Lar meg ikke kjøpe av Høili og Forsberg.....
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 25 mai 06, 09:37
Endret: 25 mai 06, 09:53
Dessuten passer dem på å komme med ett lite stikk, i forhold til at for få spillere har fått sjansen de siste årene. Alle vet at Eggen har fått kritikk for det. Etter min mening er ikke dette Eggen sin feil, men dem som styrte klubben før han kom. Vi har ikke hatt noen som er gode nok før nå. Tarek har kommet, Staw er på vei, itillegg er våre to eminente midtbanespillere fra Fredrikstad.
Når man i tillegg vet at disse selvutnevnte supersupportere ikke har så gode forhold til Hansen og Eggen, må jeg si jeg lurer litt på agendaen deres i denne saken. Nei, spytt 5 mill inn i spillekjøppoolen og jeg skal revurdere respekten jeg har for dere og til Eggen og Hansen og resten av fotballstyret. Takk for at dere ikke lot dere kjøpe av penger.......
Spesiellt om Høili vil starte med dette igjen så kan vi håpe han en gang i fremtiden ønsker like stor deltagelse som sist.
Håper ledelsen i FFK prøver å få Høili til å overta en av de nye vip boksene.
Forsberg derimot tenker kun profitt og egen lommebok. ( se hva han gjorde med stadion ) Han har nå "hjertet sitt i Moss". Om han klarer å suge MFK for penger knyttet til " investeringer der" gjenstår å se. Slipp aldri den mannen inn i FFK systemet igjen.
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Uansett hvilke svar vi kommer fram, mener jeg fortsatt at mye at det profesonelle i FFK forsvant paralellt med Høili.
( Kanskje pga at man ikke på noen måte har klart å erstatte hans "pengesekk")
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 25 mai 06, 12:59
Endret: 25 mai 06, 13:01
Forsberg gidder jeg egentlig ikke nevne, utenom at han gjør ingenting utenom det med øye å tjene penger eller skaffe seg goodwill i byen for en veldig billig penge........
Er faktisk enig med deg i det meste Bedreviteren, bortsett fra det faktum at det dessverre er blitt slik i toppidretten i Norge ( som ellers i verden) at det er makta som rår.
Er faktisk så nostalgisk at jeg hadde ønsket at klubber som FFK ikke var avhengig av pengesekker ala Onkel Skrue, men dessverre den tida kommer ikke tilbake.
Når det gjelder hvem og hva som bestemte hvor FFKs nye stadion skal ligge, kan det nok også være uenigheter. Den ballen er død, og vi må se framover.
Derfor håper jeg som deg at Høili og FFK ledelsen setter seg ned og kan løse evtuelle gamle motsetninger og sammen gjøre det de kan for å føre FFK videre mot toppen.
Når det gjelder Forsberg, enig!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Må vel være en i systemet som greier og jatte med de så de får en følelse av og bestemme litt vel...
Er ikke veldig rart om høili ville bestemme litt når han spøtta i så mye penger som han gjorde...derfor jatte litt og klappe litt på skulderen og skryte litt...værre er det kansje ikke...
Media skapte kansje litt mer drit enn det egentlig var også...
Jeg må si at det var den største tabba de har gjort jeg altså...For og holde seg i tippeligaen så må vi ha penger...sånn er det bare...
Heia FFK
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Det er jeg enig i...men det hadde hjulpet med en 5-6 og kansje 10 mill innimellom...
Hadde det bare vært så lett du. Da hadde vi nok ligget lenger opp på tabellen.
Bård Eker ftw!!! hehe
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914