Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg igjen

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 29 mai 06, 14:44
Opprinnelig postet av Culemart

Hvorfor i all verden mener du at Ringberg er tallentløs?? Kællen har scoret 76 mål på 102 kamper for FFK! Kaller du det tallentløst? I så fall ber jeg om at du viser til en spiller med bedre statistikk!!  

Skjønner ikke poenget med å kritisere Ringberg om du ikke har noe konstruktivt å komme med.. Blir bare dumt å kalle folk tallentløse uten og kunne si hvorfor!

du bedre meg for en fantastisk fyr.. manchetser united trenger sikkert han... culmart hvorfor..  kan du se å forstå at ringberg er ikke god nok lenger..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 29 mai 06, 15:13
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Culemart

Hvorfor i all verden mener du at Ringberg er tallentløs?? Kællen har scoret 76 mål på 102 kamper for FFK! Kaller du det tallentløst? I så fall ber jeg om at du viser til en spiller med bedre statistikk!!  

Skjønner ikke poenget med å kritisere Ringberg om du ikke har noe konstruktivt å komme med.. Blir bare dumt å kalle folk tallentløse uten og kunne si hvorfor!

du bedre meg for en fantastisk fyr.. manchetser united trenger sikkert han... culmart hvorfor..  kan du se å forstå at ringberg er ikke god nok lenger..

For det første, hvorfor teller din mening mer enn min? (du mener han ikke er god, og du tror at jeg mener han er god nok)

For det andre har jeg ikke sagt at Ringberg er god nok for FFK men selv om han ikker god nok for FFK pr dags dato så er han vel ikke tallentløs for det? Uansett hvilket klubb Ringberg spiller for, selv bønda fra hamar, så burde alle, og da mener jeg alle FFKsupportere respektere Ringberg for det han har gjort!

Uten Ringberg hadde vi neppe rykket opp to år på rad og jeg tror heller ikke vi hadde vært i TL i dag.

Ære være Eggen jr.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 29 mai 06, 15:41
kjære culemart..  vi lever i en værden som kalles 2006... Folk er forskellige.. hadde Ringerg reist hjem så skulle jeg vært en av dine alle, men han reiser til en kokurende klubb og da bryr det meg svært lite hva ringberg har gjort for FFK.. ordet tallent løs er mere en irritaksjon over blonde huer som går rundt å hedrer ringberg som det skulle være vår nasjonal dag... Ringberg er ikke god nok i dag eller fremtiden.. snart er han for gammel også

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 29 mai 06, 16:02
jeg er så enig med deg keiko...glimrende sagt...

Heia FFK

Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06

Lagt til: 29 mai 06, 16:13
kjære culemart..  vi lever i en værden som kalles 2006... Folk er forskellige.. hadde Ringerg reist hjem så skulle jeg vært en av dine alle, men han reiser til en kokurende klubb og da bryr det meg svært lite hva ringberg har gjort for FFK.. ordet tallent løs er mere en irritaksjon over blonde huer som går rundt å hedrer ringberg som det skulle være vår nasjonal dag... Ringberg er ikke god nok i dag eller fremtiden.. snart er han for gammel også

Så det blir mindre imponerende å score så mye, og å bety så mye, når han gikk til en konkurrerende klubb enn hvis han hadde satt snuten østover til søta bror?!? Ikke at han gikk frivillig heller...

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06

Lagt til: 29 mai 06, 16:14
Endret: 29 mai 06, 16:19

ringberg er historie.   Bjørn Borgen,Snæbbus,Arne Heie , Reidar Lund er også historie.  Alle har fått sin velfortjente
hylles.  Nå må vi videre.

Culemart

Landslagsspiller

Lagt til: 29 mai 06, 16:21
Jaja. Hvis du virkelig mener at vi skal glemme hva Ringberg har gjort for FFK fordi han nå spiller for Ham Kam så kan aldri bli enige.. (hadde jo vært ganske bortkastet med diskusjonsforum hvis alle var enige da men) Så da får vel du har din mening og jeg ha min mening. Tviler på at vi noen gang kommer til å bli mer enige i denne saken.

Men uansett så synes jeg at du bør forsøke å diskutere saklig og ikke bare slenge ut ord som "talentløs" o.l.

Ære være Eggen jr.

Culemart

Landslagsspiller

Lagt til: 29 mai 06, 16:23
Opprinnelig postet av eliot

ringberg er historie.   Bjørn Borgen,Snæbbus,Arne Heie , Reidar Lund er også historie.  Alle har fått sin velfortjente
hylles.  Nå må vi videre.

Helt enig. Alle disse spillerene er historie, men har de noen gang blitt kalt talentløse eller blitt slengt dritt til etter at de har lagt opp? Ikke som jeg vet i hvert fall.

