Husk meg
Brukernavn
Passord

Røkbombene blandt Klanen om søndan

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 mai 06, 18:33
http://vg.transact.no/ItemThread.asp?GroupID=118&Group=Fotball+%2D+Norsk&ThreadID=1009532&Thread=M%F8kka+unge+enga&ID=14241284

Ikke helt bra dette. Først Lillestrøm-supportere og nå Klanen..... På tide at vaktene undersøker bortefansen litt nøyere.... Bortefansen får da heller belage seg på at det tar litt lenger til å komme inn, og dermed ankomme stadion tildigere....

---------------------------

Here`s to alcohol, the cause of—and solution to—all life`s problems.
---
http://www.plankehaugen.no
---
Vil du ha GMail ?
Send meg en epost da vel, på frpau@hotmail.com


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 mai 06, 18:38
Opprinnelig postet av Bob Page
http://vg.transact.no/ItemThread.asp?GroupID=118&Group=Fotball+%2D+Norsk&ThreadID=1009532&Thread=M%F8kka+unge+enga&ID=14241284

Ikke helt bra dette. Først Lillestrøm-supportere og nå Klanen..... På tide at vaktene undersøker bortefansen litt nøyere.... Bortefansen får da heller belage seg på at det tar litt lenger til å komme inn, og dermed ankomme stadion tildigere....


Eller kanskje på tide at NFF setter ned de sinnsyke bøtesatsene for både bluss og røykbomber. Er jo helt latterlig at en klubb skal få 100 000kr i bot for en sånn filleting.

---------------------------

På tribunen bestemmer vi!!


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 09 mai 06, 18:39
Hvorfor sette ned bøtene sett dem opp til det dobbelte og la de som gjør det betale

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 mai 06, 18:43
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Hvorfor sette ned bøtene sett dem opp til det dobbelte og la de som gjør det betale


Eller innføre all-seater på alle arenaer så tar vi knekken på all god stemning! Like greit å pøse på, ikke sant?

---------------------------

På tribunen bestemmer vi!!


magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 09 mai 06, 19:00
Kan jo ikke nekte for at det så jevlig kult ut med den røyken..menmen.. forbudt er forbudt

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 09 mai 06, 19:02
ser sinnsykt kult ut med slikt, kjiipt at fredrikstad må svi for dette to ganger på rad nå av nff...
Kanskje på tide at nff tenker nytt og ikke er helt A4, alt dette bidrar til å gjøre rammen av en fotballkamp sinnsykt bra

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 09 mai 06, 19:06
Burde helt klart vært åpnet for bruk av røykbomber før kamp(kanskje det er lov?), men det er jo kjipt at folk blir skada av det. Leste på VGD om en som hadde tatt med den 3år gammle sønnen sin på kamp og gutten hadde blitt dårlig av røyken..
Selvfølgelig et spm hvor lurt det er med treåring i klanen da..

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 mai 06, 19:14
Opprinnelig postet av magge
Burde helt klart vært åpnet for bruk av røykbomber før kamp(kanskje det er lov?), men det er jo kjipt at folk blir skada av det. Leste på VGD om en som hadde tatt med den 3år gammle sønnen sin på kamp og gutten hadde blitt dårlig av røyken..
Selvfølgelig et spm hvor lurt det er med treåring i klanen da..


Det å ta med seg 3 åringen sin på bortekamp blandt Klanen er vel mer kritikkverdig enn å fyre opp to røykbomber.

---------------------------

På tribunen bestemmer vi!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 mai 06, 00:43
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av magge
Burde helt klart vært åpnet for bruk av røykbomber før kamp(kanskje det er lov?), men det er jo kjipt at folk blir skada av det. Leste på VGD om en som hadde tatt med den 3år gammle sønnen sin på kamp og gutten hadde blitt dårlig av røyken..
Selvfølgelig et spm hvor lurt det er med treåring i klanen da..


Det å ta med seg 3 åringen sin på bortekamp blandt Klanen er vel mer kritikkverdig enn å fyre opp to røykbomber.


Når det er forbudt så er det forbudt. Få opp øya, bønna, er det dette din Ultras barnehage har tenkt til å holde på med, så støtter dere ihvertfall ikke klubben, og det er vel meningen, er det ikke, bønna?

---------------------------

FFK på toppen i 2006


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 mai 06, 03:27
Endret: 11 mai 06, 03:45
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av magge
Burde helt klart vært åpnet for bruk av røykbomber før kamp(kanskje det er lov?), men det er jo kjipt at folk blir skada av det. Leste på VGD om en som hadde tatt med den 3år gammle sønnen sin på kamp og gutten hadde blitt dårlig av røyken..
Selvfølgelig et spm hvor lurt det er med treåring i klanen da..


Det å ta med seg 3 åringen sin på bortekamp blandt Klanen er vel mer kritikkverdig enn å fyre opp to røykbomber.


Når det er forbudt så er det forbudt. Få opp øya, bønna, er det dette din Ultras barnehage har tenkt til å holde på med, så støtter dere ihvertfall ikke klubben, og det er vel meningen, er det ikke, bønna?


