Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger Risholt utelukker ikke en retur til Norge

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 14 mai 06, 09:56
Endret: 14 mai 06, 09:57
Kan ende i Nederland

Roger Risholt ønsker seg fremdeles bort fra AGF Aarhus. Nå kan æresdivisjonen i Nederland bli neste stopp for arendalitten.

-Ja, det stemmer at det er noen nederlandske klubber som har følere ute når det gjelder Roger. De har sett han i noen kamper, men trenger vel litt mer tid før det blir aktuelt å komme med et tilbud til AGF, sier Risholts agent Stig Lillejord.

Vil vekk
Risholt selv er meget taus angående en eventuell overgang til Nederland. Han ønsker fremdeles seg vekk fra nedrykksklare AGF, men vil ikke spekulere i hvor han kan ende.

Norge aktuelt
Risholt utelukker heller ikke en retur til Norge og eliteserien. Men da må tilbudet være det rette.
-Kommer det et fristende tilbud fra en norsk klubb, så må jeg selvfølgelig vurdere det. Norge er et bra land med en god liga, sier han.
Men da må AGF være villig til å slippe sin midtbanesjef. Sportslig leder Brian Steen Nielsen har tidligere gitt uttrykk for at de vil prise Risholt høyt. Lillejord tror klubben vil kreve flere millioner.
-Ja, de vil nok ikke selge for så mye mindre enn to millioner kroner. Så spørs om noen norske klubber er villig til å betale en slik sum. Uansett vil det nok ikke skje noe før vi nærmer oss overgangsfristen i eliteserien som er 1. juli, fastslår han over for Agderposten

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 14 mai 06, 10:20
Det må være nød og nærmest ydmykende og gå tilbake til en klubb som ga en bort gratis.
Verre kan det vel ikke gjøres og sies, vi mener du er ubrukelig, er vel meldinga Roger sitter igjen med fra FFK.
SYND

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 14 mai 06, 11:10
godt å høre at Risholt er priset til et par mill. Vi gav jo han bort!!!!!

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 14 mai 06, 11:24
Opprinnelig postet av Topscorer

Det viser bare litt om styre og stell i Fredrikstad!!!!

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 14 mai 06, 11:31
Ett par mill??? Og Mokkelbost, Drillo OG Eggen ga han bort grattis? PØH!!!! Makan til styre her i byen ass....

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 14 mai 06, 13:00
Opprinnelig postet av SirLion
Ett par mill??? Og Mokkelbost, Drillo OG Eggen ga han bort grattis? PØH!!!! Makan til styre her i byen ass....

FFK ønsket vel å få penger for ham, men ingen var villig til å betale noe.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 15 mai 06, 00:26
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av SirLion

FFK ønsket vel å få penger for ham, men ingen var villig til å betale noe.

så hvorfor selge han????? må være det dummeste som er gjort i klubben de siste åra.....

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 15 mai 06, 07:42
Hadde uansett vært moro om han kom tilbake, han er en type som vi trenger på midtbanen. Men jeg trur som mange andre at det skal mye til før det skjer.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 15 mai 06, 10:05
Opprinnelig postet av ffkmufc
Hadde uansett vært moro om han kom tilbake, han er en type som vi trenger på midtbanen. Men jeg trur som mange andre at det skal mye til før det skjer.

FFK kvittet seg med Risholt fordi de ikke hadde bruk for ham. Det var ingen andre TL klubber som bød så mye som en krone for ham, og dermed er det grunn til å tro at de verdsatte ham like lite som FFK. Jeg tviler på at det er noen klubber som betaler for ham denne gangen heller. En ting er at han ikke holder nivået, men med utstråling som en østers er han ikke akkurat noe sosialt aktivum heller.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 15 mai 06, 15:25
Klarer rett og slett ikke forestille meg at FFK gir bort en spiller for så å kjøpe han tilbake for 2 mill. RRs tid i FFK er forbi!

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 15 mai 06, 15:55
Opprinnelig postet av Fjedjik
Klarer rett og slett ikke forestille meg at FFK gir bort en spiller for så å kjøpe han tilbake for 2 mill. RRs tid i FFK er forbi!

Jeg tror heller ikke på retur, selv om RR, Ramberg og Bjørkøy antageligvis hadde vært bra sammmen....
Hvis ikke vi betalte pant for`n da...da må`n jo leveres tilbake (når han er tom)

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 14 mai 06, 11:59
Opprinnelig postet av Topscorer

Er det godt å høre?? Dumt sagt.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 14 mai 06, 12:58
Hørt om sarkasme eller, Rune? 

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 14 mai 06, 13:12
Opprinnelig postet av A.Scheie
Hørt om sarkasme eller, Rune? 

Det er noe å komme med i disse tider.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914