Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny svensk keeper på prøvespill

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 16 mai 06, 14:39
Endret: 16 mai 06, 14:40
Dette står nå på f-b.no.

Han er 20 år gammel. Jeg spør meg: Hva er vitsen?

Hvis klubben mener Sørlie ikke er god nok som vikar under VM, så hent i hverfall en vi vet er bedre. Fremtidig talent har vi nok av i Staw.

---------------------------

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 16 mai 06, 14:47
Opprinnelig postet av Carlsberg
Dette står nå på f-b.no.

Hvis klubben mener Sørlie ikke er god nok som vikar under VM, så hent i hverfall en vi vet er bedre. Fremtidig talent har vi nok av i Staw.

Kan jo hende han slår til han. Men er det egentlig så lett å finne bedre midt i sesongen ?? Staw er jo ikke klar ??

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 16 mai 06, 15:00
Kunne vi ikke prøvd å lånt Espen Johnsen for noen kamper a...? Sikkert sugen på å vise hva han virkelig er god for han nå!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 16 mai 06, 15:06
Opprinnelig postet av frekkrik
Kunne vi ikke prøvd å lånt Espen Johnsen for noen kamper a...? Sikkert sugen på å vise hva han virkelig er god for han nå!

Tenkte på det samme. Ikke verdens beste keeper i disse tider, men vil tro han holder høyere nivå enn Sørlie. Det gjør kanskje også Gustavsson i Lyn. Begge disse er sikkert sugne på å vise seg frem, at de er for dårlige til å sitte på benken. På en annen side, det er også Sørlie, og han kjenner forsvaret fra før, og de kjenner han.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 16 mai 06, 15:07

Spørs om RBK er villig til det.

FFK1903

Moderator

Lagt til: 16 mai 06, 15:28
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Tja, vil tro både RBK (og landslaget) ville ønsket det egentlig. De har jo han tysk-canadiern som førstekeeper. Er bedre for RBK at Johnsen får matchtrening i Tippeligaen enn i 2. divisjon tror jeg. Og det er jo ikke snakk om et lang utlånsavtale, men kun for noen kamper. Den risikoen tror jeg RBK er villige til å ta faktisk. Hareide hadde vel også blitt fornøyd. RBK har jo uansett Lund Hansen som back-up.

Kampbillett 120 kroner

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 16 mai 06, 15:59
Endret: 16 mai 06, 16:00
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Tja, vil tro både RBK (og landslaget) ville ønsket det egentlig. De har jo han tysk-canadiern som førstekeeper. Er bedre for RBK at Johnsen får matchtrening i Tippeligaen enn i 2. divisjon tror jeg. Og det er jo ikke snakk om et lang utlånsavtale, men kun for noen kamper. Den risikoen tror jeg RBK er villige til å ta faktisk. Hareide hadde vel også blitt fornøyd. RBK har jo uansett Lund Hansen som back-up.

Kun ønsketenkning. At de skulle være villig til å låne ut disse bare fordi de er 2.keepere i sine klubber. Jaggu sa jeg smør. Det blir det samme som at vi hadde leid ut Steinar mens Rami er her. Tror du FFK`s styre hadde vært villig til det ?? Svaret hadde nok blitt nei.

At landslaget hadde ønsket det spiller ingen rolle.

FFK1903

Moderator

Lagt til: 16 mai 06, 16:36
Nå er det litt forskjell på posisjonen til Sørlie og Johnsen da. Johnsen er da tross alt en av de bedre keeperne i eliteserien, og RBK er sikkert mer enn villig til å ha han med videre vil jeg tro. Da vil jeg tro at de er villige til å la han spille for FFK i fire, fem kamper for å "blidgjøre" han litt, slik at han ikke blir sultefôret på Tippeligaspill og vil vekk fra klubben. Da er det bedre at han blir leid ut i noen kamper, da får Rosenborg matchet begge toppkeeperne sine. RBK har i tillegg Lund Hansen i bakhånd. I FFKs tilfelle blir det jo litt annerledes. Vi har Steinar Sørlie som vi egentlig ikke vil ha med videre, og vi har kun en skadet Staw som reserve. Men hadde Staw vært skadefri så se ikke bort i fra at FFK ville ha leid ut Sørlie i noen kamper.

Hva skulle egentlig argumentet til RBK være for ikke å leie ut Johnsen til FFK i fem kamper? Måtte i tilfelle vært at vi skal møte RBK i siste serierunde før ferie den da.

Kampbillett 120 kroner

Jon_Kaizer

Knøttespiller
Ble medlem: 07 aug 05

Lagt til: 17 mai 06, 14:18
slutt nå med det keepermaset. Sørlie viste igjen at han er mer enn god nok i går... Bruk heller tiden på å finne spillere i andre posisjoner...stopperplass feks...

