Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva med Riihilati?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 19 mai 06, 22:44
http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article641412.ece   han har blit løst fra kontrakten med Crystal Palace, hadde han vært noe for Fredrikstad? Han spiller spiss, og har spilt i VIF før hvor han spilte meget godt, og ble solgt for to millioner kroner til Crystal Pallace

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 19 mai 06, 23:24
Tipper journalistene i FB hadde gledet seg til å skrive navnet hans i hvert fall. Det er jo så vidt dem klarer å stave Eggen.

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mai 06, 23:46
Opprinnelig postet av FFK1903
Tipper journalistene i FB hadde gledet seg til å skrive navnet hans i hvert fall. Det er jo så vidt dem klarer å stave Eggen.

hehe, sant nok... FB har maaaaaaange skrivefeil etter hva jeg har sett Aki Riihilahti

"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 20 mai 06, 14:47
Opprinnelig postet av SirLion
http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article641412.ece   han har blit løst fra kontrakten med Crystal Palace, hadde han vært noe for Fredrikstad? Han spiller spiss, og har spilt i VIF før hvor han spilte meget godt, og ble solgt for to millioner kroner til Crystal Pallace

Men VIF er inne i bildet her også da. Og da blir det ikke lett.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 20 mai 06, 15:31
Vi kan ikke bry oss om at andre klubber er interesserte i spillere! Alternativet er å se etter navn ingen andre har hørt om - og det kan nok være vanskelig...  Uansett om det er VIF eller Brann må vi forsøke oss. 

Dessuten har akkurat VIF kjøpt en ny spiss - hvor mange skal de ha?

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 20 mai 06, 15:50
Positiv tanke

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 20 mai 06, 17:05

Når ble han spiss? Trodde han først og fremst var midtstopper, jeg... og at han også er svært dugende på midtbanen. Og har jeg rett i det, må jeg si at han i aller høyeste grad er en spiller vi har behov for. Det spørs imidlertid om FFK er attraktive nok for denne spilleren, og om vi kan matche hans lønnsnivå. Men du verden for en forsterkning det hadde vært!

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 mai 06, 17:10
Endret: 20 mai 06, 17:10
Jeg husker ham utelukkende som midtbanespiller selv...

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 20 mai 06, 19:52
Sånn som jeg husker Riihilati både fra norsk og engelsk fotball er han en fysisk solid midtbanespiller som er målfarlig både fra fot og hode.

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 20 mai 06, 20:34
Jeg også var ganske sikker på at detta var en midtbanespiller. Hadde vært en kjempe forsterkning!

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 20 mai 06, 20:47
Vi burde tipse FFK om dette, tror det kan bli en god forsterkning.. og han kan komme gratis

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 21 mai 06, 00:03
Jo da han kommer gratis, men så er det lønn da... regner med at det der han vil sikre seg, men helt klart det er lov å prøve seg.. Taper ikke noe på det

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 21 mai 06, 00:44
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Vålerenga har jo akkurat svidd av 12 mill. på å få Rune Lange i 3 år, og da kan det jo hende at en til i samme prisklasse blir vel tøfft.

FFK på toppen i 2006

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 21 mai 06, 09:47
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Vålerenga har jo akkurat svidd av 12 mill. på å få Rune Lange i 3 år, og da kan det jo hende at en til i samme prisklasse blir vel tøfft.

Pø, den kassa der er utømmelig bare det dukkær opp en spellær.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 21 mai 06, 11:53
Endret: 21 mai 06, 11:54
Vi burde tipse FFK om dette, tror det kan bli en god forsterkning..

Joda, det er til tider mye rart fra ledelsen i FFK, men jeg føler meg trygg på at en eller annen der ser en sportsending i ny og ne samt leser tekst-tv...

Når det er sagt så har nok ikke FFK økonomie til å hente noen av dette kaliberet uten at eksterne hjelper til økonomisk...

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 21 mai 06, 12:48
Slike spillere trenger vi! Som går inn og sparker rumpe fra første stund. Intet bedre tidspunkt å grave i spillerpoolen enn nå, mener jeg. Raio og Riihilahti smaker fugl. Men nå er vel plutselig BZ en av Norges beste stoppere og umulig å erstatte?

-Her Var Det Glatt, Gett-

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 21 mai 06, 16:50
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Slike spillere trenger vi! Som går inn og sparker rumpe fra første stund. Intet bedre tidspunkt å grave i spillerpoolen enn nå, mener jeg. Raio og Riihilahti smaker fugl. Men nå er vel plutselig BZ en av Norges beste stoppere og umulig å erstatte?

Igjen...Aki Riihilati er midtbanespiller. Jeg har sett han spille mange, mange ganger, men aldri som noe annet.

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914