Husk meg
Brukernavn
Passord

..og DER var FFK på kvalik igjen..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 22 mai 06, 20:50
1-1 mellom hamkam og VIF, og bare et par minutter igjen av kampen. FFK på kvalik med dårligere målforskjell enn VIF og kamma.

Dette gir meg dessverre en dejavu-opplevelse...

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 22 mai 06, 20:58
Neste helg kan vi være dønn sist... Håper virkelig guttæne begynner å score på noen av sjansene. Tror det blir vanvittig viktig å score først mot Tromsø.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 22 mai 06, 21:05
Hm. Slår vi ikke Tromsø på hjemmbane, så fortjener vi nesten det....Jeg personlig tror ikke det blir tap mot Tromsø, snarere tvert om...

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 22 mai 06, 21:05
Endret: 22 mai 06, 21:06
Det endte  1-1 på Briskeby, og dermed går vi inn i neste runde på kvalikplass.  Klarer vi en tredje knallkamp hjemme på rad? Vil fortest mulig ut av sumpa.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 22 mai 06, 21:18
Minner meg litt om de samme problemene som HamKam hadde i fjor.. De tok poenga hjemme,og var elendige på bortebane..
Håper og ber om at det skal bli 3 poeng til mandag mot Tromsø.
Poeng i Skien hadde heller ikke gjort noe 

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 mai 06, 21:24
Likevel var det nettopp uavgjort jeg håpet på i dagens kamp. Hvert fall bedre med 1 poeng til Ham-Kam enn 3.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 22 mai 06, 21:38
Opprinnelig postet av GurrBass
Minner meg litt om de samme problemene som HamKam hadde i fjor.. De tok poenga hjemme,og var elendige på bortebane..
Håper og ber om at det skal bli 3 poeng til mandag mot Tromsø.
Poeng i Skien hadde heller ikke gjort noe 

Minner deg om HamKam i fjor? Du skal ikke lenger enn vårt eget lag. Etter hva jeg kan huske tok vi kun tre borteseire i fjor; Bodø/Glimt, RBK og Start. Vi slet en del borte i fjor også for å si det sånn. Det beste for oss i dag var vel egentlig uavgjort, da ligger vi kun under på målforskjell, og det har lite å si etter ni runder spilt. Stå på guttær!

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 22 mai 06, 21:46
Enig, Costanza.
Alltid greit at lagene rundt oss på tabellen får ett poeng, istedet for tre. Med seier, forhåpentligvis, mot Tromsø er vi vel forbi igjen. HamKam møter RBK borte og bør vel gå på et tap. Enga møter Molde hjemme, og hvis de fortsetter i samme spor som nå lukter det ikke mange mål av Enga heller. Uavgjort i denne kampen kanskje?

HVIS vi slår Tromsø rykker vi mest sannsynlig en del plasser oppover tabellen. Alle lagene foran oss, opp til Stabæk på femte plass, skal ut i tøffe kamper. Så med seier vil vi kunne gjøre et hopp opp på tabellen.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 23 mai 06, 14:13
Er ikke så forbaska langt fram til 4.plassen heller. Få et par seire på rappen så, ikke gjøre sånn som nå.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914