Kong Drillo
Jeg fremsetter herved teorien om Kong Drillo, den omvendte Kong Midas. Alt han tar i blir til Dritt....
Se på Wimbledon, Drillo blir trener og alt går på ræva.
Drillo kommer hjem, blir etter mye om og men trener for FFK, og hva skjer? Jo alt går på ræva.
Drillo slutter og går over i trenerteamet til VIF etter at de ble seriemestere. Og hva skjer??? Jo du gjetter riktig, alt går på ræva.....
Jaggu godt vi er kvitt han...
Ps. Håper han blir trener i RBK!!
---------------------------
Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.
Drillo gjorde mye bra, men det var mye elendig der også... tenker på 5 - 1 over rbk, det var bra spill og har ikke sett ffk bedre... tenker på 1 - 0 seieren på lerkendal, og det var flaks og en god steinar sørlie som sørget for det... ellers hadde vi mange tap hvor ffk spilte elendige og det var kjedelig å se på ffk... ble mange uavgjorte kamper også... men men nå er drillo ferdig i FFK, og eggen er tilbake
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Opprinnelig postet av Propellen
Advarsel; denne topic egner seg ikke for folk som liker Drillo.....
Jeg fremsetter herved teorien om Kong Drillo, den omvendte Kong Midas. Alt han tar i blir til Dritt....
Drillo kommer hjem, blir etter mye om og men trener for FFK, og hva skjer? Jo alt går på ræva.
Drillo slutter og går over i trenerteamet til VIF etter at de ble seriemestere. Og hva skjer??? Jo du gjetter riktig, alt går på ræva.....
Landslaget???
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Drillo Drillo Drillo Drillo
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av Propellen
Advarsel; denne topic egner seg ikke for folk som liker Drillo.....skal vi se 2005 sessongen og 2006 da....
Dette var drillo sine 1 kamper:
10.04. Lyn- FFK 1-1
18.04. FFK - Viking 2-1
24.04. Rosenborg - FFK 0-1
01.05. FFK - Odd 1-1
06.05. Ham-Kam - FFK 1-1
09.05. FFK - Brann 2-3
17.05. VIF - FFK 0-0
23.05. FFK - Tromsø 4-2
det skulle bli 13 poeng det på 8 kamper.. i dag har FFK 9 poeng.. ser vi drillo sine 8 første kamper så har vi 9 mål som er sluppet inn.. ser vi i dag har vi 14.. ser vi mål skåret har vi drilo sine 8 kamper 12 og eggen har 7
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Å Til keiko, det ser vel ikke ut som om han har bidratt med så ille mye bra i VIF i år da...
Å jeg synes vi har spilt mye bedre fotball i store deler av kampene i år, enn vi gjorde ifjol!
Opprinnelig postet av frekkrik
Kunne ikke vært mere enig med dere som er glad han er vekk!!!
Å Til keiko, det ser vel ikke ut som om han har bidratt med så ille mye bra i VIF i år da...
Å jeg synes vi har spilt mye bedre fotball i store deler av kampene i år, enn vi gjorde ifjol!
Hva vet du om det?Hans jobb er å analysere kamper, rekdals jobb å piske de utpå banen. Håper uansett dette var sagt med glimt i øyet
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Drillo: har en fin tid som landslagstrener, vinner blantannet mot Brasil, noe som er veldig bra og får oss til internasjonale mesterskap.
Reiser fra landslaget til Wimbledon, trener Wimbledon, og ble sparket fordi de gjorde det så dårlig.. I ettertid sier Drillo selv at dersom han hadde fått blitt så hadde han kunnet redde klubben i fre nedrykk...
Drillo tar så over Vålerenga, og klarer å redde dem fra nedrykk hvor VIF kommer på kvalikk eller over streken(husker ikke helt, men husker han gjorde en god jobb der).
Så i 2005 tar han over FFK, FFK spiller treningskamper, husker ikke hvordan dem gikk, men vi tapte da noen?
