Steinar?
Steinar er jo ikke dårlig!
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
PÅL
Fredd
La han få stå i fred, det kommer til å gå bra. Han blir ikke mer sikker av å måtte bevise at han ikke er usikker hele tiden. Å hentet inn en ny keeper hadde vært flaut. Direkte pinlig ville det vært å behandle noen sånn... Det kan vi bare ikke gjøre. Det er ok å låne en til å sitte på benken om staw ikke kan det. Men det hjelper ikke om dem kommer drassende med Myhre, Dida eller Cech, når synes jeg steinar skal få stå!
Steinar gjør en god jobb for klubben, han har tatt opp konkuransen mot "nye keepere" gang på gang, og alltid kommet sterkere tilbake.
Rami er en bedre keeper, men Steinar er en veldig god nr. 2.
At vi må ha 2 kampklare keepere under VM er klart, men det må da holde med å låne inn en ertatter for Staw, ikke en ny førstekeeper.
De få resursene vi har bør brukes på helt andre plasser enn keeperplassen. Vi trenger en stopper og en høyre back. Det er disse plassene som er vår største svakhet nå.
Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.
Opprinnelig postet av SirLion
Steinar er god han, det er jeg enig i, han gir ikke opp så lett og viser at han er lojal mot klubben, syntes det er utrolig sterkt gjort... Neste år spiller nok han i Sparta tenker jeg.... Sparta henter de spillere vi ikke vil ha så
Steinar i Sparta? Mer enn gjerne!!! Her vil han bli godt mottatt, få lov til å være en tilsynelatende flott gutt med glimt i øyet og en imponerende holdning om aldri å gi seg. Det er nettopp slike spillere vi vil ha.
Det er helt riktig at keepere gjør tabber. Inkludert Sørlie. Det gjør alle keepere. Det som skiller klinten fra hveten er hvem som tar opp hansken og kjemper videre til tross for motgang. Akkurat der virker Steinar suveren.
Kom gjerne til Sparta, Steinar!
(FFK har forresten like mange eks-spartanere/sarpinger i sin tropp som vi har eks-ffk`ere)
- sammen for Sarpsborg
Når det gjelder Lasse er han bortimot restituert, trente med laget så sent som i dag, men som flere antyder har han lite eller ingen kamper siden i september i fjord, slik det ser ut vil mest sansynlig lasse sitte på benken også søndag, men det er avhegig av hvordan skaden opptrer denne uken........
Så ser ikke ut som om det kommer en på lån....
FFK får heller bruke energi på å hente langsiktige forsterkninger.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Opprinnelig postet av sklitakling
Noen ganger lurer jeg på om Eggen er helt ved sine fulle fem................ Han vil at FFK skal lete etter en keeper på "øverste hylle" for 3 kampers skyld. Tror han virkelig at toppkeepere har våte drømmer om å spille for oss i et par kamper ???
Godt sagt!
Opprinnelig postet av sklitakling
Noen ganger lurer jeg på om Eggen er helt ved sine fulle fem................ Han vil at FFK skal lete etter en keeper på "øverste hylle" for 3 kampers skyld. Tror han virkelig at toppkeepere har våte drømmer om å spille for oss i et par kamper ???Det kommer nok litt an på hvordan man leser det sitatet. Selv leser jeg det slik at han vil leie en så god keeper som mulig.
Bjørn Jervell Hansen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914