Molde-FFK kamptråd
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Ingen har prestert idag, ikke shaaban heller
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Noe av det verre jeg har sett, hvor er Brenne feks, og hva er det egentlig han Tronseth gjør ute på banen der?
"Snakker om å se splinten i sin brors øye men ikke bjelken i sitt eget"
Opprinnelig postet av Fredd
Bra av Ohr. Tronseth er ikke god nok. Rett og slett....
Jepp, hvis ikke Bora er god nok, så trenger vi en ny midtstopper. Tronseth har vist over tid i flere klubber at han ikke holder nivået.
En ting til... Hvorfor i alle dager bruker Eggen Kvisvik på høyre og Tarik på venstre???
Ansvarlig redaktør
Fredd
Opprinnelig postet av SirLion
Fullt Fortjent til Molde.... Minner om Ham Kam kampen!!!
Ingen har prestert idag, ikke shaaban heller
minner mere om Brann kampen ifjor.. På briskeby hadde vi hvertfall sjanser..
Helvete.... ORKER IKKE en reprise av det som skjedde etter RBK-nedsablinga i fjor.
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Marching on together!
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
"Snakker om å se splinten i sin brors øye men ikke bjelken i sitt eget"
FFK og Leeds United
4-0. Skal prøve å ikke gå helt i kjelleren - vi spilte jo faktisk bra hjemme for bare en uke siden. Men seriøst folkens - hva er det vi gjør feil? Er det spillerne, bortestrategien, treneren, bortekomplekser....? Blir jo til de grader gjort narr av her!
Opprinnelig postet av SirLion
Kvisvik presterte godt på høyrekanten mot Kvik HAlden, Tronseth har spilt godt flere kamper, men nå håper jeg Bora får sjansen og viser hvor god han egentlig er...
KVIK HALDEN JA!
Hvorfor bruke en venstrebent spiller på høyre og en høyrebent spiller på venstre? Tarik har jo spilt alle kampene som høyre ving, og nå som Kvisvik blir satt inn, så tar han over den plassen? Er helt ufattelig for meg.
Skikkelig møkkakamp. Ingenting fungerer.
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914