Eller husker jeg helt feil.. Serien begynner, FFK begynner poengsankinga som Keiko99 her har skrevet og står med bedre poeng enn det vi har nå... Men så er det stopp, 3 poengene kommer innimellom, og etter 4 - 1 tapet for Ålesund, da fikk jeg nok. Jeg raste på forumet her og sa ting som jeg fortsatt står for, bortsett fra det med Hoås, det trekker jeg tilbake.
FFK tapte noen kamper, klarte noen uavgjort, og derfor Drillo vil bli husket var fordi at han klarte å vinne med FFK mot Start borte, og for de få gode kampene han hadde. Må innrømme at det var herlig å slå RBK 5 - 1 og 1 - 0, 1 - 0 seieren var bare flaks og god Sørlie spill, mens 5 - 1 seieren var fullt fortjent.
Spillere forsvinner fra klubben, markus Ringberg, Roger Risholt var noen av de som forsvant, det ble ett helsikes leven her ute fordi de to forsvant, iår kan man se at Risholt spiller ganske bra for AGF, mens Ringberg har gått ned i vekt og er i Ham Kam, begge de to er historie hos FFK, Eggen og Drillo bestemmer SAMMEN at de to skal bort fra FFK.
Men snakka også med Risholt før han gikk, og fikk til svar at han mente han var feil mann å gi bort.
Før jul bestemmer Drillo seg for å trekke seg fra klubben, greit nok det, men det brevet han fikk om at han kunne brenne ett visst sted, det ble jeg forbanna på.. Greit Drillo var ikke bra trener, men man skal IKKE sende slike brev til treneren for laget man holder med, ihvertfall ikke slike!
I ettertid av Drillos avgang, så kommer det frem, Bora Zivkovic sa at gleden ved åspille fotball var borte og han vurderte å legge opp... Bertelsen var fornøyd med Drillo fordi han hadde utviklet seg videre under Drillo... Kjempebra det at bertie har utviklet seg der all honnør til drillo for det. Czwartek hadde fått sparken under Drillo, men har utviklet seg mye iår under Eggen, Risholt sa før han gikk at vi spilte for lange baller at midtbanen ikke var med, og Ringberg sa at han i etterkant ville vært her dersom Eggen var trener...
Drillo har gjort mye bra for FFK, men også mye dårlig mener jeg... De fleste aviser sa at det var ett + at drillo var borte, riktignok kan vi etter sesongen se hvor FFK ligger, hvor mye mål vi har i baksmell og hvor mye mål vi har scoret, og hvem som har vært gode i laget o.s.v... Da kan vi ta opp diskusjonen om at drillo er bedre trener enn eggen, men jeg syntes at FFK spiller mye artigere og mye fortere enn det vi gjorde ifjor...
Vet jeg kommer til å få mye refs her nå, men det er min mening, og vi har alle hver vår mening vi kan komme med
Heia FFK
Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.
Til slutt vil jeg si: Å bli hatet fra dag 1 av supportere er nok ikke enkelt for en trener....
DRILLO
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Selvfølgelig skal jeg huske Drillo for de gode kampene som vil være gode minner... men jeg liker fortsatt IKKE Drillo, lurer på hva du sier hvis FFK havner på 9 eller 8 plass, mens vi under Drillo havnet på 11 plass... en plass dårligere enn 04 sesongen hvor vi havnet på 10 plass...
Etter sesongslutt ifjor hadde Drillo:
8 seire 7 uavgjorte og 11 tap og 35 - 44 i målforksjell og 31 poeng.
Etter sesongslutt 2004 hadde Eggen:
9 seire 6 uavgjorte og 12 tap og 42 - 54 i målforskjell og 32 poeng, dermed hadde Eggen jr ett poeng mer enn drillo, og ett tap mer enn drillo, men han klarte også å redde plassen...
