Tippeligaklubbene har fått permiteringsvarsel
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 19 mai 06, 16:04
Endret: 19 mai 06, 16:04
Det er NISO som idag har meldt at det fråtrer plassane sine dersom det ikkje vert einighet i forhandlingane mellom NHO og NISO.
11 klubbar i Tippeligaen og 5 klubbar i Adeccoligaen vert råka av streiken som tidlegast kan starte 26. mai.
Om det vert streik vert denne starta 26. mai, og NISO-spelarar i Sogndal Fotball skal då ikkje jobbe. Dei andre held fram ei veke med trening og anna arbeid. Frå 2. juni vert desse permitert grunna arbeidsstans.
Konsekvensar er at frå 26.5 vil NISO medlemmar ikkje få løn og frå 2. juni må dei som ikkje er NISO medlemmar søke om dagpengar frå a-etat skriver Sogndal på sin hjemmeside.
Er det noen som vet om dette gjelder FFK
Ble medlem: 04 mai 05
Lagt til: 19 mai 06, 16:41
Blir kjedelig hvis det blir streik der ja =/ Skal følge med på det der, også den lærerstreiken som er under opprulling
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 19 mai 06, 17:38
Må selv ut i streik fra i morgen av muligens. Først jobbe fra 2130 til 0730, så rett på møte klokka 0900. Jadda... Ikke så jævla rart heller ettersom vi har fått tilbud om dårligere lønn
Ble medlem: 16 jan 06
Lagt til: 19 mai 06, 21:12
Står ingenting om dette på FFK sine hjemmesider ihvertfall.... Litt kjedelig å vinne på walk-over mot Tromsø (hvis det gjelder dem oxo, står heller ingen ting om dette der...) 29 mai da....spesielt pga at jeg akuratt har handlet billett til den kampen.....
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
Ble medlem: 27 apr 03
Lagt til: 19 mai 06, 21:30
kona mi skal streike fra onsdag hvis det ikke skjer noe meget dramatisk
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Lagt til: 20 mai 06, 07:24
Da ble det ikke streik på meg. Heldigvis får jeg vel nesten si. Fra å gå ned i lønn til å gå opp fem kroner i timen er akseptabelt...
Ble medlem: 16 jan 06
Lagt til: 20 mai 06, 08:59
Du er vekter regner jeg med ?
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
Lagt til: 20 mai 06, 16:47
Opprinnelig postet av Bob Page
Du er vekter regner jeg med ?
10 poeng til deg
Ble medlem: 22 feb 04
Lagt til: 20 mai 06, 16:52
Opprinnelig postet av FFK1903
Da ble det ikke streik på meg. Heldigvis får jeg vel nesten si. Fra å gå ned i lønn til å gå opp fem kroner i timen er akseptabelt...
hehe, var ikke så galt det, men de forhandla jo om en god del mere, men alt i alt fornøyd, er ikke så galt med 5`er opp i lønn.
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Lagt til: 20 mai 06, 18:30
Var en god del mer som var kravet ja, men i mine øyne var det urealistisk høyt, og var egentlig bare for forhandlingstaktikk vil jeg tro, likeså som motparten kom med krav om at vi skulle ned i lønn.
06/10/2024 22:02 | 2001f914