Ringberg igjen
---------------------------
På tribunen bestemmer vi!!
En bedre spiss en West og Toth? Trur ikkke det. Både West og Toth er bedre enn Ringberg etter mitt syn. West kommer til å score 7-10 mål i år og kommer til å skaffe oss en del straffer. Toth kommer til å ende på samme målscore - i tillegg til 10+ assists. I tillegg har vi Hoås og og Wiig. Jeg ser ikke at Ringberg vil styrke oss nå - når vi ikke kjører rendyrket "Drillo"-fotball (dæven, der fikk jeg blandet inn Drillo her óg - nå kommer denne tråden til å ta helt grønnj___elig av. )
Ringber skal omskoleres til midstopper? Trur ABSOLUTT IKKE det: Ringberg vil i så fall bli eliteseriens tregeste midtstopper...
En ressurs etter endt karriere? Kanskje det... Men som hva da? Ballgutt-administrator? Dersom vi skal ansette enhver spiller som har vært innom oss fordi han har gjort det bra en sesong eller to - da blir det trangt i FFK-korridorene etterhvert...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Tror faktisk heller ikke Ringberg styrker laget med sine ferdigheter nå, han er jo blitt et år eldre også. Ei heller tror jeg Eggen ønsker å satse på han, igjen. Det var meget mulig Drillo som "jaget" han vekk fra FFK, men Eggen har vel også senere uttalt at han og Drillo var enige...
Jeg tviler i hvert fall på at Ringberg kommer tilbake, jeg tviler på at han kan tilføre laget noe, må i tilfelle være positivitet i spillergruppa. Eller, samspillet med West var jo til tider veldig bra. Men om han likevel skulle komme tilbake, så forsvinner det helt sikkert en spiss eller to ut fra FFK til sommeren. Vi kan ikke ha sååå mange spisser i stallen heller.
Med tanke på costaricaneren og ryktene om Ringberg, så skulle man jo nesten tro at det var West som var på vei ut. Om ikke at han er for dårlig, så kanskje fordi FFK har fått et bud på han? Ikke det at Ringberg er noe blåkopi av West men...
Sånn, da har vel jeg sett ut rykter om at West er på vei bort også, he he.
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Skjønner ikke du at dette er den nye veien til 1 div ? hva slags argumenter trenger du ?Opprinnelig postet av keiko99
Jeg tror like godt vi kan kjøpe lag som rykker ned jeg.. selg raio osv.. C.petersen, blixt, hornseth og ringberg
vellkommen til 1 div FFK
Du argumenterer som vanlig veldig bra keiko..........
still meg spørsmål da vel... så skal jeg da besvare dem
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av SirLion
Noen stiller seg positive til det her, mens andre stiller seg negative... Hvordan kan Ringberg forsterke stallen vår? Greit, jeg ble forbanna da han forsvant ifjor jeg også... Men jeg tror ikke på dette tullet her.. Ringberg spiller i Ham Kam, han er ikke god nok for startelleveren til Kamma, og har scort to eller ett mål... Han gjorde stor suksess her i 2 divisjon, 1 divisjon og det første året i Tippeligaen... Men er historie hos meg ihvertfall
Ikke i start elleveren???? Han har vel spilt alle kampene fra start i sterk konkurranse med Kianast, Espen Olsen og en annen utlending.........
Høstsesongen vi utrolig nok reddet plassen scoret han 8 mål. Men det viktigeste av alt Ringberg er ikke en spiller som gjemmer seg hvis han mislykkes. Han vil heller prøve å rette opp feilen så fort som mulig......
Opprinnelig postet av SirLion
Noen stiller seg positive til det her, mens andre stiller seg negative... Hvordan kan Ringberg forsterke stallen vår? Greit, jeg ble forbanna da han forsvant ifjor jeg også... Men jeg tror ikke på dette tullet her.. Ringberg spiller i Ham Kam, han er ikke god nok for startelleveren til Kamma, og har scort to eller ett mål... Han gjorde stor suksess her i 2 divisjon, 1 divisjon og det første året i Tippeligaen... Men er historie hos meg ihvertfall
Ikke i start elleveren???? Han har vel spilt alle kampene fra start i sterk konkurranse med Kianast, Espen Olsen og en annen utlending.........Høstsesongen vi utrolig nok reddet plassen scoret han 8 mål. Men det viktigeste av alt Ringberg er ikke en spiller som gjemmer seg hvis han mislykkes. Han vil heller prøve å rette opp feilen så fort som mulig......
Det er sant ja.. hehe min statestikk som var feil...
God bedring Dagfinn Enerly
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 26 mai 06, 20:28
Endret: 26 mai 06, 20:29
Ikke i start elleveren???? Han har vel spilt alle kampene fra start i sterk konkurranse med Kianast, Espen Olsen og en annen utlending.........
Du har nesten rett. Ringberg har spilt de alle unntatt en kamp fra start. Han har to mål og null assist, men har ofte hatt lagets dårligste eller nest dårligste karakter på VGs spillerbørs.