Ære være Eggen jr.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 29 mai 06, 16:45
Opprinnelig postet av tomroar
Jeg har hørt at Ringberg har vært i møte med ledelsen i FFK, da gjaldt det ikke som angriper men spill som midtstopper.

det er ca 2-3 uker siden.

Husk at Ringberg opprinnelig var midtstopper. 
Han ble vel omskolert til spiss før han kom til FFK.

Når det er sagt så håper jeg ikke det har noe med virkeligheten å gjøre at han skal til FFK for å spille midtstopper. Tross alt så trengs det jo litt hurtighet i bena der også.

FFK på toppen i 2006

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 29 mai 06, 17:40
Endret: 29 mai 06, 17:48

Keiko, kan ikke folk få mene hva de vil? Om de vil hylle Ringberg bør de få lov til det...
Jeg savna Ringberg ifjor når han forsvant, men iår er han ikke savna hos meg, siden vi har Toth og Tarik og West... Alle vet hvor sterk og god Toth er etter VIF kampen... Tror ikke Ringberg er god nok til å presse ut han.
Men jeg syntes at folk, skal få mene akkurat hva de vil om denne saken

Men du skal vite at jeg er enig i at Ringberg ikke er god nok nå, og at han dro til Ham Kam var dårlig gjort, men Eggen/Drillo ville nok at han skulle gå til ham kam, kanskje han ikke var en yndling lenger hos fansen? =/, men vil folk mene at han er god nok så er han det for dem...

God bedring Dagfinn Enerly

Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06

Lagt til: 29 mai 06, 22:17
Kanskje vi skal prøve Ringberg i forsvar og sette Piroja opp som spiss. Han hadde jo noen "sinnsyke" vendinger på venstre kant i 1. omgang.

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 29 mai 06, 22:56
Ja så det... hehe men nei ringberg blir nok i ham kam

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 29 mai 06, 22:57
Opprinnelig postet av SirLion

Keiko, kan ikke folk få mene hva de vil? Om de vil hylle Ringberg bør de få lov til det...
Jeg savna Ringberg ifjor når han forsvant, men iår er han ikke savna hos meg, siden vi har Toth og Tarik og West... Alle vet hvor sterk og god Toth er etter VIF kampen... Tror ikke Ringberg er god nok til å presse ut han.
Men jeg syntes at folk, skal få mene akkurat hva de vil om denne saken

Men du skal vite at jeg er enig i at Ringberg ikke er god nok nå, og at han dro til Ham Kam var dårlig gjort, men Eggen/Drillo ville nok at han skulle gå til ham kam, kanskje han ikke var en yndling lenger hos fansen? =/, men vil folk mene at han er god nok så er han det for dem...

Og nå får jeg enda større problemer med å se hvem Ringberg skal presse ut på spissplasser ihvertfall...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 29 mai 06, 22:59
Opprinnelig postet av SirLion

Og nå får jeg enda større problemer med å se hvem Ringberg skal presse ut på spissplasser ihvertfall...

Helt enig! ikke noen av spissene blir presset ut hvis de fortsetter som de gjorde mot tromsø idag, bare tarik får satt en ball i nettmaskene nå så er han igang også, håper bare dagens kamp var vendepunktet for målscoring i FFK; deilig å score 5 mål i en kamp!!!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 29 mai 06, 23:01
til culemart og sir lion: dere kan mene det dere vil, men enkelte ganger så kam ikke meniger skape enighet som i dette tilfelle...  Jeg nekter ingen å mene noe som helst jeg, men det er vel bare dere som ikke helt klarer å takle en hard keiko99 som gjerne elsker å takle høyt og spille på grensen til gult kort, men slik er jeg og slik blir jeg

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 06, 17:30
Endret: 30 mai 06, 17:31
jeg har lst til å si en ting om historie her... Ringberg skal altså fredes, men andre spillere ja da det greit... ett godt eksempel er Tore Pederesen... der glemmer dere fort at gutten er med i historien

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 30 mai 06, 17:48
jeg har lst til å si en ting om historie her... Ringberg skal altså fredes, men andre spillere ja da det greit... ett godt eksempel er Tore Pederesen... der glemmer dere fort at gutten er med i historien

Tore P., store P., ta oss hjem..... Til et visst sted, nemlig TL.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 30 mai 06, 18:03

Hvem faen har glemt Tore P. !?!? Ikke jeg ihvertfall...

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 06, 18:15
Tore P er heller ikke glemt hos meg

Culemart

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mai 06, 18:20
Har ikke sagt at Ringberg skal fredes men folk bør ikke slenge dritt til han! Og Tore Pedersen var etter min mening ikke like viktig for FFK som det Ringberg var men god var`n! Tror heller ikke at det er så mange som har glemt han men som jeg sa, han var neppe like viktig som Ringberg.

Ære være Eggen jr.

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914