Molde-FFK kamptråd
Molde keeperen er FRYKTELIG ustabil i noen situasjoner, selvom han retter seg ganske greit opp i andre situasjoner, er han mye ute å sykle, dette er noe FFK bør utnytte, få folk inn på kassa for å snappe returer!
(og der leder viking 1-0, ikke keeper tabbe, men slike mål kan vi få også, høyt innlegg, å sende frem gode hodespillere som simen, rajo og kanskje hoås etterhvert... men, nok om det)
Noen andre synspunkter på molde??
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
forresten, jan kjell larsen er jo på bærtur hele tida.... tror nok moldesupporterne er litt misunnelig på oss som har shabaan
Håper han spiller like dårlig mot oss.
bare å utfordre denne keeperen i feltet, veldig ustabil
og der reduserte molde...
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Opprinnelig postet av Husgutt
sålenge noen taper albuene til friend inntil kroppen hans, så vinner piroja alle duellene også neste helg.. friend er en møkkaspellær...
Han er en idiot... det samme med Rudis.. HATER Molde jeg
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av Husgutt
sålenge noen taper albuene til friend inntil kroppen hans, så vinner piroja alle duellene også neste helg.. friend er en møkkaspellær...
Han er en idiot... det samme med Rudis.. HATER Molde jeg
hvem gjør ikke det?
Lag samensatt av ene klysa etter den andre
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Hoveddommer: Sandmoen, Brage
Assistentdommer: Myhren, Tor-Arne
Assistentdommer: Rønning, Njål
Observatør: Jacobsen, Arne
4.dommer: Åndal, Helge Roar
NFF-delegat: Tangen, Jan Inge
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Gruer meg til Molde-FFK kampen.
Statistikken taler mot oss.
Når noen har spilt over ”forventing”, går de som oftest på en smell kampen etter.
Det var heller ingen unntak for FFK i fjor, alle husker hvordan det gikk etter RBK kampen.
At Molde tapte i dag, er vell heller ikke heldig.
Nei nå gruer jeg meg, men håper på det beste.
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Er også lov å håpe at skaden til Marcus Andreasson holder ham ute av spill i en uke...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Håper ikke dette går utover noen av guttane til helga!!
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
det er nå FFK skal vise at de er/er på vei til å bli stabile... FFK må nullstille seg og klare å gjenskape prestasjonen fra igår.. håper eggen klarer å få kampen ut av hodet så fort som mulig.
Opprinnelig postet av frecjoha
Når noen har spilt over ”forventing”, går de som oftest på en smell kampen etter.
Det var heller ingen unntak for FFK i fjor, alle husker hvordan det gikk etter RBK kampen.
Vålerenga kampen talte også imot oss, dem har vi jo ikke slått på 26 år.
Tror ikke vi kan sammenligne med hva som hendte sist år og året før der igjen. Dette er en ny sesong og jeg tror FFK virkelig er i siget nå, derfor gleder jeg meg til Molde kampen.
Faktisk så har vi kun spillt en dårlig kamp i år, nemlig mot Ham-Kam. Med litt "tur", slik feks. Lillestrøm har hatt, så kunne vi godt hatt 5 poeng mere enn det vi har, med seire over Brann og Viking + uavgjort mot lillestrøm, og da hadde vi jo vært med helt i toppen.
FFK på toppen i 2006
FFK på øvre halvdel!
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av frecjoha
Vålerenga kampen talte også imot oss, dem har vi jo ikke slått på 26 år.
Tror ikke vi kan sammenligne med hva som hendte sist år og året før der igjen. Dette er en ny sesong og jeg tror FFK virkelig er i siget nå, derfor gleder jeg meg til Molde kampen.
Faktisk så har vi kun spillt en dårlig kamp i år, nemlig mot Ham-Kam. Med litt "tur", slik feks. Lillestrøm har hatt, så kunne vi godt hatt 5 poeng mere enn det vi har, med seire over Brann og Viking + uavgjort mot lillestrøm, og da hadde vi jo vært med helt i toppen.
Det er merkelig det Snæbb1, at statistikken er en indikasjon på hvordan det normalt pleier å gå. At det skjer unntak er jeg obs. på. Så mest sannsynlig er denne seieren mot VIF et unntak hvis man følger statistikken.
Tronseth og Raijo fikser Friend, får håpe dommeren er våken og klar over armbruken til "bølla"..
Øvre halvdel 2006 !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914