Kamptreferat
Ernst A. L, TV2 "FFK dominerer banespillet i første" Dagbladet : "Fredrikstad dominerte i lange perioder i ettermiddagssola i hvalfangsbyen."
Sandefjord`s hjemmesider : "Utover i omgangen jevnet spillet seg ut. SF styrte, men FFK yppet seg av og til"
FXT.no "Jeg synes vi vinner fortjent. Det var riktignok ikke stor forskjell på lagene, og det ble en typisk kamp der det første målet avgjør, sier SF-trener Thodesen." (Kan man vinne fortjent når det er liten forskjell på lagene?)
VG "Fredrikstad tok over uten å være spesielt farlig foran mål de første 45 minuttene."
Så var det Sandefjord eller FFK som styrte? Uansett, dette var vel en forbedring rent spillemessig på bortebane, men det var tross alt Sandefjord vi møtte.
---------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Opprinnelig postet av DeKjök
Jeg hverken så kampen live eller på tv igår så da må jeg ta til takke med kampreferat, og de spriker vel litt:
Ernst A. L, TV2 "FFK dominerer banespillet i første" Dagbladet : "Fredrikstad dominerte i lange perioder i ettermiddagssola i hvalfangsbyen."
Sandefjord`s hjemmesider : "Utover i omgangen jevnet spillet seg ut. SF styrte, men FFK yppet seg av og til"
FXT.no "Jeg synes vi vinner fortjent. Det var riktignok ikke stor forskjell på lagene, og det ble en typisk kamp der det første målet avgjør, sier SF-trener Thodesen." (Kan man vinne fortjent når det er liten forskjell på lagene?)
VG "Fredrikstad tok over uten å være spesielt farlig foran mål de første 45 minuttene."
Så var det Sandefjord eller FFK som styrte? Uansett, dette var vel en forbedring rent spillemessig på bortebane, men det var tross alt Sandefjord vi møtte.
Jeg så kampen, første omgang var ganske kjedelig, med få sjanser.. Når 2. omgangen begynte virket det som om 1. omgangen starta får FFK.. De styrte rett å slett hele andre omgang med unntak av noen farlige overganger som resulterte i mål for SF..
Derfor hengte jeg med opp i dette utdraget fra Dagbladet:
Etter en stusselig førsteomgang våknet Sandefjord etter pause, presset Fredrikstad og scoret to ganger i løpet av seks minutter. Selv om spillet ikke alltid fungerte like bra, var Sandefjord-gjengen flink til å stå på og jobbe for hverandre. FFK var best før pause, men gikk opp i liminga i den avgjørende fasen fra 62 til 68 minutter.
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914