Magne Hoseth
sant nok... uff var dårlig supporter ifjor, raste mot hoås da han bommet i ham kam kampen ifjor... men iår har jeg bestemt meg for å være en hardbarka supporter, som støtter ALLE spillerne, samma om de vinner eller tapær, eller spiller uavgjort
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
Jeg vil helst slippe å se Hoset i FFK-drakt. Han er god på sitt beste ja, men elnendig når han ikke har dagen. Ufattelig treg spiller som bruker alt for mange touch på ballen når han har den. Sier som FFK1903: "Hoseth. Nei takk" (FFK1903 12.05.06.)
Så du Start-VIF i går? Hva synes du i såfall om Hoseth i går?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Jeg vil helst slippe å se Hoset i FFK-drakt. Han er god på sitt beste ja, men elnendig når han ikke har dagen. Ufattelig treg spiller som bruker alt for mange touch på ballen når han har den. Sier som FFK1903: "Hoseth. Nei takk" (FFK1903 12.05.06.)
Jeg så kampen i går, og kan lime inn det jeg skrev i en annen tråd:
Har ikke likt Hoset før, ei heller etter dagens kamp. Med en gang han er i løpsduell med en annen spiller, så faller han jo. Løper litt slenrende rundt omkring, slår noen halvdårlige pasninger og imponerer ikke meg i hvert fall. Så hvorfor vi skal ha denne jålebukken til klubben aner ikke jeg. Ser ut som han er mer opptatt med å stelle håret og ikke bli møkkete under en kamp enn å bidra skikkelig. Har til gode å se den fyren der trå til skikkelig i en takling. Alt jeg har sett er at han faker taklinger lenge etter at situasjonen er blitt ufarlig. Mulig han har hatt noen geniale pasninger en gang i mellom, men fyren har fysikk som en brukken fyrstikk og bakkekontakt som en ballong med helium. Mer er det ikke mer å si om den saken, for min del.
En spiller som ikke styrker stallen til et lag under oss på tabellen, skal ikke være en forsterkning for oss.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av denialsander
Han spilte en helt grei kamp. Over gjennomsnittet hans, og det sier litt. Derfor mener jeg at han ikke er god nok for FFK.
Fredd
Opprinnelig postet av bønna
Selvfølgelig burde dette være en spiller for FFK! Gutten er jo god, ingen tvil om det. Ville helt klart styrket midtbanen vår!
Hoseth er ei pingle av en fotballspiller - trår aldri til i taklinger og snur ryggen til når det blir for tøft.....
Passer absolutt ikke inn i FFK - og en spillertype vi IKKE har bruk for... La hem reise hjem til Romsdalen...
Øvre halvdel 2006 !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914