Husk meg
Brukernavn
Passord

Steinar?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 17 mai 06, 23:08
Hva galt er det han har gjort? Det virker som om det er jordas undergang at han skal stå noen kamper jo! Han gjorde en bra kamp mot Stabæk. Vi har også Staw på benken, så hva er problemet? FFK har en svenske på prøvespill (se annen link litt lengre nede), og hvis han blir tilbudt kontrakt er det et hån mot Steinar. Rett og slett dårlig gjort. 

Steinar er jo ikke dårlig!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 17 mai 06, 23:11
Se en annen link litt lengre nede? Er det i den andre tråden du refererer til, så hadde du kanskje lest hvorfor vi trenger en keeper til også?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 17 mai 06, 23:13
Han gjør en bra kamp mot Stabæk. Det er ingen overaskelse. En Sørlie som er trygg på plassen er derimot en katastrofe statistisk sett. Han snur seier til tap på null komma nix gang på gang. Hyggelig gutt, men fri meg for den mannen som keeper på mitt favorittlag!

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 18 mai 06, 00:09
Steinar er god han, det er jeg enig i, han gir ikke opp så lett og viser at han er lojal mot klubben, syntes det er utrolig sterkt gjort... Neste år spiller nok han i Sparta tenker jeg.... Sparta henter de spillere vi ikke vil ha så

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04

Lagt til: 18 mai 06, 03:10
Steinar var meget god mot Stabæk....greit han kan gjøre noen feil,men herregud,folk snakker jo om keeper krise,PISSPREIK!!Steinar holder tippeliganivå.Han er ikke en toppkeeper sånn som Rami er,men folk må roe seg ned.....Steinar gjør som regel jobben sin bra.

PÅL

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 18 mai 06, 10:53
Jeg mener at Steinar bør få vise seg frem nå som han har muligheten. Han får jo ikke mulighet til å kjempe om keeperplassen en gang. Meget god mot Stabæk. Stå på Steinar!

Fredd

Jon_Kaizer

Knøttespiller
Ble medlem: 07 aug 05

Lagt til: 18 mai 06, 11:26
De derre statistikkene folk refererer må jeg nesten ha en kilde på, for at at steinar er en tabbe keeper med fatale påvirkninger for resultatet er en smule overdrevet. Slapp en del innlegg og han holdt på å skape endel farligheter, men det ble veldig sjelden mål av det. men dette var ikke så ofte som folk skal ha det til, og han gjør det ikke med vilje. Dvs. han trener sikkert bra mye på det...

La han få stå i fred, det kommer til å gå bra. Han blir ikke mer sikker av å måtte bevise at han ikke er usikker hele tiden. Å hentet inn en ny keeper hadde vært flaut. Direkte pinlig ville det vært å behandle noen sånn... Det kan vi bare ikke gjøre. Det er ok å låne en til å sitte på benken om staw ikke kan det. Men det hjelper ikke om dem kommer drassende med Myhre, Dida eller Cech, når synes jeg steinar skal få stå!

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 18 mai 06, 12:51
Jeg syns Steinar har et godt poeng når han kritiserer ledelsen for keeperjakten.

Steinar gjør en god jobb for klubben, han har tatt opp konkuransen mot "nye keepere" gang på gang, og alltid kommet sterkere tilbake.

Rami er en bedre keeper, men Steinar er en veldig god nr. 2. 

At vi må ha 2 kampklare keepere under VM er klart, men det må da holde med å låne inn en ertatter for Staw, ikke en ny førstekeeper. 

De få resursene vi har bør brukes på helt andre plasser enn keeperplassen. Vi trenger en stopper og en høyre back. Det er disse plassene som er vår største svakhet nå.

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 18 mai 06, 16:34
Sett utenifra bør ledelsen bruke tid og energi på å skaffe forsterkninger på helt andre plasser enn keeperplassen. Men den mistillitten Ledelsen viser overfor Sørlie kan nok ha andre årsaker enn sportslige......... I Sørlie og Staw har vi vel antagelig enn av seriens beste reserver på den plassen, og Shaaban er kun borte i 3 kamper til.  Nei, bruk all tid og energi på å få inn en skikkelig god forsvarsspiller.........

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til: 18 mai 06, 17:53
Opprinnelig postet av SirLion
Steinar er god han, det er jeg enig i, han gir ikke opp så lett og viser at han er lojal mot klubben, syntes det er utrolig sterkt gjort... Neste år spiller nok han i Sparta tenker jeg.... Sparta henter de spillere vi ikke vil ha så

Steinar i Sparta? Mer enn gjerne!!! Her vil han bli godt mottatt, få lov til å være en tilsynelatende flott gutt med glimt i øyet og en imponerende holdning om aldri å gi seg. Det er nettopp slike spillere vi vil ha.

Det er helt riktig at keepere gjør tabber. Inkludert Sørlie. Det gjør alle keepere. Det som skiller klinten fra hveten er hvem som tar opp hansken og kjemper videre til tross for motgang. Akkurat der virker Steinar suveren.

Kom gjerne til Sparta, Steinar!

(FFK har forresten like mange eks-spartanere/sarpinger i sin tropp som vi har eks-ffk`ere)

- sammen for Sarpsborg

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 18 mai 06, 20:56
Vil gratulere steinar med en meget god kamp på tirsdag, jeg er nok ikke hans største tillhenger, men måten han løste oppgaven på tirsdag var meget bra......
Når det gjelder Lasse er han bortimot restituert, trente med laget så sent som i dag, men som flere antyder har han lite eller ingen kamper siden i september i fjord, slik det ser ut vil mest sansynlig lasse sitte på benken også søndag, men det er avhegig av hvordan skaden opptrer denne uken........
Så ser ikke ut som om det kommer en på lån....

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05

Lagt til: 18 mai 06, 22:09
Noen ganger lurer jeg på om Eggen er helt ved sine fulle fem................ Han vil at FFK skal lete etter en keeper på "øverste hylle" for 3 kampers skyld. Tror han virkelig at toppkeepere har våte drømmer om å spille for oss i et par kamper ???
FFK får heller bruke energi på å hente langsiktige forsterkninger.

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 18 mai 06, 22:24
Opprinnelig postet av sklitakling
Noen ganger lurer jeg på om Eggen er helt ved sine fulle fem................ Han vil at FFK skal lete etter en keeper på "øverste hylle" for 3 kampers skyld. Tror han virkelig at toppkeepere har våte drømmer om å spille for oss i et par kamper ???

Godt sagt!

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 19 mai 06, 00:15
Opprinnelig postet av sklitakling

Det kommer nok litt an på hvordan man leser det sitatet. Selv leser jeg det slik at han vil leie en så god keeper som mulig.

Bjørn Jervell Hansen

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 19 mai 06, 00:22
keeperjakten avblåst ga staw frisk nok..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914