Ham-Kam - Viking (fra start, byttet ut mot Kienast i 58. minutt)
Sandefjord - Ham-Kam (benken, byttet inn etter 53 min) Mål
Ham-Kam - Fredrikstad (fra start, spilte hele kampen)
Tromsø - Ham-Kam (fra start, byttet ut etter 77 min)
Ham-Kam - Lillestrøm (fra start, hele kampen)
Odd Grenland - Ham-Kam (fra start, hele kampen)
Ham-Kam - Start (fra start, hele kampen) Mål
Lyn - Ham-Kam (fra start, hele kampen)
Ham-Kam - Vålerenga (fra start, hele kampen)
Slik er ståa i FFK:
Mihaily Toth har 1 mål og 3 assists.
Bjørkøy har 3 mål og 0 assists.
Brenne har 1 mål og 1 assist.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Opprinnelig postet av Abby
Hadde det vært opp til meg så hadde han aldri blitt solgt. Men jeg forstår godt at han ikke kommer tilbake. Det hadde ikke jeg gjort heller om jeg hadde vært han....da er jeg meget glad for at du ikke kunne forhindre det... Du vet at fotball værden er brutal..
La han være historie for FFK og la oss benytte energien om å se framover.
Da er det etter min mening viktigere å diskutere / krangle/ bli enige om hvilke forsterkninger og grep som kan bringe FFK videre.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Har faktisk hørt litt rykter om det selv og det stammer ikke fra FB. Men har valgt å ikke skrive om det herinne. Tviler på om Ham Kam selger. Men vi kunne fått en leder, en spiss bedre enn dem vi har, og en som faktisk kan omskoleres til midtstopper neste år. Han er også en ressurs FFK kan ha brukt for etter endt karriere.............. Ringberg er også god til å gjøre andre gode.....
Her har du et godt poeng. Har stusset over hvordan han skulle kunne forsterke laget pr i dag. Jeg mener de aller fleste offensive spillerene til FFK er bedre enn Ringberg.
Han spilte midtstopper i Sverige før han kom hit. Han kan omskoleres til å bli den forsvarssjefen FFK trenger. Mulig du har et poeng her!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Har faktisk hørt litt rykter om det selv og det stammer ikke fra FB. Men har valgt å ikke skrive om det herinne. Tviler på om Ham Kam selger. Men vi kunne fått en leder, en spiss bedre enn dem vi har, og en som faktisk kan omskoleres til midtstopper neste år. Han er også en ressurs FFK kan ha brukt for etter endt karriere.............. Ringberg er også god til å gjøre andre gode.....
Her har du et godt poeng. Har stusset over hvordan han skulle kunne forsterke laget pr i dag. Jeg mener de aller fleste offensive spillerene til FFK er bedre enn Ringberg.
Han spilte midtstopper i Sverige før han kom hit. Han kan omskoleres til å bli den forsvarssjefen FFK trenger. Mulig du har et poeng her!
Han spillte midtstopper i Sverige, ja. Men han ble siden omskloert til, og spillte spiss i to sesonger før han ankom FFK. Keiko nå må du slutte med pisspreiket ditt om Ringberg, vis litt mer vett. Aksepterer fullt ut at du ikke vil ha Ringberg tilbake, men vis litt mer forståelse og ydmykhet når du omtaler FFK sin desidert viktigste spiller de siste 20 åra. Det har du mye å vinne på.
Rød.... hvit... og patriot!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Keiko99 svarer: Piss prat.. du er i ferd med å bevege deg ut i ett område du snart ikke har mere erfaring.. se selv hva du sier om Ramberg.. djpete sier følgene om ramberg: Fortjener Ramberg plassen?
Alvorlig talt. Er det et svakhetstegn for Vår midtbane at Hansi starter hver kamp? For all del, han gjør seg vel ikke bort, men han har vel til gode å vise noe mer enn et middels nivå? Både Simen, Bjørkøy, Kvisvik, Tarik og West har en eller annen slags spisskompetanse, etter min mening er ikke Ramberg annet enn en middels 1. divisjonsspiller? Gjør sjelden store feil, men samtidig varter han sjelden opp med de store prestasjonene. Sammenliknet med f.eks Risholt, som til tider presterte landslagsnivå, men også lavmål. Hvem av spillerne ville DU foretrukket? En gjenomsnittlig ok spiller, eller en spiller som veksler mellom artist og Dumbo uten magiske flygerevner?
Etter min mening er det et svakhetstegn at Hansi platser fast på vår midtbane...
Da snakker vi kansje om at her er det noe som jeg ikke forstår.. Du forsvarer ringberg helt opp som han skulle være Wayne Rooney eller noe, mens ramberg som beviser at han er for god for FFK, men siden Ramberg er en ekte fredrikstad gutt så blir gutter i klubben han tilhører....
blir jeg hatet av dette hat meg..
For å trekke tråden litt inn igjen. Jeg kan ikke se for meg Ringberg som midtstopper. Vi trenger en med god fart der, det er definitivt ikke Ringberg. Var leit når han dro, men når han først gjorde det, så får vi klare å leve uten, men fortsatt huske han for alle de utrolige gode minnene han har gitt oss.
Opprinnelig postet av FFK1903
He he he. Keiko - djpete 1-0, blir en spennende andreomgang dette.var litt offside når jeg skåra, men mål er mål.... 2 omgang kommer snart
For å trekke tråden litt inn igjen. Jeg kan ikke se for meg Ringberg som midtstopper. Vi trenger en med god fart der, det er definitivt ikke Ringberg. Var leit når han dro, men når han først gjorde det, så får vi klare å leve uten, men fortsatt huske han for alle de utrolige gode minnene han har gitt oss.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914