Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva skjer med Bora?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 16 mai 06, 23:42
I dag var han jo ikke engang på benken mot Stabæk? Skadet? eller ytterligere skjøvet ut i kulden?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 16 mai 06, 23:45
Opprinnelig postet av aavdst
I dag var han jo ikke engang på benken mot Stabæk? Skadet? eller ytterligere skjøvet ut i kulden?

Det var en jeg snakket med som hadde hørt et rykte men han ville ikke si noe om det. Så jeg lurer veldig jeg å.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 16 mai 06, 23:53
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av aavdst

Det var en jeg snakket med som hadde hørt et rykte men han ville ikke si noe om det. Så jeg lurer veldig jeg å.
Jeg overhørte en samtale mellom to personer som visket baklengs om tre personer som hadde vært på båttur med en som hadde pratet med to damer som kjente til sannheten. Mere vil jeg ikke si.

---------------------------

Ære være Plankebyen

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 17 mai 06, 00:08
Bora Zivkovic var heller ikke på benken i Molde. Årsaken?

En lårskade.

frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 17 mai 06, 00:16
Endret: 17 mai 06, 00:17

Selv har jeg ikke hørt noen rykter, men tipper at det er noe annen som ligger bak.
Tror ikke dette dreier seg om prestasjoner eller om han har kommet på kanten med Eggen som mange tror.
Har en eller annen følelse på at grunnen ligger utenfor FFK.

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 17 mai 06, 01:20
Tror nok bora forsvinner nå som overgangen åpner.. Jeg er meget sjokkert over bora.. virker ikke ut som han vil krige seg inn på laget, men bare gir fra seg rollen som kaptein og dett var dett liksom. så FFK vil nok hente flere stoppere som gjør at bora bare blir skyvet lenger og lenger bak eller at han selges nå... Sorry, men jeg tror ikke bora vill noe mere.. det er hva jeg tror

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 17 mai 06, 01:57
Etter min mening er dette en litt utidig diskusjon som fort kan være med på å skape mer eller mindre håpløse rykter....

Håper folk avstår fra sånt.

morten

Moderator

Lagt til: 17 mai 06, 03:40
Jeg trodde det var spesialiteten  vår jeg.... 

Utvikler og Medeier.

frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 17 mai 06, 04:15
Opprinnelig postet av morten
Jeg trodde det var spesialiteten  vår jeg.... 
He He!   Så sant, så sant!

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 17 mai 06, 08:34
Endret: 17 mai 06, 08:35
Uansett hva som er grunnen til at Bora hverken er på banen eller på benken er jeg litt bekymret over stoppersituasjonen nå. Mot Molde sørget Tronseth for straffe, og i går var det bare Steinar i full lengde som hindret at Tronseth scoret et flott selvmål..

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 17 mai 06, 09:17

Hvis det ikke er noe alvorlige greier rundt Bora så må han tilbake på stopperplass så fort som mulig. Han er jo mye bedre og tryggere enn Are.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 17 mai 06, 09:31
Bora måtte gå ut etter en stempling mot Kvik. Tror ikke det er skadene som holder ham ute av laget men holdningene.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 17 mai 06, 09:42
Det går noen rykter om uvenskap med Piroja og uenighet med Eggen , 
sannsynlig vis har vi sett det siste av ham i rød hvit trøye

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 17 mai 06, 14:55

Eggen avviser også at det ligger utenomsportslige grunner til at Bora Zivkovic ikke lenger er fast i klubbens førsteellever. Mot Stabæk satt han ikke en gang på benken. 

- Akkurat nå er han skadet, så det er grunnen til at han ikke satt på benken tirsdag. Bora er helt klar en god spiller, men det er tøff konkurranse om plassene. Og at han ga fra seg kapteinsbindet var fair nok, han passet vel ikke helt som leder av laget, forteller Eggen til Nettavisen.

Hva er det Eggen sier, stor konkurranse om stopperplassene.

Har vi noen flere enn, Raio, Bora, Are, regner med Jørgen Magnussen, han må vel være bak Bora

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 17 mai 06, 15:19
Opprinnelig postet av Patrioten

Eggen avviser også at det ligger utenomsportslige grunner til at Bora Zivkovic ikke lenger er fast i klubbens førsteellever. Mot Stabæk satt han ikke en gang på benken. 

- Akkurat nå er han skadet, så det er grunnen til at han ikke satt på benken tirsdag. Bora er helt klar en god spiller, men det er tøff konkurranse om plassene. Og at han ga fra seg kapteinsbindet var fair nok, han passet vel ikke helt som leder av laget, forteller Eggen til Nettavisen.

Hva er det Eggen sier, stor konkurranse om stopperplassene.

Har vi noen flere enn, Raio, Bora, Are, regner med Jørgen Magnussen, han må vel være bak Bora

Det behøver  ikke være MANGE for å sloss om to plasser, vøttu! Det holder med tre for å konkurrere om to plasser... Eggen har også sagt at han ønsker å forsterke laget med MINST en midtstopper...  Så selvsagt mener også Eggen at det er for tynt det vi har.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 17 mai 06, 16:06
Bora vil hjem til Danmark. han stikker når vinduet  åpner.  FFk  selger  han, og satser på enn  ny rask  midtstopper. Mulig danske på vei.

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 17 mai 06, 16:22
Er dette bare noe du finner på eller? Rykter? Fakta?

Fredd

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 17 mai 06, 16:23
Opprinnelig postet av Topscorer
Bora vil hjem til Danmark. han stikker når vinduet  åpner.  FFk  selger  han, og satser på enn  ny rask  midtstopper. Mulig danske på vei.

Åssen veit du detta?? Håper vi får en del for han da..

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 17 mai 06, 16:26
Når går kontrakten til bora ut da??

Jeg TROR heller ikke dette bare har noe med dårlige prestasjoner å gjøre, ligger nok noe mere bak det, men vet ikke noe......

Hvis FFK skal selge bora, hvem kan være interesert og hvor mye er en midtstopper av boras kaliber verdt? Han har jo ikke markert seg nevneverdig siden høsten 2004...

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 17 mai 06, 16:32
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Når går kontrakten til bora ut da??

Kontrakten går ut etter denne sesongen. Hvis han forlater oss allerede i sommer, så vil vi nok ikke få særlig penger for ham. Antagelig ingenting. Da er det bare å takke ærbødig for det han har bidratt med i FFK. Spesielt i 2004 var han MEGET god og ikke minst viktig for at vi overlevde i Tippeligaen.

Men det er jo egentlig for tidlig å oppsummere hans FFK-karriere allerede nå. Ting kan skje fort i fotball, plutselig er han på laget igjen før sommeren...

Har ikke noe spesielt til overs for alle spekulasjonene og ryktene som svirrer rundt Bora her nå. Selv forholder jeg meg til at han er skadet og at han ble satt ut av laget rett og slett fordi han over tid har vist nedadgående formkurve.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914