lookalikes... ;D
Kanonkamp av Steinardo igår, synd at han ikke fikk redda den siste corneren, hadde vært morro om det var ham som fikk stoppa rekka med baklengsmål - visstnok 17 kamper på rad uten at vi har holdt nullen, men vi vant fortjent!
---------------------------
2006: CL, RL, "the double"...
Opprinnelig postet av DrDRE
Kanonkamp av Steinardo igår, synd at han ikke fikk redda den siste corneren, hadde vært morro om det var ham som fikk stoppa rekka med baklengsmål - visstnok 17 kamper på rad uten at vi har holdt nullen, men vi vant fortjent!
Må være hjemmekamper det da.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av DrDRE
Må være hjemmekamper det da.
Det stemmer, det er nå 18 kamper siden vi holdt nullen på hjemmebane.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Det stemmer, det er nå 18 kamper siden vi holdt nullen på hjemmebane.
Huhmpf. Egentlig er det forferdelig dårlig... Men jeg driter egentlig i om vi slipper inn et stusseslig mål eller to - så lenge vi alltid scorer fler...
Det som har vært hyggelig i de to siste hjemmekampene har vært at vi har scoret først...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
denne fleipen er stygg...
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
sorry, kunne ikke dy meg når jeg så bildet av steinar. Ikke vondt ment overhodet, synes Steinar er super!
2006: CL, RL, "the double"...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914