Husk meg
Brukernavn
Passord

2 kamper fra nå viser hvor vi står

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 13 mai 06, 21:04
I dag gadd jeg ikke å følge med, var forberedt på tap . Kan ikke huske sist vi spillte bra etter en kjempekamp.
Mulig at VIF er og forblir et bunnlag, og at forige kamp ikke betyr noe som helst.
Det var jo det samme i fjor, vi rundspillte RBK som fortsatte og spille dårligi mange kamper på rad.
Tror vi vil se om vi fortsetter i bunn i løpet av kort tid, sannsynligheten er stor for det om vi ser på våre "forsterkninger".

Ser her inne at Raymond har spillt i dag pga en god kamp mot KVIK fra 3. div, har en god kamp mot ingen motstand  betydelse for laguttak for Eggen. 

Når man taper 4-0, må man forvente  at innsatsen er over 100 % av alle i neste kamp.

Skal bli spennende og høre Eggens kampanalyse etter denne kampen.

Nå må spillere som skal være med videre brette opp skorte ermene og bokstaveligtalt blø for poengene videre, uten innsats utover det middelmådige kan det gå riktig feil i fortsettelsen.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 13 mai 06, 21:21

Regner egentlig at innsatsen skal være 100% hver gang,men hvis forsvaret våres glipper like mye mot Stabæk som det gjorde i dag,så er jeg redd for stygge sifre..
For Pall Gunnarsson og Nannskog ser ut til å være i prakt slag,men jeg tror og håper det vil snu seg..
Vi er ganske sterke på hjemmebane og med fullsatt stadio og tæl så blir det 3 poenger

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 13 mai 06, 21:52
FFK er som mitt manchester city. Slår de store og taper for alle andre. Berg og dalbane.
Mentalt problem spør du meg. klarer ikke nullstille

Vlad-Regjerende SiffertipsKonge
Få Roger hjem !!!

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 15 mai 06, 16:56
Opprinnelig postet av Vlad
FFK er som mitt manchester city. Slår de store og taper for alle andre. Berg og dalbane.

Slår de store?? Hittil i sesongen har vi kun tatt bunnlaget VIF...  Selv om  vålerenga har mange tilhengere, er det mye som tyder på at de ikke blir et "stort" lag i år..

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 15 mai 06, 21:42
Stygt redd for at det blir nok en høst i sumpa, hvis ikke noen andre får ansvar for spillerkjøp enn de ullhuene som har holdt på i år. Skal ikke være mulig å bomme på laget TRE føkkings år på rappen.

-Her Var Det Glatt, Gett-

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 15 mai 06, 22:17
Opprinnelig postet av Espen
Opprinnelig postet av Vlad

Slår de store?? Hittil i sesongen har vi kun tatt bunnlaget VIF...  Selv om  vålerenga har mange tilhengere, er det mye som tyder på at de ikke blir et "stort" lag i år..

sant nok,men du skjønner hva jeg mener ikke sant?? Handler om å nullstille seg og bygge opp sult før hver kamp

Vlad-Regjerende SiffertipsKonge
Få Roger hjem !!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914