40 interessenter for å kjøpe Stadion
I følge Nettavisen har det kommet inn såpass mange interessenter.
Men, det som er negativt er at de ikke har fått noen bud, men det er kanskje bare tids spørsmål med så mange interessenter.
- Vi har ikke bud på bordet per i dag, men har tatt kontakt med og fått henvendelser fra til sammen 40 interessenter, sier næringsmegler Geir D. Rønnestad til http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article642620.ece.
Fristen for å legge inn bud går ut neste tirsdag.
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Blir salgssummen på 30 millioner er det bare å juble! Det betyr en hyggelig sum til FFK-kassa. :)
Spørs om laget blir noe bedre av den grunn.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av denialsander
Blir salgssummen på 30 millioner er det bare å juble! Det betyr en hyggelig sum til FFK-kassa. :)
Spørs om laget blir noe bedre av den grunn.
Du har rett i at det ikke nødvendigvis er sammenheng mellom økonomiske midler og suksess, men selvsagt vil en inntekt av denne størrelsen være positivt for klubben. Å ha en solid egenkapital er aldri dumt.
Men det å handle et par nye spillere til sommeren krever penger. Penger klubben per i dag ikke har - så et salg på 30.000.000 (omtrent dobbelt så mye som budsjettert??) vil ha mye å si.
Jeg var selv rimelig grinete midtveis i 2. omgangen mot Sandefjord... Men etter å ha tenkt litt over hvordan vi faktisk har spilt i år - og de sjansene vi har kommet til - har jeg personlig avblåst krisa.
De to neste kampene får vise om jeg har rett eller om krisa er et faktum. Jeg tror vi får 4 poeng - men håper selvsagt på 6. Odd i Skien kan være vrient - men TIL på hjemmebane skal #¤!"¤# være 3 poeng.
Opprinnelig postet av Patrioten
De fikk altså inn tre bud, blir spennende å se om Terje Høili er en av de
Hvorfor er det så spennende, egentlig? Jeg synes spenningen utelukkende knytter seg til summen - ikke investoren...
Fant kjøper av fotballstadion
Fredrikstad FKs stadion blir antakeligvis solgt i løpet av uken.
- Vi jobber med å sluttføre transaksjonen. Jeg vil ikke kommentere summen, men jeg tror vi kan slå fast at alle parter er fornøyde, sier megler Geir D. Rønnestad i Colliers Bjørdal Partners AS til Nettavisen denne uken.
Er det noen som vet om den er solgt?
Opprinnelig postet av Patrioten
Fant kjøper av fotballstadion
Fredrikstad FKs stadion blir antakeligvis solgt i løpet av uken.
- Vi jobber med å sluttføre transaksjonen. Jeg vil ikke kommentere summen, men jeg tror vi kan slå fast at alle parter er fornøyde, sier megler Geir D. Rønnestad i Colliers Bjørdal Partners AS til Nettavisen denne uken.
Er det noen som vet om den er solgt?
Bør vel være solgt hvis man holder på å sluttføre transaksjonen ??
Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.
-Vi er godt fornøyd med prisen vi ser ut til å oppnå for vår gamle stadion.
Det e foreløpig alt FFK-leder, Bjørn Jensen, vi røpe.
-Det blir feil å gå ut med detaljer før alt er signert og alle formaliteter er i orden sie Jensen.
Trolig får klubben rundt 30 millioner kroner for annlegget på Holmen.
Det er ventet at transaksjonen sluttføres denne uken; det gjenstår bare noen detaljer.
Flere interessenter har vært på banen og det har tilslutt gitt en pris på omlag 30 millioner kroner skriver Demokraten.
Rykter om at avtalen vil bli presentert på mandag
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Kan faktisk bli mer, på fredrikstadfk står +/-30 mill
Planen er 200 boliger, men får de kun bygge 100 boliger, kan summen bli 15mil.
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914