Ikke meninga å krangle med deg Keiko99 for jeg vet at du liker Drillo meget godt og du er en god venn, men jeg har desverre ikke sansen for Drillo som klubbtrener
Opprinnelig postet av keiko99
Ingen krangler.. jeg er heller ikke sur.. Jeg er ærlig når jeg sier at Drillo vil for meg alltid tilhøre i mitt hjerte slik som FFK og eggen... du liker Ringberg, men jeg likte han som FFK spiller ikke Kamma.. slik er det med drillo for deg mot meg, men det hadde vært fint å hatt drillo som analytikker da, men jeg tror jobben er Dagfinn sin.. Deilig da å se dagfinn på plass på kampene og når vi tar opp dagfinn er jeg sikker på at vårt ønske om at drakt NR 8 er fredet er garantert... dafinn har jo lue med tallet 8 så det nr vil foralltid være dagfinn sitt...
Det med Dagfinn er jeg faktisk enig med deg i, tror Dagfinn vil få den jobben med å analysere kampene etterhvert jeg også. Blir spennende fremover som sagt, 8 vil alltid være Enerly sitt, lurer på om jeg skal ta det på den nye drakta... Nå tar jeg kvelden og har fått ut litt ting og tang idag også
La Egil Olsen hvile i fred, la han sitte med sine video og annalysere, bare la oss slippe og høre hans kommentarer.
RIP
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av keiko99
til Sir lion: vår spillere ikke gidder å gjøre alt for laget og drillo opplevde vi at FFK begynte å tape mer og mer... Dette er kun spillerenes skyld.. så når tap rekker begynte å bli være eller ikke tok dem seg sammen og ville redde FFK.. alle vil huske det tragiske som skjedde mot start (Dagfinn sin skade), men en ting som ikke bør glemmes er at kampen ble vunnet av Drillo og laget FFK.. Det er nettopp der vi så hva som bodde i FFK og drillo.. nettopp og redde oss... FFK skulle tapt den kampen... Jeg tror om spillere hadde ønsket å gi drillo sjangs og ikke gjøre som bora F.eks. går ut i pressen og skyter drillo og i dag Eggen.. Spillere bør heller stille opp bak trenerens valg og kansje tenker at å holde munn er gull.. selv om en er kritisk til treneren.. Jeg kan ta andre ting også.. Da drillo var trener gikk ballen mye mye raskere og vi skapte mere sjangser en i dag..
Til slutt vil jeg si: Å bli hatet fra dag 1 av supportere er nok ikke enkelt for en trener....
DRILLO
Ufattelig hvor mye piss man kan si.... Mener du at det KUN var spillernes skyld at de tapte så mange kamper? Om jeg forstår deg rett da... Men når de redda plassen, da var det brått spillerne OG drillo sin fortjeneste? Å ikke Eggen?
Å det at vi skapte mye mer enn vi gjør nå, VEL det synes ikke jeg! Mye morsommere kamper hittil i år, med unntak av noen få seff..
Å tie er gull? Dummeste jeg har hørt... Hadde vi hatt ett lag med 20 nikkedukker som bare vimsa rundt å gjorde som sjefen sa, men uten noe glød eler motivasjon, da ville det gått rett på trynet! Å det er desverre ganske nærme det som skjedde.... Det var svært få som virkelig turte å ta opp debatten med grinebiteren, derfor var det minimalt med glød og innsats! Man gir ikke alt når man ikke har løsta eller trua sjøl!!
Å det med at ballen gikk raskere? Fra forsvaret å til det andre lagets keepere ja... Se bare i år, det er midtbanen vår som dominerer spillet, fordi de endelig for lov til å leke seg litt å briljere med kula!
Jeg tror fortsatt aldei Markus eller Roger hadde dratt hadde det ike vært for gammern og jeg savner dem begge!!
Da fikk jeg ut litt jeg hadde på hjertet idag å gitt Deilig!
Jeg må nesten få spørre deg. Var du på mange kamper i fjor ?? At vi tok såpass med poeng frem til ferien skal neigu ikke Drillo få æra for. Vi hadde vel fru Fortuna på vår side i mange kamper. Mange av kampene som vi spilte i fjor var dårligere enn det vi presterer nå ( ikke det at vi presterer godt nå heller, men). Skal Drillo ha æren for at laget spilte en så outstandingkamp som mot RBK ?? NEI. Denne dagen hadde laget veldig med flyt og hadde sikkert gjort det like bra med meg som lagleder. Det er bare slike kamper som kan skje innimellom ( ikke ofte ).
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914