Ultrasbarnehagen er med på hvasomhelst! Vel, gruppa har ikke tatt så veldig mye standpunkt i dette enda, men kan selvfølgelig ikke utelukke at det kan skje en gang i fremtiden.

Man må også stille spørsmål ved bøtesatsene til NFF, 100 000kr! Hallo! Det er jo sykt, det regner jeg med at du skjønner Snæbbus! Vi snakker jo om bluss og røykbomber som er med på å sette et visuellt preg på en fotballkamp, ikke pistoler og macheter. Det greiene med "forbudt så er det forbudt" er jo litt fjernt, regner med at du syns eiendomsskatt er greit siden du er lovpålagt å betale det? Eller at det var greit at homser ble bura inne for sin seksuelle legning på 60-tallet bare fordi "er det forbudt så er det forbudt"? Vet at jeg setter ting på spissen, men håper du skjønner at det ikke nødvendigvis trenger å være "sånn er det med den saken" selvom noen firkanta byråkrater bestemmer det.

---------------------------

På tribunen bestemmer vi!!


lineh

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 nov 05
Innlegg: 4

Lagt til: 11 mai 06, 07:48
Det er jo en grunn til at det er forbudt! Pyroeffekter skal ikke brukes av gud og hvermann, fordi det er FARLIG!!! Er det så vanskelig å skjønne??? er ikke bare noen tette regler som NFF har finni på og satt alt for høye bøter på...

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 mai 06, 10:16
Opprinnelig postet av lineh
Det er jo en grunn til at det er forbudt! Pyroeffekter skal ikke brukes av gud og hvermann, fordi det er FARLIG!!! Er det så vanskelig å skjønne??? er ikke bare noen tette regler som NFF har finni på og satt alt for høye bøter på...


Men hvor farlig er det? Er enig at det skal reguleres, kanskje ved at man kun kan bruke på en hvis del av supporterfeltet. Men 100 000 kr? Jeg hadde jo sluppet billigere unna om jeg hadde ramponert en storkiosk sammenlignet med å fyre opp ett stusselig bluss.

---------------------------

På tribunen bestemmer vi!!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 11 mai 06, 10:31
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av lineh
Det er jo en grunn til at det er forbudt! Pyroeffekter skal ikke brukes av gud og hvermann, fordi det er FARLIG!!! Er det så vanskelig å skjønne??? er ikke bare noen tette regler som NFF har finni på og satt alt for høye bøter på...


Men hvor farlig er det? Er enig at det skal reguleres, kanskje ved at man kun kan bruke på en hvis del av supporterfeltet. Men 100 000 kr? Jeg hadde jo sluppet billigere unna om jeg hadde ramponert en storkiosk sammenlignet med å fyre opp ett stusselig bluss.


Gjør det som er billigst for deg bønna

Pyro effekter er bestandig fasinerende for oss mannfolk, men det er for farlig for det nye overprisa supporter klærne mine....For å ikke glemme hvor jævli det er å puste røken inn når du står rett vedsiden av en røkbombe, greit å ha de som PH nerpå banen.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 11 mai 06, 10:52
Opprinnelig postet av bønna
Men hvor farlig er det? Er enig at det skal reguleres, kanskje ved at man kun kan bruke på en hvis del av supporterfeltet. Men 100 000 kr? Jeg hadde jo sluppet billigere unna om jeg hadde ramponert en storkiosk sammenlignet med å fyre opp ett stusselig bluss.


Han har ett poeng. 100 000,- i bot. Det er jo helt latterlig. Er ikke rart forbundet har en grei pengebinge. Griske svin.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 11 mai 06, 12:24
Det lover vel ikke godt for de såkalte ultras at bruk av ulovlige røyk/bluss bagatelliseres. Kommer til å bli bli slått handa av av både klubben og PH. Reglene er der og blir ikke endret ved at en gjeng med tullinger ignorerer forbudet.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 11 mai 06, 12:32
Ja, gudforby at noen skulle puste inn litt røyk...

polvott

Juniorspiller

Ble medlem: 04 nov 04
Innlegg: 91

Lagt til: 11 mai 06, 12:35
kom igjen gutter fyr opp bluss og røyk bomber og alt dere har for da slipper vi jo å se noe mere til dere på stadion.

---------------------------

Laget vårt, byen vår!!!!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 11 mai 06, 13:16
Det er vel sikkert en gurnn til at dem har satt prisen til 100 000.. Nemlig at det skal skremme folk fra å fyre opp bluss å annen drit.... Helt greit synes jeg! Men det bør være de som fyrer det opp som må betale, ikke klubben!

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 11 mai 06, 13:18
Klubben kunne fått en liten bot, men enig i at den ansvarlige må ta boten.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 11 mai 06, 14:09
men poenget er jo at nettop klubben MÅ betale..... Derfor bør jo tullingene la være... Hvis da de ikke driter i klubben og kun er interressert i litt moro for seg sjøl..


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340