Samarbeidet med Shamrock offisielt over.. hva gjør vi?
Har noen forslag til andre steder vi kan være?
---------------------------
Ære være Plankebyen
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
http://www.belfry.no/
Ære være Plankebyen
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
hva syns vi om det? Lokalene er ikke de fresheste i verden, men da har vi et sted vi kan være. og vi kan være alene. Øl selger de selvsagt, og lokalet befinner seg midt i sentrum..
har ikke snakket med eieren enda. hva syns man?
Stolt Oslo Aristokrat
Ære være Plankebyen
Så trist og lei som jeg blir etter å ha sett en kamp som den i dag, tenker jeg det kanskje er like greit å drite i hele letinga etter en plass...
Men, det går nok over! I dag loffa jeg slukøra hjemmover fra Eilefs Landhandleri. Dem viste kampen i dag. Vet ikke om det var på oppfordring fra Romsdalinger eller hva det var.
Kanskje det går an å høre med dem om noe mer fast? Men hvor mange er vi? Må jo sikkert stille stort mannskap for at en sånn plass skal love noe fast. -Falt meg dessverre ikke inn å spørre i dag. Det gjalt å komme seg unna kjepphøye rosegutter fort som EFF.
Men gamle killyrego høres jo lovende ut det og!
Kai-Roger Williamson - Fotball er mer morro enn alt som er kjedelig!
Opprinnelig postet av Husgutt
skal prøve å mekke et møte med han karen denne uka. er helt sikker på at det ordner seg...
Og det gjorde det Husgutt var og snakket med eieren i dag. Stedet ligger i Storgata 24, heter noe som 1 way (tidligere killyrego/huset/salsa) Første gang blir bortekampen mot RBK 16. juli. Foreløpig blir det vist fra web, men på lerett.
Stedet blir for oss, men det er selvsagt avhengig av at vi møter opp (mange...) Maillista er snart oppe og går
Stolt Oslo Aristokrat
planen er å kjøre fast visning av alle FFK sine kamper der, slik at det skal bli unødvendig å forhåndsannonsere det. men dette er som sagt avhengig av responsen..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914