FFK-Stabæk kamptråd
1-0 og det kunne vært flere, iflg. radio FB. JADA!!!!! Men frykter passiv 2. omgang og Stabæks spisser...
Ja, her var det liv... Er det bare jeg som ikke er på kamp i dag? Vel, får juble litt for meg selv, da. 2-0 til pause var rett og slett drita deilig. Dette må da holde....????
Kan juble litt med deg jeg :)
Er heller ikke på kamp i dag.. Fremdeles 2-0 Woho!
Er heller ikke på kamp i dag.. Fremdeles 2-0 Woho!
---------------------------
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
Hehe....trivelig at jeg ikke er heeeelt alene, da.. ;-)
Dette tar vi hjem... og blir en uhyre viktig seier. Nå må vi bare klare å spille brukbart på bortebane også...
Trivelig at Steinar står bra. Viktig for oss i Ramis fravær.
Dette tar vi hjem... og blir en uhyre viktig seier. Nå må vi bare klare å spille brukbart på bortebane også...
Trivelig at Steinar står bra. Viktig for oss i Ramis fravær.
Hehe greit med litt selskap ja
Nei, nå fikk stabæk et mål :(
Vi vinner nok kampen for det, men Steinar trengte ikke dette sånn på tampen
Nei, nå fikk stabæk et mål :(
Vi vinner nok kampen for det, men Steinar trengte ikke dette sånn på tampen
Mine tanker til Enerly!
Der :D
Woho! Vi vant. Du har rett i at dette var en viktig seier. Håper det gir laget den selvtiliten vi trenger til neste kamp.
Woho! Vi vant. Du har rett i at dette var en viktig seier. Håper det gir laget den selvtiliten vi trenger til neste kamp.
Mine tanker til Enerly!
Er det noen som vet hor linken til FXT er, hvor vi kan stemme frem reprise av kampen til i morgen, noen som vet
Opprinnelig postet av Patrioten
Er det noen som vet hor linken til FXT er, hvor vi kan stemme frem reprise av kampen til i morgen, noen som vet
Det burde jo du vite.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914