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 17 mai 06, 14:28
Men det er jævlig greit å ha en reservekeeper, dersom det skulle skje noe med Sørlie...
Nå var jo Staw på benken igår, men de sier jo at han fremdeles er skada... Det var jo det som var grunnen til å hente inn en på lån!
Men for all del, jeg vil gjerne ha Steinar i mål!
Moro når Rami kommer tilbake fra VM med medalje i lomma (bronse) etter å ha vært man of the match i bronsefinalen, for så å bli benka bak en storspillende Steinar

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 17 mai 06, 14:46
Det er ikke denne keeperen som skal konkurrere med Steinar om keeperplassen.

Dette sier Eggen til Nettavisen om dette.

- Leker ikke butikk
- Vil man hente inn en ny førstemålvakt eller vil man fokusere på en målvakt som kan fungere som backup?

- Vi henter en målvakt fra høyest mulig hylle. Ærlig talt, vi leker ikke butikk - helst vil vi ha inn en som kan gå rett inn i førsteelleveren, sier han.

- Er Espen Johnsen et alternativ?

- Det vil jeg ikke kommentere.

FFK1903

Moderator

Lagt til: 17 mai 06, 15:41
Endret: 17 mai 06, 15:43
Opprinnelig postet av Jon_Kaizer
slutt nå med det keepermaset. Sørlie viste igjen at han er mer enn god nok i går... Bruk heller tiden på å finne spillere i andre posisjoner...stopperplass feks...

Og hva ville du ha gjort om Sørlie med skadet? Spille uten keeper? Strengt tatt er vel keeperplassen der vi virkelig trenger forsterkning nå. Vi trenger en på benken, og når vi likevel skal hente inn en keeper, hvorfor ikke hente en som er bedre enn Sørlie? At Sørlie er god i enkeltkamper har han vist før, men over flere kamper faller han ofte igjennom.

En annen ting: Keeperplassen er noe vi skal ha forsterkning på så fort som mulig. Andre spillere er det ikke mulig å hente før til sommeren. Å ha mest fokus på andre forsterkninger nå, når det er keeperplassen som gjelder, blir vel nesten det samme som å konsentrere seg om påskenøttene på julaften, og ikke julegavene.

Kampbillett 120 kroner

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 17 mai 06, 16:32
Opprinnelig postet av FFK1903

Og hva ville du ha gjort om Sørlie med skadet? Spille uten keeper?

ja det hadde vært gøy, prøve en utespiller i mål... hehe...

Nei fra spøk til alvor, hvis FFK henter en keeper nå, så tror jeg sørlies tid i FFK er ute, synes nesten synd på han jeg, er ikke mye tillit til FFK`s keepere egentlig, har jo hentet 2 keepere på 2 år, dette kan bli den tredje, men vi må jo ha en reserve for sørli nå selvfølgeli, det sier seg selv, dessuten så har vel ikke staw så ille mye match trening i år, kan jo være greit at han blir 100% frisk og deretter får prøve seg litt på b laget før han evt kastes ut i TL...

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 17 mai 06, 17:39
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Nei fra spøk til alvor, hvis FFK henter en keeper nå, så tror jeg sørlies tid i FFK er ute, synes nesten synd på han jeg, er ikke mye tillit til FFK`s keepere egentlig, har jo hentet 2 keepere på 2 år, dette kan bli den tredje, men vi må jo ha en reserve for sørli nå selvfølgeli, det sier seg selv, dessuten så har vel ikke staw så ille mye match trening i år, kan jo være greit at han blir 100% frisk og deretter får prøve seg litt på b laget før han evt kastes ut i TL...

At Sørlies tid er ute har vært relativt åpenlyst nå, lenge.
Fyren har vært helt ute i kulden, minns han fikk tillatelse til å finne seg annen klubb noe som taler for seg selv.
Nå jakter de desperat etter andre som kan stå i mål...
Det er sterkt å komme inn og prestere sånn han gjorde når han i utgangspunktet er så uønsket.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 17 mai 06, 17:50
Opprinnelig postet av Jon_Kaizer

Eggen jakter forsterkninger der også kamerat... Men akkurat nå trenger vi en keeper som kan stå dersom Sørlie blir skadet, for om det skjer så har vi ikke en keeper, siden Staw er skadet enda... savi? Eggen jakter forsterkninger som han kan kjøpe inn til sommern, blantannet på stopperplass....

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 16 mai 06, 15:35

nei vær så snill, ikke han, da er det mye bedre med sørli!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 17 mai 06, 16:52
Opprinnelig postet av Carlsberg
Dette står nå på f-b.no.

Du for ikke mye med deg ser jeg... Staw fikk nesten ikke lov av legene en gang til å sitte på benken mot stabøk.. da har vi kun en keeper så lenge Rami spiller VM... Så hva er vitsen.... da fikk du vel svar

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914