Molde-FFK kamptråd
Send Eggen opp til Trondheim igjen. Han har ingenting å vise til verken med FFk eller noe annet lag.
Han må være en utrolig dårlig motivator.
Nå spiller de like dårlig som de gjorde i lange tider ifjor.
Det virker for meg at Eggen ikke får frem det beste i spillerne. Det hjelper ikke å gjøre det en gang iblant.
Så istede for sende noen spillere ut så dropp treneren!!!!!!!
---------------------------
jorhan
Eggen, vær stor nok til å trekk deg...dette duger bare ikke...
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
FFK klarer visst aldri å spille 2 bra kamper på rad...
Blir mye frustrasjon sånn rett etter kampen... men nå er jeg skuffet
Opprinnelig postet av jorhan
Send Eggen opp til Trondheim igjen. Han har ingenting å vise til verken med FFk
Bare to opprykk?
Alvorlig talt folkens. I dag var vi helt 100% ræva, greit, men det betyr ikke at "hoder må rulle" og folk må sendes tilbake både her og der. Lag har spilt dårlige kamper før og kommet tilbake før. La oss ha litt perspektiv her.
Opprinnelig postet av jorhan
Send Eggen opp til Trondheim igjen. Han har ingenting å vise til verken med FFk eller noe annet lag.
Det virker for meg at Eggen ikke får frem det beste i spillerne. Det hjelper ikke å gjøre det en gang iblant.
Nå er vi i gang ja...
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
vi kan trøste oss med 1 ting... det er tett fra bunnen til 7 plass så
Idag er ikke det nok til å trøste meg nei..
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Folk er forvilte nå og sier mye får håpe tv2 nettavisen har lært og ikke lager en sak på noe som blir skrevet her nå da.. De må skjønne at etter etter en slik elendig kamp er supporterne skuffet!
Vel til kampen, 4-0 det SUGER! Det skal jo ikke være mulig. Nå må noe skje, det kan ikke ærlig talt være meningen at vi skal kjempe i nedrykkstriden i år igjen? Har vi ikke fått nok av det nå! INGEN av de andre lagene finner seg i tilstander som vi har her! Hadde dette skjedd i andre lag, med kamp i nedrykkstriden år etter år ville det fått konsekvenser for noen!
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
Likevel henter vi inn middelmådigheter og kaller det forsterkninger.
Slike kamper som dette viser egentlig hvor gode vi er. Faen Eggen, skjerp deg.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Costanza
selv om veien ikke er lang som jeg sa så vil jeg huske eggens ord at han var lei å kjempe i botten.. det er der vi er nå... huff å huff.. veier opp er ikke lang, men den kan fort bli detOpprinnelig postet av jorhan
Nå er vi i gang ja...
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Hjelper ikke hvor mange lag han har fått opp i TL når det stort sett er ræva når de er der.
FFK har slitt i sumpa i 2 sesonger og er på god vei inn i sin tredje sumpesesong.
Det bor så mye i laget så hvorfor får ikke Eggen det ut over en lengre periode. Det hat vært for lite utvikling sett ifra fjor.
Kanskje på tide med noe nytt?
jorhan
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
moldekampen var den første av 5 kamper vi nå skal igjennom, og som er de antatt letteste motstanderene. dette er kamper vi til sammen bør ta minst 10 poeng i, for å henge nogenlunde med ved halvspilt sesong.
ser de samme tendensene som de to foregående årene.
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Er egentlig slike kamper som dette vi skal ta poeng for å henge med,men det virker nesten som om de tar for lett på det!!(Tanke på HamKam og Molde kampen).
Håpe på en bedre innsats av gutta til tirsdag,virker som om vi er avhengig av 3 poengere hjemme..
Huff,ser jaggu ut som om Tromsø slår RBK også
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914