Kong Drillo
Opprinnelig postet av Abby
Keiko, nå er du litt på tynn is her. Det var faktisk ikke Eggen som solgte Ringberg. Det er det noe Drillo har sagt. Så selvfølgelig tror du på det. Siden det er O`store Drillo som har sagt det. Etter hva jeg har hørt så sier Eggen og Ringberg noe annet. Det er ikke bra at Ringberg er borte. Han var en gledesspreder i gruppa. En hjertevarm person ovenfor supporterne. Sliter fortsatt med å se han i grønn drakt. Blir sinna jeg da. Men den diskusjonen skal vi ikke dra opp igjen. En sjef og trener er en som skal motivere og gi deg lyst til å prestere. Komme med kritikk der det ikke funker og gi ros der det er bra. Det gjorde ikke Drillo. Der var det mest "detta kan JEG, så hør etter og gjør som JEG sier". Så jeg forstår godt at gutta ikke hadde motivasjon under Drillo. Kanskje derfor han ikke funker som KLUBB-trener. Landslaget er noe annet. Der kan han velge og vrake i spillere som passer hans kjedelige måk og mæl fotball. FFK spiller publikumsfotball. Og det er jeg glad for å se. Jeg har ikke vært spiller under Drillo, så jeg skal ikke snakke om at sånn og slik var det, og det er fakta, for det vet jeg ikke. Men det er i allefall slik det har fremstått for meg. Om en drittsekk som du ikke liker særlig godt hadde bedt deg hoppe fra Fredrikstadbrua, så hadde du ikke gjort det, fordi du vet at det er idiotisk. Noen ganger vet man best selv. Det er å sette det litt på spissen, men det er vel kanskje sånn det har føltes for spillerne under Drillo. Ikke vet jeg.
Faktisk så er du ute på like tynn is her, om du allerede ikke har satt et bein i vannet. Så du påstår at det som kommer ut av kjeften på eggen og ringberg mer korrekt en drillo? Det du kommer med er jo akkurat like "lite troverdig" som det du påstår at drillo er. Altså, du klarer faktisk å prestere å konkluderer med at det ikke var eggen som solgte ringberg utifra det han sier?!
Når spillerne ikke har motivasjon så er det faktisk de som har et holdningsproblem ovenfor klubben. De er godt betalte spillere og bør yte maks uansett, alt annet er UAKSEPTEBELT! Det er faktisk de som bør hudflettes her, makan til syting! Drillo skulle gjerne spillt arsenal fotball om det var mulig(for han filosofi går ut med stor gjennombrudshissighet i midten), men kanskje han faktisk har skjønnt at ffk ikke er gode nok til å føre kamper på bortebane? Og dermed er mer taktisk klok trener enn eggen, statestikken om poeng fra bortebane mellom de to trenerene taler for seg selv i øyblikket!!
---------------------------
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av A9$h
Keiko, nå er du litt på tynn is her. Det var faktisk ikke Eggen som solgte Ringberg. Det er det noe Drillo har sagt. Så selvfølgelig tror du på det. Siden det er O`store Drillo som har sagt det. Etter hva jeg har hørt så sier Eggen og Ringberg noe annet. Det er ikke bra at Ringberg er borte. Han var en gledesspreder i gruppa. En hjertevarm person ovenfor supporterne. Sliter fortsatt med å se han i grønn drakt. Blir sinna jeg da. Men den diskusjonen skal vi ikke dra opp igjen. En sjef og trener er en som skal motivere og gi deg lyst til å prestere. Komme med kritikk der det ikke funker og gi ros der det er bra. Det gjorde ikke Drillo. Der var det mest "detta kan JEG, så hør etter og gjør som JEG sier". Så jeg forstår godt at gutta ikke hadde motivasjon under Drillo. Kanskje derfor han ikke funker som KLUBB-trener. Landslaget er noe annet. Der kan han velge og vrake i spillere som passer hans kjedelige måk og mæl fotball. FFK spiller publikumsfotball. Og det er jeg glad for å se. Jeg har ikke vært spiller under Drillo, så jeg skal ikke snakke om at sånn og slik var det, og det er fakta, for det vet jeg ikke. Men det er i allefall slik det har fremstått for meg. Om en drittsekk som du ikke liker særlig godt hadde bedt deg hoppe fra Fredrikstadbrua, så hadde du ikke gjort det, fordi du vet at det er idiotisk. Noen ganger vet man best selv. Det er å sette det litt på spissen, men det er vel kanskje sånn det har føltes for spillerne under Drillo. Ikke vet jeg.
