Ringberg igjen
og keiko, siden du bare slenger dritt og gjentar det samme hele tiden, kan du ikke bare holde deg unna debatten?? tror alle har fått med seg din mening nå..
og som du selv sier i ditt neste innlegg så var målet ditt offiside og ble korrekt annulert, djpete scorer i det påflølgende angrep
0-1!
---------------------------
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av Culemart
Er ganske stor forskjell på det djpete og du sier her da keiko.. djpete kommer faktisk med en begrunnelse, det her jeg til gode å se fra deg..du jeg kommer med mine agrumenter og jeg slenger ikke mere dritt en det du føler. jeg har rett til å svare når innlegg blir retta mot meg.. Gult kort for filming av mål
og keiko, siden du bare slenger dritt og gjentar det samme hele tiden, kan du ikke bare holde deg unna debatten?? tror alle har fått med seg din mening nå..
og som du selv sier i ditt neste innlegg så var målet ditt offiside og ble korrekt annulert, djpete scorer i det påflølgende angrep
0-1!
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
djpete sier: Keiko nå må du slutte med pisspreiket ditt om Ringberg, vis litt mer vett. Aksepterer fullt ut at du ikke vil ha Ringberg tilbake, men vis litt mer forståelse og ydmykhet når du omtaler FFK sin desidert viktigste spiller de siste 20 åra. Det har du mye å vinne på.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Keiko99 svarer: Piss prat.. du er i ferd med å bevege deg ut i ett område du snart ikke har mere erfaring.. se selv hva du sier om Ramberg.. djpete sier følgene om ramberg: Fortjener Ramberg plassen?
Alvorlig talt. Er det et svakhetstegn for Vår midtbane at Hansi starter hver kamp? For all del, han gjør seg vel ikke bort, men han har vel til gode å vise noe mer enn et middels nivå? Både Simen, Bjørkøy, Kvisvik, Tarik og West har en eller annen slags spisskompetanse, etter min mening er ikke Ramberg annet enn en middels 1. divisjonsspiller? Gjør sjelden store feil, men samtidig varter han sjelden opp med de store prestasjonene. Sammenliknet med f.eks Risholt, som til tider presterte landslagsnivå, men også lavmål. Hvem av spillerne ville DU foretrukket? En gjenomsnittlig ok spiller, eller en spiller som veksler mellom artist og Dumbo uten magiske flygerevner?
Etter min mening er det et svakhetstegn at Hansi platser fast på vår midtbane...
Da snakker vi kansje om at her er det noe som jeg ikke forstår.. Du forsvarer ringberg helt opp som han skulle være Wayne Rooney eller noe, mens ramberg som beviser at han er for god for FFK, men siden Ramberg er en ekte fredrikstad gutt så blir gutter i klubben han tilhører....
blir jeg hatet av dette hat meg..
Jeg stiller et spørsmål ved om det er et svakhetstegn at en spiller starter, eller ikke. Ønsket en debatt for å høre andre sine synspunkter. Det er ganske stor forskjell på det, og å stort sett slakte en spiller som har vært vår desiderte målkonge i alle sesonger frem til Drillo kom. Virker som om Ringberg har gjort deg noe vondt, og det har han vel ikke?
Du forsvarer ringberg helt opp som han skulle være Wayne Rooney eller noeDette er feil Keiko. Ja Ringberg vil for alltid ha en plass i mitt FFK hjerte, men er ellers ganske lei av diskusjonen rundt han. Men en diskusjon rundt savnet av en målgjører er jeg med på, uten at jeg noengang har ropt på en retur fra Hamar.
Ramberg har i kampene etter mitt innlegg vært blant banens beste, kanskje han leste innlegget og det gikk en faen i han.:-) Det gleder meg veldig at Ramberg har hevet seg og fremstått som meget god, og jeg har ikke noe problem med å se at mine argumenter mot, og betegnelser av Ramberg, har vist seg feil i det siste.
PS. AT du leder 1-0 i en diskusjon må i såfall være verd å feire, kanskje med 3 poeng på mandag
Rød.... hvit... og patriot!
