Husk meg
Brukernavn
Passord

Lar meg ikke kjøpe av Høili og Forsberg.....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 25 mai 06, 09:37
Endret: 25 mai 06, 09:53
FFK supporteren Forsberg, som aldri er på stadion og som var den eneste som tjente penger på gamle stadion skal sammen med en av norges rikeste menn bruke 50000 kr pr år for å finne og støtte talenter. Dette får de forsider og stor omtale for. Hvorfor det?  Trenger dem goodwill for å ha dreti på draget og sviktet klubben, eller hva er det?  FFK har ihverfall småsponsorer som støtter opp atskillig mer en disse to i disse tider, som ikke trenger, eller vil ha PR hver gang dem støtter klubben av ideoligiske grunner.
                                          Dessuten passer dem på å komme med ett lite stikk, i forhold til at for få spillere har fått sjansen de siste årene. Alle vet at Eggen har fått kritikk for det. Etter min mening er ikke dette Eggen sin feil, men dem som styrte klubben før han kom. Vi har ikke hatt noen som er gode nok før nå. Tarek har kommet, Staw er på vei, itillegg er våre to eminente midtbanespillere fra Fredrikstad.
                         Når man i tillegg vet at disse selvutnevnte supersupportere ikke har så gode forhold til Hansen og Eggen, må jeg si jeg lurer litt på agendaen deres i denne saken. Nei, spytt 5 mill inn i spillekjøppoolen og jeg skal revurdere respekten jeg har for dere og til Eggen og Hansen og resten av fotballstyret. Takk for at dere ikke lot dere kjøpe av penger.......

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 25 mai 06, 09:58
syntes dette er positivt, det kan være 1. skritt på veien til at de to nevnte herrer begynner å gå på kamp igjen.
Spesiellt om Høili vil starte med dette igjen så kan vi håpe han en gang i fremtiden ønsker  like stor deltagelse som sist.

Håper ledelsen i FFK prøver å få Høili til å overta en av de nye vip boksene.

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 25 mai 06, 11:14
Høili er velkommen. Han er FFKer. 
Forsberg derimot tenker kun profitt og egen lommebok. ( se hva han gjorde med stadion ) Han har nå "hjertet sitt i Moss". Om han klarer å suge MFK for penger knyttet til " investeringer der" gjenstår å se. Slipp aldri den mannen inn i FFK systemet igjen.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 25 mai 06, 11:57
Om det erHøili  som har svikta klubben / drite på draget eller motsatt kan vel diskuteres.
Uansett hvilke svar vi kommer fram, mener jeg fortsatt at mye at det profesonelle i FFK forsvant paralellt med Høili.
( Kanskje pga at man ikke på noen måte har klart å erstatte hans "pengesekk")

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 25 mai 06, 12:59
Endret: 25 mai 06, 13:01
For det første, FFK ledelsen, sportslige ansvarlige etc har gjordt en del feil både i år og dem siste årene, men også en del riktig.Vi må ikke glemme at vi ble en toppklubb på veldig kort tid. Uansett det må aldri bli sånn at Kapatalister, som Høili i dette tilfelle skal bestemme hvor nye Fredrikstad Stadion skal ligge. Hva blir det neste! Bestemme spillekjøp, spillesalg, sparke og ansette trenere? Nei, FFK ledelsen kan gå med hevet hue i Høili saken. Dog, skulle jeg ønske at stridøksen ble begravd og at FFK samarbeid med Høili kan bli som det engang var. Det tror jeg begge parter vil tjene på.......  
                        Forsberg gidder jeg egentlig ikke nevne, utenom at han gjør ingenting utenom det med øye å tjene penger eller skaffe seg goodwill i byen for en veldig billig penge........

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 25 mai 06, 14:28

Er faktisk enig med deg i det meste Bedreviteren, bortsett fra det faktum at det dessverre er blitt slik i toppidretten i Norge ( som ellers i verden) at det er makta som rår.
Er faktisk så nostalgisk at jeg hadde ønsket at klubber som FFK ikke var avhengig av pengesekker ala Onkel Skrue, men dessverre den tida kommer ikke tilbake.

Når det gjelder hvem og hva som bestemte hvor FFKs nye stadion skal ligge, kan det nok også være uenigheter. Den ballen er død, og vi må se framover.

Derfor håper jeg som deg at Høili og FFK ledelsen setter seg ned og kan løse evtuelle gamle motsetninger og sammen gjøre det de kan for å føre FFK videre mot toppen.

Når det gjelder Forsberg, enig!

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 26 mai 06, 11:36
Enig i at pengesterke støttespillere er viktige i dagens fotball. Men det forutsetter at disse ikke på noen som helst måte legger seg opp i det sportslige, eller driften på annen måte.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 26 mai 06, 14:17
De er hjertlig velkommen, og frem med noen kroner så vi får spillere som vi trenger...
Må vel være en i systemet som greier og jatte med de så de får en følelse av og bestemme litt vel...
Er ikke veldig rart om høili ville bestemme litt når han spøtta i så mye penger som han gjorde...derfor jatte litt og klappe litt på skulderen og skryte litt...værre er det kansje ikke...

Media skapte kansje litt mer drit enn det egentlig var også...
Jeg må si at det var den største tabba de har gjort jeg altså...For og holde seg i tippeligaen så må vi ha penger...sånn er det bare...

Heia FFK

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 26 mai 06, 14:47
Men får å få kvalitet så må det hostes opp mye mer enn det Høili har bidratt med til dags dato. Hjelper ikke å få 5 mill. til en spiss, når vi minst trenger det dobbelte for å få en man er sikker på dytter inn mål. Og når de pengene er brukt opp så har vi ikke noe igjen til å styrke andre lagdeler. Så nei, vi må nok fortsatt lete på hyllene nedover vi, uansett om Høili er med eller ei.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 26 mai 06, 15:26
Det er jeg enig i...men det hadde hjulpet med en 5-6 og kansje 10 mill innimellom...

Heia FFK

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 26 mai 06, 15:39
Opprinnelig postet av Lex
Det er jeg enig i...men det hadde hjulpet med en 5-6 og kansje 10 mill innimellom...

Hadde det bare vært så lett du. Da hadde vi nok ligget lenger opp på tabellen.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 26 mai 06, 19:11

Bård Eker ftw!!!   hehe

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914