Faktisk så er du ute på like tynn is her, om du allerede ikke har satt et bein i vannet. Så du påstår at det som kommer ut av kjeften på eggen og ringberg mer korrekt en drillo? Det du kommer med er jo akkurat like "lite troverdig" som det du påstår at drillo er. Altså, du klarer faktisk å prestere å konkluderer med at det ikke var eggen som solgte ringberg utifra det han sier?!
Når spillerne ikke har motivasjon så er det faktisk de som har et holdningsproblem ovenfor klubben. De er godt betalte spillere og bør yte maks uansett, alt annet er UAKSEPTEBELT! Det er faktisk de som bør hudflettes her, makan til syting! Drillo skulle gjerne spillt arsenal fotball om det var mulig(for han filosofi går ut med stor gjennombrudshissighet i midten), men kanskje han faktisk har skjønnt at ffk ikke er gode nok til å føre kamper på bortebane? Og dermed er mer taktisk klok trener enn eggen, statestikken om poeng fra bortebane mellom de to trenerene taler for seg selv i øyblikket!!
Var ikke mye å rope hurra for på bortebane i fjor heller,og de poenga som vi tok synes jeg var i det heldige hjørne, mildt sagt. Skal ikke komme her å si at det var bra taktikk fra Drillo.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av A9$h
Var ikke mye å rope hurra for på bortebane i fjor heller,og de poenga som vi tok synes jeg var i det heldige hjørne, mildt sagt. Skal ikke komme her å si at det var bra taktikk fra Drillo.
Som jeg sa før jeg skrev innlegget at jeg kom til å få motinnlegg med refs på... For å svare på spørsmålet ditt Rune, nei det var ikke for å ta opp Drillo diskusjonen igjen,jeg vet det var gammelt nytt, men jeg nevnte det bare....
På det andre spørsmålet ditt: Ja jeg var på hver eneste hjemmekamp, jeg satt på pressetribunen ifjor og skrev(elendige greier), var til og med på kamper borte på Ullevaal og på åråsen.... så jeg fulgte FFK ifjor..
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
muligens du har sagt det før, men da fikk jeg ikke med meg det...
En annen ting. Tror du Eggen ville gjort det mye bedre en drillo ?
Du vet at eggen ville at drillo skulle være treneren så eggen kunne skrive bok osv ?
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
Til Sir Lion. Kan du trekke frem hvorfor drillo ikke passer som trener i klubb ?
muligens du har sagt det før, men da fikk jeg ikke med meg det...
En annen ting. Tror du Eggen ville gjort det mye bedre en drillo ?
Du vet at eggen ville at drillo skulle være treneren så eggen kunne skrive bok osv ?
Jeg vet at Eggen ville at drillo skulle trene FFK fordi han skulle skrive bok sammen med N A Eggen...
Jeg mener at Drillo passer bedre til landslag, for da kan han plukke av de bedre spillerne Norge har, og kan kjøre 4 - 5 - 1 der...
Ja jeg VET det Drillo kjørte 4 - 4 - 2 også ifjor... men han kjørte også 4 - 5 - 1, men keiko, hør her, du liker IKKE Ringberg, det har jeg tålert, nå begynner jeg å bli litt irritert her, så jeg syntes også at bør tåle at jeg IKKE liker Drillo og har mine meninger om han
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Kan ikke folk gjøre seg ferdig med både drillo og ringberg?? Begge er borte, og mange sier takk for det, ihvertfall ang drillo. Om det var drillo eller eggen som sendte ringberg til hamar er det ingen andre en eggen, drillo eller ringberg som vet noe om, sånn er det bare! Nå må vi se å komme oss videre her, vi har ett lag som heter FFK som vi alle elsker, og da er det helt idiotisk å begynne å krangle innbyrdes om dritten som gikk i dass ifjor! Keiko likte drillo, la han få lov til det, 95% av dere andre likte ringberg og savner han, greit det også, jeg for min del savner Tero Koskela, men jeg går da ikke rundt å vinkler alle mine inlegg til at han er vekk, ei heller med roger risholt. Voks opp folkens, støtt dagens FFK lag, ikke fjorårets!
Den er jeg med på... legger stridsøksen ned jeg nå, og ser fremover og konsentrerer meg om dagens ffk mannskap med dagens ffk trener...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914