Magne Hoseth
http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/11/465914.html
Vet at mange missliker Hoseth - men han er jo en god fotballspiller i form og med selvtillit.
---------------------------
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
På tribunen bestemmer vi!!
Tror ikke han blir savnet i enga, men enga har vel også ødelagt`n helt.
Hvis han kommer til en klubb der også supporterne er positive, kanskje han kan bli god igjen.
Primadonna nykkene er vel også nesten borte....?
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Han har ingenting av det som skal til for å bli en god fotballspiller.
Bjørkøy er mye bedre, samme med Brenne og Ramberg!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av Brukernavn
Hvis han kommer til en klubb der også supporterne er positive, kanskje han kan bli god igjen.
Positive supportere!?!? Her i Fredrikstad altså?? Spør Hoås og V.Hagen om det a... Og forsåvidt Kvisvik og...
Nei, tror ikke en type som Hoseth skulle spilt mange dårlige kamper her før han hadde fått hørt det nei.
Opprinnelig postet av Olavesen
Positive supportere!?!? Her i Fredrikstad altså?? Spør Hoås og V.Hagen om det a... Og forsåvidt Kvisvik og...
Nei, tror ikke en type som Hoseth skulle spilt mange dårlige kamper her før han hadde fått hørt det nei.
Helt sant. Jeg unner ikke Hoseth å komme hit, med tanke på negative supporterkommentarer. Ikke er han noen fremragende fotballspiller heller.
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Legger han dette på hylla, kan han være en fremragende fotballspiller.
Dessverre virker det som lønna, egoet & nykkene er viktigere for han enn å prestere på banen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Personlig tror jeg Hoseth ville blomstret i FFK.. Han lider under et defensivt spillesystem i Vålerenga.. Eggens offensive tankegang tror jeg ville passet Hoseth bedre. ingen tvil om at den gutten har evener når han brukes på riktig måte.. Bare tull å hevde noe annet, han ville styrket midtbanen/angrepet vårt betraktelig. Kanskje vi kunne byttet Kvisvik mot Hoseth, så hadde vi fått inn et veltrent spiller og blitt kvitt en feit spiller.. hehe, det siste var bare tull
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley
Opprinnelig postet av Scout
Helt sant. Jeg unner ikke Hoseth å komme hit, med tanke på negative supporterkommentarer. Ikke er han noen fremragende fotballspiller heller.
Nei jeg mente ikke til de positive supporterene her kanskje til Brann.
Han er kanskje for skjør, jeg tror ikke jeg vil ha noen spillere hit som har egene følelser og i tillegg kan gjøre feil.
Send en hund etter øl...
Opprinnelig postet av Superboy
Personlig tror jeg Hoseth ville blomstret i FFK.. Han lider under et defensivt spillesystem i Vålerenga.. Eggens offensive tankegang tror jeg ville passet Hoseth bedre. ingen tvil om at den gutten har evener når han brukes på riktig måte.. Bare tull å hevde noe annet, han ville styrket midtbanen/angrepet vårt betraktelig. Kanskje vi kunne byttet Kvisvik mot Hoseth, så hadde vi fått inn et veltrent spiller og blitt kvitt en feit spiller.. hehe, det siste var bare tull
For sent å angre på tull, komentaren din går på tv2 nyhetene nå
Det er vel ikke tvil om at spilleren hadde blitt bedre hos oss....
Send en hund etter øl...
Nå har vi hoås, en bra kar, en møring alene går bra. Men vi kan ikke la dem være sammen med hverandre da blir dem seg selv igjen
(må legge til at det første må tas med en klype salt)
Grunnen til at møringer ikke er så dyktige svømmere er fordi (som jeg har fått høre i Trondheim) at "dem græv te seg".
Tror Hoseth kunne passet inn i vårt system, men er kanskje ikke typen som passer dette laget.
Vebjørn Hagen hadde en glimrende venstrefot, en god innleggsfot, nå spiller han i SFK og kanskje på tide å glemme han, like mye som Ringberg....
Jeg likte han ikke, for når han spilte hadde vi skikkelig problemer på venstreback sia, han bomma også på straffe, og det gjorde han for SFK også, samt at SFK slipper inn masse mål i serien for tiden.... Øyvind Hoås derimot, var jeg unødvendig slem mot i fjor, liker han nå, og syntes det er en god spiller som sammen med Toth erstatter Ringberg godt.... Raymond Kvisvik har jeg aldri hatt noe imot, eneste jeg har vært negativ mot var Drillo, Hoås litt ifjor, og V. Hagen, det må jeg innrømme
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Opprinnelig postet av SirLion
Vebjørn Hagen hadde en glimrende venstrefot, en god innleggsfot, nå spiller han i SFK og kanskje på tide å glemme han, like mye som Ringberg....