Så skal jeg lære deg en ting.. Når en spiller som ringberg ikke er god nok for FFK som jeg og drillo er helt enig i så var det beste å bli kvitt han for det vi fikk av kr en å la han gå gratis... Så om det er drillo sin feil eller eggen.. ja det ser ut til i nyheter at eggen ville ha bort Ringberg like mye som drillo, men for meg spiller det liten rolle hvem som sitter med ansvaret for at Ringberg gikk.. Dette var det beste For laget FFK uansett.. Ringberg er ingen giftig spiss noe mere.. han var, men jeg å var en dyktig venstre ving spiller. Har jeg noe i mot ringberg: Ja så lenge han gikk til en konkurerende klubb har jeg det, men ikke for at jeg tror han løfter klubben, men jeg hadde heller sett han i en klubb i en klubb i sverige.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
FFK og Leeds United
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av SirLion
Ringberg var ikke på benken idag en gang... og står ikke noe sted at han er skadet, så han er nok fryst ut tenker jeg... eller blir sett på for dårlig... han får ingen lett jobb med å komme inn heller, for i 3 - 0 seieren til hamkam scoret kienast to mål og haraldsen ett
På Teveee sa de at Ringberg var skadet. Men det er ikke sååå ofte at TV-journalistene vet hva de snakker om, da. :))))
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av SirLion
Ringberg var ikke på benken idag en gang... og står ikke noe sted at han er skadet, så han er nok fryst ut tenker jeg... eller blir sett på for dårlig... han får ingen lett jobb med å komme inn heller, for i 3 - 0 seieren til hamkam scoret kienast to mål og haraldsen ett
På Teveee sa de at Ringberg var skadet. Men det er ikke sååå ofte at TV-journalistene vet hva de snakker om, da. :))))
Uansett om han er skadet eller ikke, så tar han ikke plassen fra noen av de som spillte dagens kamp mot Rosenborg.
Ringberg var ikke god nok for FFK da han dro og er heller ikke god nok for Ham-Kam pr. dags dato.
Og til dere som gjerne vil ha ham tilbake i FFK: hvem skal ha ta plassen fra i dagens FFK lag?
Ringberg hadde en flott opptur i FFK, som både var god for FFK og ham selv, men hans tilhengere må snart forstå at den epoken er slutt nå og høyst sannsynlig er den også det for Ringberg, som tippeligaspiller i Norge.
FFK på toppen i 2006
Ringber blir i Hamar for faen!!!
han blir rettert på det var dekkene til bilen, men han blir der.....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Snæbb1: Jeg støtter deg.. så skal vi se da om noen kan svare
hvordan ville dere som mener at ringberg bør komme..sette opp deres lag med ringberg
det er ca 2-3 uker siden.
Opprinnelig postet av tomroar
Jeg har hørt at Ringberg har vært i møte med ledelsen i FFK, da gjaldt det ikke som angriper men spill som midtstopper.
det er ca 2-3 uker siden.
Hjelpes meg...
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
sett opp laget med ringberg så jeg for se her
enerly var jo høyre forsvarer unner eggen så det forundrer meg ikke ett spytt.....
sett opp laget med ringberg så jeg for se her
1. Shabaan
2. Czwartek
3. Bertelsen
4. Bora
5. Raio
6. Bjørkøy
7. Tarik
8. Brenne
11. Kvisvik
9. West
10. Ringberg
eller:
1. Shabaan
2. Czwartek
3. Bertelsen
4. Ringberg
5. Raio
6. Bjørkøy
7. Tarik
8. Brenne
11. Kvisvik
9. West
10. Toth
Som du ser her så har Ringberg tidligere spilt forsvar http://www.gais.se/Fotboll/gais.nsf/0/AB117861FC45F360C1256F16003A63BA?OpenDocument
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av oleberg
1. Shabaan
2. Czwartek
3. Bertelsen
4. Ringberg
5. Raio
6. Bjørkøy
7. Tarik
8. Brenne
11. Kvisvik
9. West
10. Toth
Som du ser her så har Ringberg tidligere spilt forsvar http://www.gais.se/Fotboll/gais.nsf/0/AB117861FC45F360C1256F16003A63BA?OpenDocument
Syns ikke den lagoppstillingen der passer helt assa.. Noe som ikke helt stemmer..
Gud hvor stygt bilde av Ringberg
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av wergis
1. Shabaan
2. Czwartek
3. Bertelsen
4. Ringberg
5. Raio
6. Bjørkøy
7. Tarik
8. Brenne
11. Kvisvik
9. West
10. Toth
Syns ikke den lagoppstillingen der passer helt assa.. Noe som ikke helt stemmer..
Enig i både 1 og 2 kommentaren din. Men Ringberg har spilt midtstopper tidligere.
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av wergis
1. Shabaan
2. Czwartek
3. Bertelsen
4. Ringberg
5. Raio
6. Bjørkøy
7. Tarik
8. Brenne
11. Kvisvik
9. West
10. Toth
Enig i både 1 og 2 kommentaren din. Men Ringberg har spilt midtstopper tidligere.
Han skal vel komme som reservekeeper.
Hvorfor i all verden mener du at Ringberg er tallentløs?? Kællen har scoret 76 mål på 102 kamper for FFK! Kaller du det tallentløst? I så fall ber jeg om at du viser til en spiller med bedre statistikk!!
Skjønner ikke poenget med å kritisere Ringberg om du ikke har noe konstruktivt å komme med.. Blir bare dumt å kalle folk tallentløse uten og kunne si hvorfor!
Ære være Eggen jr.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914