jo også til en konkurerende klubb. Hvorfor fortsetter du å hedre den talentløse gamlingen?

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 30 mai 06, 23:45
Jeg tror vi stenger denne "diskusjonen" nå ettersom den har sklidd veldig ut.

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914