Jeg likte han ikke, for når han spilte hadde vi skikkelig problemer på venstreback sia, han bomma også på straffe, og det gjorde han for SFK også, samt at SFK slipper inn masse mål i serien for tiden.... Øyvind Hoås derimot, var jeg unødvendig slem mot i fjor, liker han nå, og syntes det er en god spiller som sammen med Toth erstatter Ringberg godt.... Raymond Kvisvik har jeg aldri hatt noe imot, eneste jeg har vært negativ mot var Drillo, Hoås litt ifjor, og V. Hagen, det må jeg innrømme
Nå må du huske på det SirLion, at alle som ikler seg FFK-drakt skal støttes, og ikke mobbes.
Jeg mobba han ikke, men syntes han var dårlig, Hagen hadde en god venstrefot og sånt han... seff støtter jeg spillerne som spiller i rød hvit drakt (for FFK altså), men han er den eneste jeg desverre ikke har likt på banen desverre
Opprinnelig postet av SirLion
Jeg mobba han ikke, men syntes han var dårlig, Hagen hadde en god venstrefot og sånt han... seff støtter jeg spillerne som spiller i rød hvit drakt (for FFK altså), men han er den eneste jeg desverre ikke har likt på banen desverre
Du skrev at du var unødvendig slem mot Hoås i fjor. Du var jo ikke slem hvis du bare synes han var dårlig.
sant nok... uff var dårlig supporter ifjor, raste mot hoås da han bommet i ham kam kampen ifjor... men iår har jeg bestemt meg for å være en hardbarka supporter, som støtter ALLE spillerne, samma om de vinner eller tapær, eller spiller uavgjort
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
Jeg vil helst slippe å se Hoset i FFK-drakt. Han er god på sitt beste ja, men elnendig når han ikke har dagen. Ufattelig treg spiller som bruker alt for mange touch på ballen når han har den. Sier som FFK1903: "Hoseth. Nei takk" (FFK1903 12.05.06.)
Så du Start-VIF i går? Hva synes du i såfall om Hoseth i går?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Jeg vil helst slippe å se Hoset i FFK-drakt. Han er god på sitt beste ja, men elnendig når han ikke har dagen. Ufattelig treg spiller som bruker alt for mange touch på ballen når han har den. Sier som FFK1903: "Hoseth. Nei takk" (FFK1903 12.05.06.)
Jeg så kampen i går, og kan lime inn det jeg skrev i en annen tråd:
Har ikke likt Hoset før, ei heller etter dagens kamp. Med en gang han er i løpsduell med en annen spiller, så faller han jo. Løper litt slenrende rundt omkring, slår noen halvdårlige pasninger og imponerer ikke meg i hvert fall. Så hvorfor vi skal ha denne jålebukken til klubben aner ikke jeg. Ser ut som han er mer opptatt med å stelle håret og ikke bli møkkete under en kamp enn å bidra skikkelig. Har til gode å se den fyren der trå til skikkelig i en takling. Alt jeg har sett er at han faker taklinger lenge etter at situasjonen er blitt ufarlig. Mulig han har hatt noen geniale pasninger en gang i mellom, men fyren har fysikk som en brukken fyrstikk og bakkekontakt som en ballong med helium. Mer er det ikke mer å si om den saken, for min del.
En spiller som ikke styrker stallen til et lag under oss på tabellen, skal ikke være en forsterkning for oss.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av denialsander
Han spilte en helt grei kamp. Over gjennomsnittet hans, og det sier litt. Derfor mener jeg at han ikke er god nok for FFK.
Fredd
Opprinnelig postet av bønna
Selvfølgelig burde dette være en spiller for FFK! Gutten er jo god, ingen tvil om det. Ville helt klart styrket midtbanen vår!
Hoseth er ei pingle av en fotballspiller - trår aldri til i taklinger og snur ryggen til når det blir for tøft.....
Passer absolutt ikke inn i FFK - og en spillertype vi IKKE har bruk for... La hem reise hjem til Romsdalen...
Øvre halvdel 2006 !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914